LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Lindorff en Bigdennis.com
Lindorff en Bigdennis.com
Beste Mensen,
Voor 2 of 3 jaar terug kreeg ik al een van toendertijd nog ddvd.nl een acceptgiro voor de ''ontvangen goederen''.
Ik heb nooit wat bij ddvd besteld, nu heet het Bigdennis.com.
Vervolgens heb ik bij Bigdennis.com al 2 x een medewerker gebeld om het probleem op te lossen en aan te geven nooit geen goederen heb ontvangen en of besteld.
De medewerker gaf mij aan, dat alles een foutje was en geannuleerd zou worden.
Hierna heb ik meer als een jaar niets meer vernomen, dacht dus dat alles goed was gegaan.
Gisteren kreeg ik plots een brief van de deurwaarder dat ik 69,-00 moet betalen voor te late betalingen van goederen die ik nog nooit heb gezien, laat staan een acceptgiro gekregen.
Wat moet ik hier mee doen, want het leuke incasso bureau geeft vrolijk aan dat dit mijn probleem is en dat ik er maar voor moet zorgen.
Niemand bij Bigdennis.com kan mij aangeven wat er besteld is??
Hoe zit dit nu, want wordt gek van dit incasso bureau.
Wie eist bewijst maar denk ik dan.
Vriendelijke groet.
Voor 2 of 3 jaar terug kreeg ik al een van toendertijd nog ddvd.nl een acceptgiro voor de ''ontvangen goederen''.
Ik heb nooit wat bij ddvd besteld, nu heet het Bigdennis.com.
Vervolgens heb ik bij Bigdennis.com al 2 x een medewerker gebeld om het probleem op te lossen en aan te geven nooit geen goederen heb ontvangen en of besteld.
De medewerker gaf mij aan, dat alles een foutje was en geannuleerd zou worden.
Hierna heb ik meer als een jaar niets meer vernomen, dacht dus dat alles goed was gegaan.
Gisteren kreeg ik plots een brief van de deurwaarder dat ik 69,-00 moet betalen voor te late betalingen van goederen die ik nog nooit heb gezien, laat staan een acceptgiro gekregen.
Wat moet ik hier mee doen, want het leuke incasso bureau geeft vrolijk aan dat dit mijn probleem is en dat ik er maar voor moet zorgen.
Niemand bij Bigdennis.com kan mij aangeven wat er besteld is??
Hoe zit dit nu, want wordt gek van dit incasso bureau.
Wie eist bewijst maar denk ik dan.
Vriendelijke groet.
Re: Lindorff en Bigdennis.com
Laat lindorff maar aantonen dat er inderdaad een schuld is want anders is het niet jou maar hun probleem.Het is en blijft een hopeloos incassobureau dat kennelijk niet in staat is van fouten te leren. Je gewoon niet gek laten maken en als je 100% zeker bent geen schuld te hebben desnoods voor de rechter laten komen, verliest lindorff geheid.bokdan schreef:
Wat moet ik hier mee doen, want het leuke incasso bureau geeft vrolijk aan dat dit mijn probleem is en dat ik er maar voor moet zorgen.
Niemand bij Bigdennis.com kan mij aangeven wat er besteld is??
Vriendelijke groet.
Re: Lindorff en Bigdennis.com
Bedankt voor de reacties mensen, waardeer ik zeer.
Ik maak me er echt boos om.
Zelf probeer ik alles netjes af te handelen middels mail en telefoon, dan nog gaan er dingen mis.
Ik lees ook dat Lindorff meerdere mensen in het harnas heeft gejaagd.
Moet niet gekker worden.
Leon
Ik maak me er echt boos om.
Zelf probeer ik alles netjes af te handelen middels mail en telefoon, dan nog gaan er dingen mis.
Ik lees ook dat Lindorff meerdere mensen in het harnas heeft gejaagd.
Moet niet gekker worden.
Leon
Re: Lindorff en Bigdennis.com
Wat een oplichters of niet dan.
ik betaal helemaal niets, ook niet aan de deurwaarder, laat ze maar even aantonen wat de postbode dan wel aan mijn adres heeft afgegeven of iets dergelijks.
Lijkt er niet op.
bedankt Vogels
ik betaal helemaal niets, ook niet aan de deurwaarder, laat ze maar even aantonen wat de postbode dan wel aan mijn adres heeft afgegeven of iets dergelijks.
Lijkt er niet op.
bedankt Vogels
Re: Lindorff en Bigdennis.com
Goedendag Bokdan,
U heeft een topic geplaatst betreffende een vordering van BigDennis.com die u via Lindorff heeft ontvangen.
Graag zou ik met u in contact willen komen om uw klacht in behandeling te nemen en/of voor te leggen aan BigDennis.com. Zou u zo vriendelijk willen zijn om een bericht achter te laten op mijn e-mailadres [email protected]?
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wacht uw reactie af.
Met vriendelijke groet,
Mevr. M. Bosch
Lindorff B.V.
www.lindorff.nl
U heeft een topic geplaatst betreffende een vordering van BigDennis.com die u via Lindorff heeft ontvangen.
Graag zou ik met u in contact willen komen om uw klacht in behandeling te nemen en/of voor te leggen aan BigDennis.com. Zou u zo vriendelijk willen zijn om een bericht achter te laten op mijn e-mailadres [email protected]?
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wacht uw reactie af.
Met vriendelijke groet,
Mevr. M. Bosch
Lindorff B.V.
www.lindorff.nl
Re: Lindorff en Bigdennis.com
Beste mevrouw Bosch,
Ik heb vandaag contact opgenomen met incasso bureau Lindorff.
