LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lindorff B.V.

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
Pilske
Berichten: 65
Lid geworden op: 31 jan 2008 13:37

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door Pilske »

Ik heb in december 2007 voor het eerst de eer gehad om de vordering van Lindorff te betwisten.

Die zijn veel vlugger dan IJ.

Ik kreeg in maart 2008 al antwoord!!

MoeBenIkErVan
Berichten: 196
Lid geworden op: 04 feb 2009 09:48

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door MoeBenIkErVan »

Ik heb vandaag gesproken met tele2 over die registratiekosten. Volgens hun hoef ik die niet te betalen ( zal hun an hun r@@t roesten ), en als ik een betaalbewijs van de incassokosten doorfax wordt ik vanzelf wel weer aangesloten.

al met al weer veel te veel energie gestoken in die kolereleiers :roll:

Pilske
Berichten: 65
Lid geworden op: 31 jan 2008 13:37

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door Pilske »

Vandaag brief binnen van Canal Digitaal. Ze hebben mijn dossier opnieuw bekeken (nu al???) en zijn enkele onrechtmatigheden tegengekomen die ze recht willen zetten.

Ze hebben het dossier bij Lindorff laten sluiten en de dagvaarding die ik heb gekregen is hierdoor vervallen.

Ze bieden oprechte excuses aan voor het zeer grote ongemak waar ik mee geconfronteerd ben geweest.

Kost wel wat moeite maar dan krijg je toch een mooie brief van de effectieve klantenservice van Canal Digitaal.

Van die zakkengraaiers van Lindorff echter geen woord.

Bedankt allemaal voor jullie welgemeende adviezen.

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door gravedigger »

Neem een pilske op de goeie afloop 8)

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door snepke »

Gefeliciteerd Pilske,nou nog een excuus van Lindorff en alles komt goed

Pilske
Berichten: 65
Lid geworden op: 31 jan 2008 13:37

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door Pilske »

Dat excuus zal er wel nooit van komen Snepke. Maar ik zou zeggen: PROOST :lol:

Hoop dat het voor Snepke ook zo zal uitvallen. Ik zal regelmatig hier kijken

Bright85
Berichten: 23
Lid geworden op: 31 dec 2008 12:31

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door Bright85 »

Denk niet dat je een excuus van Lindorff krijgt.
Immers Canal Digitaal hebben de fout gemaakt. Lindorff doet alleen de dingen die zij behoren te doen in opdracht van.

Als Lindorff de opdracht van C.D. heeft gekregen de dossier te sluiten is het voor hun klaar.

Hierbij is het terecht dat C.D. zijn excusses aan biedt en Lindorff dit dus niet doet.

Jij zal immers ook niet je excusses aanbieden van iets wat jij niet fout hebt gedaan.....En ook niet voor het bedrijf waar jij zou werken als zij niks fout hebben gedaan...

Hoe dan ook...Leuk dat het voor jou hierbij nu klaar is!!

Toon58
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 feb 2009 23:15

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door Toon58 »

Ik ben het helemaal eens met Snepke. Lindorff moet het dossier eerst goed beoordelen en dan pas aanmaningen gaan versturen. Omdat ik vorig jaar weigerde een verhoging ( 20%) van het abonnement te betalen, kreeg ik aanmaningen van CD en daarna van Lindorff op mijn dak. Lindorff had zelfs de brutaliteit om me 6 keer met telefoontjes lastig te vallen. Ondanks dat ik de situatie heel duidelijk had uitgelegd. 8 weken geleden kreeg ik een brief van gerechtsdeurwwaarder Vermeer-Langerveld & Van der Vlies. Regels vetgedrukt en onderstreept. Vooral om mensen bang te maken en te intimideren. Ik betaal geen rooie cent. Laat ze maar langskomen dan krijgen ze van mij letterlijk een koude douche (emmer water). Mijn vermoeden is dat Lindorff de naam van Vermeer-Langeveld gebruikt. Deze ratten mogen van mij allemaal in het riool verzuipen.

MoeBenIkErVan
Berichten: 196
Lid geworden op: 04 feb 2009 09:48

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door MoeBenIkErVan »

Het lijkt wel alsof ze tegenwoordig standaard is dat ze drijgen met rechtzaken, hoewel daar wel duidelijk regels voor zijn. Kreeg er laatst ook zo een in de bus, hoofdsom zonder specificatie van de kosten, te betalen binnen een week of het gaat naar de deurwaarder. Heb schriftelijk een verzoek voor specificatie ingediend. Laat ze maar lekker wachten. Ik schrik er niet meer van. Ken mijn rechten.

