LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lindorff B.V.

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door snepke »

Volgens mij kunnen ze een dagvaardiging intrekken ,en als ze wijs zijn doen ze dat.Als de handtekening niet overeen komt heeft mamas niks te vrezen

brampoes
Berichten: 34
Lid geworden op: 21 nov 2008 21:13

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door brampoes »

deze firma lindorff is in de eerste leugen nog niet gebarsten sinds eind 2007 vallen zij mij lastig over een rekening van upc deze behoort mijn ex toe ik heb ze toen gebeld om te zeggen dat het een rekening van mijn ex was nee we moeten u hebben was het antwoord maar als een geschenk van de heme kwam er in januari 2008 een uitzending van radar over dit bedrijf daarin werd gezegd dat zij moesten bewijzen dat er een schuld is door contract met handtekening en kopie van het paspoort te laten zien ik heb toen de brief die op de radarsite stond overgenomen en opgestuurd binnen 2 weken wilde ik antwoord maar nee na 2 maanden en zonder contract alleen een rekeningoverzicht dus ik gebeld zewilden geen contract opsturen maar goed ik heb niet meer gereageerd nu een jaar later eerst een eenzijdige betaalafspraak weer gebeld ze gingen het uitzoeken nu een brief terug het zou om een telefonische abonnementafspraak gaan ik heb upc nooit maar dan ook nooit telefonisch gesproken en dit gaat over 2003 is allang verjaard maar met proberen kom je het aan de weet zo denkt lindorff

brampoes
Berichten: 34
Lid geworden op: 21 nov 2008 21:13

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door brampoes »

maar ze moeten ook een kopie hebben van het paspoort en handtekening vervalsing valt onder fraude dan pak ik ze daar op ze zien een rekeningoverzicht al aan voor een schuldbekentenis maar die heeft voor mij net zoveel waarde als een kassabon van AH

rene117
Berichten: 698
Lid geworden op: 12 mei 2007 10:14

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door rene117 »

geef geen kopie van je paspoort dan hebben ze je waar ze je willen hebben dan hebben ze iets waar ze kunnen zeggen dat uw wel een contract heb
en ook geen hantekening

groetjes rene

Lindorff
Berichten: 128
Lid geworden op: 11 jun 2008 16:46

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door Lindorff »

Goedendag Brampoes,

U geeft op dit forum aan dat u de aansprakelijkheid van een UPC abonnement betwist. Graag zou ik met u in contact komen zodat ik uw bezwaar in behandeling kan nemen.

Zou u zo vriendelijk willen zijn om een e-mailbericht te sturen naar [email protected] zodat ik uw bezwaar kan behandelen?

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.


Met vriendelijke groet,

Mevr. M. Bosch
Lindorff B.V.
www.lindorff.nl

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door snepke »

Als je een kopie van je paspoort opstuurd hebben ze alle gegevens je adres burgernr handtekening enz ,daar kunnen ze van alles mee doen.
En "Mevr Bosch "waar blijven mijn gegevens daar ik al tig keer over gebeld ,geschreven en diverse keren over gemaild heb,u hebt mijn dossiernr waar u al 2x om gevraagd hebt maar ik hoor zoals gewoonlijk niets.
U kletst ook maar een eind weg van het wordt opgelost er word niks opgelost
Laatst gewijzigd door snepke op 29 jan 2012 19:34, 1 keer totaal gewijzigd.

brampoes
Berichten: 34
Lid geworden op: 21 nov 2008 21:13

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door brampoes »

ik geef geen kopie van mijn paspoort aan deze boeven ik wil dat ze met bewijzen komen daaronder valt een ondergetekend contract en een kopie van het paspoort zolang zij hier niet mee komen zal ik deze schuld niet accepteren deze schuld is een verzinsel van lindorff

Lindorff
Berichten: 128
Lid geworden op: 11 jun 2008 16:46

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door Lindorff »

Goedemorgen Brampoes,

Uw e-mailberciht heb ik ontvangen, echter bij het antwoorden van uw e-mailbericht, krijg ik een foutmelding. Ik kan u dus helaas niet per e-mail bereiken.

Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw vorderingnummer telefonisch door te geven? Ik ben bereikbaar op telefoonnummer 038-4973979. U kunt het vorderingnummer ook per e-mailbericht aan mij doorgeven, ik ontvang uw e-mailberichten namelijk wel.

Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Mevr. M. Bosch
Lindorff B.V.
www.lindorff.nl

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door snepke »

brampoes lees het topic Transfair eens ,vooral de laatste postings.Daar maken ze van Lindorff echt een paar missers

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door snepke »

[/quote]k moest me paspoort kopie op sturen zodat ze konden zien dat de handtekeningen niet overheen komen
e
ze zijn verplicht een copie van je contract met handtekening,en een copie van je paspoort te sturen.Dat hebben ze nu,dus die rechtzaak gaat gewoon door,zie nu maar te bewijzen dat u nergens voor getekend hebt.Ze zijn echt link stuur een copie van u paspoort op zgn om handtekeningen te vergelijken ,ze hadden niks geen bewijzen ,nu hebben ze alles.Mensen trap er niet in stuur niks van copie of zo op ,hun moeten dat hebben anders hebben ze geen zaak,als je het opstuurd zit je met de gebakken peren

brampoes
Berichten: 34
Lid geworden op: 21 nov 2008 21:13

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door brampoes »

ondanks dat ze geen bewijzen hebben blijven ze stalken met dreigbrieven en een zijdige betaalafspraken en ze sturen weer een rekeningoverzicht op dit heeft voor mij net zoveel waarde als een kassabon van een supermarkt en dit zgn. rekeningoverzicht dateert van 2003 en is dus verjaard ik ga nunog een keer een email naar ze sturen en verder ga ik niet meer op ze reageren zij blijven zich met oplichtingpraktijken bezig houden

