LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lindorff :(

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
rene117
Berichten: 698
Lid geworden op: 12 mei 2007 10:14

Re: Lindorff :(

Ongelezen bericht door rene117 »

pav dat hebben ze wel het bewijs maar ze willen niet toegeven heb de bewijslast gestuurt naar ze en ik heb alles hier op de mail staan en ik heb alls gewoon bewaart
groetjes rene117

Pavlova
Berichten: 512
Lid geworden op: 05 feb 2008 20:30

Re: Lindorff :(

Ongelezen bericht door Pavlova »

tja, als jij alle bewijs geleverd hebt, dan maar afwachten tot ze gerechtelijk gaan.

rene117
Berichten: 698
Lid geworden op: 12 mei 2007 10:14

Re: Lindorff :(

Ongelezen bericht door rene117 »

ja en daar wacht ik dan ook op gaan we alles aan de rechter geven
en rechtsbijstand heeft ook een brief de deur uit gedaan maar ze geven geen antwoord er op
ze doen net off hun neus bloed meer niet
we wachten met smart op de rechtzaak wedden dat ze uitstel gaan vraggen om dat ik alles heb wat hen ook hebben maar ze bijven door gaan
ze heebn niets geleerd van de eerdere zaken die ze hebben verloren
maar ik ga slapen het is hier nu 6.45 ik zal zeggen weltrusten van uit het mooie thialand waar
op dit moment aan het werk ben

jvn
Berichten: 221
Lid geworden op: 15 jul 2009 13:55

Re: Lindorff :(

Ongelezen bericht door jvn »

rene117 schreef:jawel zal ik zeker doen maar men moet gaan ophouden om mensen te stalken aleen aan mijn hebben ze een slechte want ik geef wel tegen gas en dat is jammer voor hun
Ook ik heb een spooknota via Lindorff BV ontvangen,als we nu allemaal eens een doos Bosche bollen gevuld met slagroom en overdekt met chocolade zouden kopen voor de beruchte mevrouw Bosch.En die gaan brengen,dan kunnen we die ter plekke door haar str.......duwen.Dan weet ze ook eens hoe het voelt als je tot vervelens toe onterecht iets door je strot geduwd krijgt.... : evil:
:twisted:

Royalflush
Berichten: 214
Lid geworden op: 14 okt 2008 16:26

Re: Lindorff :(

Ongelezen bericht door Royalflush »

jvn schreef:
rene117 schreef:jawel zal ik zeker doen maar men moet gaan ophouden om mensen te stalken aleen aan mijn hebben ze een slechte want ik geef wel tegen gas en dat is jammer voor hun
Ook ik heb een spooknota via Lindorff BV ontvangen,als we nu allemaal eens een doos Bosche bollen gevuld met slagroom en overdekt met chocolade zouden kopen voor de beruchte mevrouw Bosch.En die gaan brengen,dan kunnen we die ter plekke door haar str.......duwen.Dan weet ze ook eens hoe het voelt als je tot vervelens toe onterecht iets door je strot geduwd krijgt.... : evil:
:twisted:
Zonde van die lekkere bollen....

Daarnaast denk ik dat het niet mogelijk is Lindorff persoonlijk te bezoeken zonder eerst entreekosten, jasophangkosten, baliekosten, gebouwkosten, verwarmingskosten en zuurstofkosten te betalen.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Lindorff :(

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Je vergeet schoonmaakkosten en de slijtagetoeslag voor tapijt, stofzuiger, en deurscharnieren :)

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Lindorff :(

Ongelezen bericht door snepke »

kunnen we niet naar binnen als ongediertebestrijders.Volgens mij stikt het daar van het ongedierte.
  • Het zijn echt onderkruipsels daar.
      Ze blijven aan het etteren :evil:

    jvn
    Berichten: 221
    Lid geworden op: 15 jul 2009 13:55

    Re: Lindorff :(

    Ongelezen bericht door jvn »

    Wilt u ook inzage in recent verloren rechtszaken van Lindorff B.V.
    Tik dan op de zoekpagina van Google in:
    Alle arresten tegen Lindorff B.V. te Zwolle in 2009
    Dan komen de Lijn en Zaaknummers naar boven en kunt u alles lezen.
    Laatst gewijzigd door jvn op 31 jan 2010 14:43, 2 keer totaal gewijzigd.

    Lindorff
    Berichten: 128
    Lid geworden op: 11 jun 2008 16:46

    Re: Lindorff :(

    Ongelezen bericht door Lindorff »

    Oproep van Lindorff:

    Indien u een aanmaning van Lindorff heeft ontvangen betreffende Entertainment Shop Online (Kruidvat) - en u erkent deze vordering niet - dan kunt u uw bezwaar sturen naar onderstaand e-mailadres. Lindorff kan antwoord geven op uw vragen betreffende deze vorderingen en eventueel bezwaar cq klacht voorleggen aan Entertainment Shop Online.