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door snepke »

Toon58 die naam van de deurwaarder gebruiken ze inderdaad.Lees het forum Transfair en beeindiging abonnement canaal digitaal onmogelijk maar eens dan wordt je echt wel een stuk wijzer

MoeBenIkErVan
Berichten: 196
Lid geworden op: 04 feb 2009 09:48

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door MoeBenIkErVan »

Veel bedrijven hebben nu de regel dan, zolang je een rekening hebt openstaan, je neit kan en mag opzeggen. Ik heb dat met mijn ziekenfonds meegemaakt. Wilde opverstappen, maar mocht niet.
Of dit kan en mag weet ik niet. Misschien een goed idee om dit eens te onderzoeken.

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door snepke »

Als er geen premieachterstand is mag je normaal per1 januari overstappen,als er wel een premieachterstand is mag het niet,ik hoop dat je hier iets aanhebt,toevallig weet ik dit omdat mijn zoon per 1jan. overgestapt is naar een studenten zorgverzekering

MoeBenIkErVan
Berichten: 196
Lid geworden op: 04 feb 2009 09:48

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door MoeBenIkErVan »

Ja, dat wist ik al. Ik vraag mij alleen af of dit wel legaal is allemaal. Op die manier zou je nooit ergens vanaf kunnen komen....dus ook als je het neit meer betalen kan. Ergens klopt dit niet.

Stel dat je een internet abbo hebt ergens. Je abbo loopt af, maar je hebt nog iets openstaan. Als je dan niet kan opzeggen, dan loopt het gewoon door, ondanks dat je er vanaf wilt ( ook vanwegen finantiele redenen...om b.v te bezuinigen )
Ergens klopt dat dus niet vind ik.

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door snepke »

Mensen het is vreemd degene die een vordering krijgen weten nergens van ze nemen contact op met mevr Bosch en het is gelijk opgelost,volgens mij horen ze bij Lindorff ,een ander is al een dik jaar aan het bellen en schrijven,mailen en daar wordt niks opgelost.
Ik vind het een vreemde zaak
Laatst gewijzigd door snepke op 29 jan 2012 19:32, 1 keer totaal gewijzigd.

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door gravedigger »

Rene
Ik zou maar heel goed uitkijken met wat je zegt. Als dat echt een gerechtsdeirwaarder was, heb je wel degelijk een probleem. Die kennis zal dan nog wel op jouw adres ingeschreven staan. Laar haar toch maar contact opnemen met die deurwaarder.

rene117
Berichten: 698
Lid geworden op: 12 mei 2007 10:14

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door rene117 »

ik heb een deurwaarden aan de deur gehad voor een kennis van mijn die hier een post aders heeft met de uit spraak dat zij moet betalen
er staat aleen in zaken linddorf en verder niets off zij hem binnen 2 dagen wil betalen nou ik heb tegen haar gezegt dat ze dat niet moet doen nu heeft men ge dreigt om het huis bij mijn leeg te halen hebben ze pech ze woon hier niet heeft wel hier gewoond maar nu niet meer laat linddorf maar in de sop gaar koken

ze krijgen geen cent van haar

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door snepke »

Rene laat ze om een specificatie vragen van wat ze moet betalen,ze zijn verplicht om die te geven.Kunnen ze dat niet dan heeft lindorff een probleem,dan hoeft ze niet te betalen,ze kunnen tegen iedereen wel zeggen dat ze moeten betalen,laat ze dat dan eerst maar bewijzen

rene117
Berichten: 698
Lid geworden op: 12 mei 2007 10:14

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door rene117 »

het is niet voor mijn maar van een vriendin die woont hier niet meer maar dit is een post aderes maar ik zal tegen haar zeggen dat ze dat moet doen en ik ga morgen wel even naar de gementen om hier melding van te maken

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door snepke »

Als alles op jouw naam staat hebben ze overal van af te blijven,het is aan die vriendin gericht ,toch niet aan jouw,van jouw spullen moeten ze afblijven,nu hoor je mevr Bosch niet om het op te lossen,die hoor je alleen maar als er iets te halen valt

rene117
Berichten: 698
Lid geworden op: 12 mei 2007 10:14

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door rene117 »

sterke nog huis staat op naam van mijn verder van niemand alle spulen die hier staan zijn ook van mijn

ze slaapt hier aleen maar en eet hier en verder is ze heel de dag weg

Gesloten