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door snepke »

Ik weet er alles van het lijkt mijn verhaal wel ,alleen heb ik al een brief van een deurwaarder gehad (heeft Lindorff zelf geschreven0

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door snepke »

Ik zie dat er meer topics van Lindorff geopend zijn ,dat zegt toch wel iets over Lindorff

brampoes
Berichten: 34
Lid geworden op: 21 nov 2008 21:13

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door brampoes »

Wie je ook spreekt ze staan idd. slecht bekend

Lindorff
Berichten: 128
Lid geworden op: 11 jun 2008 16:46

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door Lindorff »

Goedendag "Brampoes",

Vorige week heb ik u gemeld dat ik uw e-mailberichten retour krijg met de volgende foutmelding: "Likely reason for failure: 554 Sorry, no mailbox here by that name. (#5.1.1)".

Graag zou ik uw klacht in behandeling willen nemen, maar heb hiervoor uw vorderingnummer nodig. U heeft mij gevraagd om een contract omdat u deze vordering betwist.

Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw vorderingnummer aan mij door te geven?

Met vriendelijke groet,

Mevr. M. Bosch
Lindorff B.V.
www.lindorff.nl

Lindorff
Berichten: 128
Lid geworden op: 11 jun 2008 16:46

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door Lindorff »

Goedendag Brampoes,

Ik heb het vorderingnummer inmiddels ontvangen via de mailbox van afdeling Incasso.

U ontvangt zo spoedig mogelijk een schriftelijke reactie.

Met vriendelijke groet,

Mevr. M. Bosch
Lindorff B.V.
www.lindorff.nl

sello
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 okt 2008 11:37

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door sello »

mijn dochter heeft ik weet niet hoeveel problemen met lindorff
zij heeft in 2005 canaal digitaal opgezegt dit is ook door canaal digitaal bevestigt
nu krijgt ze steeds dreigbrieven van lindorff dat ze moet betalen en wel binnen 5 dagen want anders ...........
Nu heb ik net canaal digitaal gebeld met de vraag hoe dit zit en deze hebben alles nagekeken en wat denk je
Ze hoeft volgens canaal digitaal helemaal niks te betalen en er staan geen bedragen open.
Dit zouden ze ook schriftelijk bevestigen.
Ik ben nu benieuwd wat lindorff doet.
Ze zullen wel om een kopie van die brief vragen
geen probleem hoor kunnen ze krijgen als ze eerst even de administratie kosten betalen ( rekenen hun ook )
maar dat is goedkoper voor hun dan de rechtbank waar ze mee dreigen
maar ik zal jullie op de hoogte houden.

stofzuigertje

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als het incasso bureau geen of onduidelijke info geeft en niet op Uw vraag waarvoor het is reageerde hoeft U niets te doen.

Hetzelfde geld voor reeds betaalde en als de opdrachtgever bevestigde dat er geen schuld was zoals bovenstaande van Canal Digitaal gewoon wachten op beloofde rechtszaak en U wint dan toch.
Maak vooral geen kosten voor aangetekende brieven of dure 0900 nummers.
Stuur ook geen info over gegevens want deze worden meestal tegen U gebruikt.

Gezien hun werkwijze en vele klachten is negeren als niet ontvangen het beste.
Zolang zij niets aangetekend stuurden moeten zij eerst bewijzen dat U het ooit heeft ontvangen, want zij doen tenslotte vaak hetzelfde.

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door snepke »

Ik heb ook cd opgezegd en is bevestigd door cd ,maar ze hebben wel een volgende periode afgeschreven ,laten storneren en toen heeft cd Lindorff op mijn dak gestuurd.
Heb opzegbrief en bevestiging van cd naar lindorff gestuurd,.maar dat maakt niet uit ,moet toch betalen,dus niet.
Ben nu al van sept 2007 bezig.
Lindorff stuurt niks geen bewijzen van hoe of wat ze reageren niet op aangetekende brieven,mailtjes e.d.Mevr Bosch ook niet.
Had in mei 2007 opgezegd tot en met aug betaald toen was mijn abo afgelopen is bevestigd door cd dus ik betaal niets meer was ruim op tijd.
Maar cd wil dat ik nog een jaar betaal echt niet
Laatst gewijzigd door snepke op 29 jan 2012 19:35, 1 keer totaal gewijzigd.

stofzuigertje

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

@ Snepke

Maak nooit kosten van aangetekende brieven.

Bel nooit dure 0900 nummers en laat ze het lekker uit zoeken.
U kunt altijd nog zeggen dat hun normale niet aangetekende post nooit is aangekomen, en zij moeten dan bewijs leveren.

Als je reageerde gaan ze door tot ze geld hebben dus negeren en niets doen verder is het beste.
Als ze ooit een rechtszaak zouden starten win je deze zeker dus bewaar de bewijzen van opzegging en zo.

Eventueel kunt U als ze een rechtszaak beginnen een tegen vordering van gemaakte kosten insturen, ook de vrije dag moeten ze vergoeden en de reiskosten dus naast die al gemaakte kosten van aangetekende brief.

Gesloten