    U kunt uw reactie zenden aan: [email protected]

    Vriendelijke groet,

    Lindorff B.V.
    www.lindorff.nl

    rene117
    Berichten: 698
    Lid geworden op: 12 mei 2007 10:14

    Re: Lindorff :(

    Ongelezen bericht door rene117 »

    hahaha gaan we weer let maar op men zegt gewoon betalen

    renegade66
    Berichten: 1871
    Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

    Re: Lindorff :(

    Ongelezen bericht door renegade66 »

    pfff, ik heb eens een aantal arresten gelezen van lindorff, ze hebben toch redelijk wat zaken verloren. in mijn ogen doen ze nu niet echt goed hun werk.

    kan iemand mij misschien uitleggen zonder al teveel juridische termen wat onderstaande nu precies betekent?

    Wellicht ten overvloede wordt nog alsvolgt overwogen.
    De vordering van Lindorff valt voor wat betreft de hoofdsom in wezen uiteen in twee onderdelen. Enerzijds vordert Lindorff betaling van de door [gedaagde partij] verschuldigde kosten inzake “het gebruik van het mobiele telefoonnetwerk” en anderzijds vordert zij betaling van een bedrag gelijk aan de schade ten gevolge van de ontbinding, welke schade zij stelt op “de nog te vervallen abonnementskosten van de lopende contractsperiode”.

    Ten aanzien van het tweede onderdeel van dehoofdsom moet worden vastgesteld dat Lindorff heeft verzuimd een kopie van volgens haar toepasselijke algemene voorwaarden over te leggen. Als al zou moeten worden aangenomen dat daarin een beding is opgenomen op grond waarvan [gedaagde partij] na ontbinding van de overeenkomst de (alle) resterende abonnementstermijnen verschuldigd is, dan dient de kantonrechter ingevolge jurisprudentie van het Hof van Justitie ambtshalve te toetsen of dat beding onredelijk bezwarend is. Deze komt daarbij tot het oordeel dat het litigieuze beding, voor zover Lindorff (T-Mobile) de te vorderen schadevergoeding op grond van dat beding gelijkstelt aan de nog te betalen abonnementskosten over de resterende duur van de bedongen contractsperiode, onredelijk bezwarend moet worden geacht. De ontbinding van de overeenkomst brengt immers ook een besparing van kosten met zich mee. Lindorff geeft geen inzicht in aard en omvang van een dergelijke kostenbesparing.
    Dit deel van de hoofdsom is bovendien gebrekkig onderbouwd, nu Lindorff heeft nagelaten te stellen over welke periode het gaat en welk bedrag [gedaagde partij] dienaangaande haar inziens verschuldigd is.



    misschien dat ik daar nog iets mee kan in de toekomst.

    seagoing racer2
    Berichten: 2122
    Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40

    Re: Lindorff :(

    Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

    Beste Renegade,

    LIndorff eist 2 bedragen.

    1. Achterstand van de betalingen voor gebruik mobiele telefoon
    2. Alle resterende abonnementskosten tot het normale eindpunt van het contract.

    1 = geen probleem en wordt toegewezen.

    2 = De meeste contracten voor mobieltjes lopen 2 jaar. Je krijgt in het begin een mobiele telefoon voor niets. Aangezien de telecom aanbieder winst wil maken , verdienen ze dit geld weer terug gedurende de 2 jaar dat het abonnement loopt.

    Als het abonnement eerder eindigt missen ze een deel van de inkomsten en hebben ze het gratis weggegeven mobieltje niet helemaal terug verdiend.

    Daarom nemen de aanbieders in hun algemene voorwaarden op dat als je niet betaald, ze gerechtigd zijn om het contract te ontbinden, zodat je niet meer kunt bellen, maar dat je toch alle abonnementskosten over de volledige looptijd moet betalen.

    De rechter heeft nu gezegd dat dit een onredelijke voorwaarde voor de klant is, en dat je daarom niet alle abonnementskosten tot aan het einde hoeft te betalen. Dit met name omdat de volledige resterende abonnementskosten hoger zijn dan de kosten van het gratis mobieltje.
    (Omdat Lindorff verder weinig details heeft gegeven wordt de gehele vordering op dit onderdeel afgewezen)

    (Soms claimt de aanbieder de werkelijke kosten van het gratis mobieltje in plaats van de volledige abonnementskosten. Dit wordt meestal dan wel toegewezen )

    renegade66
    Berichten: 1871
    Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

    Re: Lindorff :(

    Ongelezen bericht door renegade66 »

    ok, dit is wel leuk, daar kan ik dus wel wat mee.

    ze kunnen van mij ook dat mobieltje wel terug krijgen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

    Gesloten