Vervolgens heb ik proberen mijn verhaal te doen aan een meneer, die totaal niet wou luisteren naar mijn verhaal.
In opdracht van de Jong deurwaarders moest ik contact met jullie opnemen om te vragen om welke bestelling dit dan moest gaan, dit omdat ik helemaal niets heb besteld, laat staan ontvangen.
De meneer op de helpdesk van Lindorff kon mij in eerste instantie niet vinden in het systeem. Na een tijd zoeken vond hij ook een persoon met mijn achternaam dan wel met de voorletter E ipv L van Leon.
Ook kon hij mij niet vertellen om wat voor bedrag het meer ging en oko het artikel was niet bekend.
Ik voel mij op dit moment zeer aangedaan, dit omdat ik mij niet in de situatie als wanbetaler zomaar laat zetten.
U mag contact met mij opnemen.
Inmiddels heb ik naar wens van deurwaarder de Jong een mail opgesteld die dit gaat uitzoeken en gaat kijken hoe deze situatie tot stond is gekomen.
Mijn email adres is [email protected]
Mvg, Leon kappert
Ik heb vandaag contact opgenomen met incasso bureau Lindorff.
Vervolgens heb ik proberen mijn verhaal te doen aan een meneer, die totaal niet wou luisteren naar mijn verhaal.
In opdracht van de Jong deurwaarders moest ik contact met jullie opnemen om te vragen om welke bestelling dit dan moest gaan, dit omdat ik helemaal niets heb besteld, laat staan ontvangen.
De meneer op de helpdesk van Lindorff kon mij in eerste instantie niet vinden in het systeem. Na een tijd zoeken vond hij ook een persoon met mijn achternaam dan wel met de voorletter E ipv L van Leon.
Ook kon hij mij niet vertellen om wat voor bedrag het meer ging en oko het artikel was niet bekend.
Ik voel mij op dit moment zeer aangedaan, dit omdat ik mij niet in de situatie als wanbetaler zomaar laat zetten.
U mag contact met mij opnemen.
Inmiddels heb ik naar wens van deurwaarder de Jong een mail opgesteld die dit gaat uitzoeken en gaat kijken hoe deze situatie tot stond is gekomen.
Mijn email adres is [email protected]
Mvg, Leon kappert
Re: Lindorff en Bigdennis.com
Reactie:bokdan schreef:Beste Mensen,
Voor 2 of 3 jaar terug kreeg ik al een van toendertijd nog ddvd.nl een acceptgiro voor de ''ontvangen goederen''.
Ik heb nooit wat bij ddvd besteld, nu heet het Bigdennis.com.
Vervolgens heb ik bij Bigdennis.com al 2 x een medewerker gebeld om het probleem op te lossen en aan te geven nooit geen goederen heb ontvangen en of besteld.
De medewerker gaf mij aan, dat alles een foutje was en geannuleerd zou worden.
Hierna heb ik meer als een jaar niets meer vernomen, dacht dus dat alles goed was gegaan.
Gisteren kreeg ik plots een brief van de deurwaarder dat ik 69,-00 moet betalen voor te late betalingen van goederen die ik nog nooit heb gezien, laat staan een acceptgiro gekregen.
Wat moet ik hier mee doen, want het leuke incasso bureau geeft vrolijk aan dat dit mijn probleem is en dat ik er maar voor moet zorgen.
Niemand bij Bigdennis.com kan mij aangeven wat er besteld is??
Hoe zit dit nu, want wordt gek van dit incasso bureau.
Wie eist bewijst maar denk ik dan.
Vriendelijke groet.
Toch wel opvallend dat Lindorff nu geen oproep plaatst om deze zaak te onderzoeken en tot een oplossing te komen !
Laat je niet gek maken!
En blijf al je negatieve ervaringen melden a.ub.!
Wij leven met je mee!
Re: Lindorff en Bigdennis.com
@ Bokdan,
Ik heb een e-mailbericht aan u toegezonden.
Met vriendelijke groet,
mevr. M. Bosch
Lindorff B.V.
www.lindorff.nl
Ik heb een e-mailbericht aan u toegezonden.
Met vriendelijke groet,
mevr. M. Bosch
Lindorff B.V.
www.lindorff.nl
Re: Lindorff en Bigdennis.com
Beste mensen,
Net contact gehad met BigDennis.com.
Zij hebben mij gelukkig aangegeven dat in hun systeem in Maart alles al was geannuleerd. De medewerker van BigDennis.com was zeer correct.
Wel heel vreemd dat Lindorff dan alsnog dit bedrag probeert te innen.
Ik wacht verdere acties nog even af, in ieder geval wel een heel fijn forum dit.
Ben dus niet de enige ''wanbetaler''
Net contact gehad met BigDennis.com.
Zij hebben mij gelukkig aangegeven dat in hun systeem in Maart alles al was geannuleerd. De medewerker van BigDennis.com was zeer correct.
Wel heel vreemd dat Lindorff dan alsnog dit bedrag probeert te innen.
Ik wacht verdere acties nog even af, in ieder geval wel een heel fijn forum dit.
Ben dus niet de enige ''wanbetaler''
Re: Lindorff en Bigdennis.com
Reactie: Vraag nog wel even een schriftelijke bevestiging aan BigDennis.combokdan schreef:Beste mensen,
Net contact gehad met BigDennis.com.
Zij hebben mij gelukkig aangegeven dat in hun systeem in Maart alles al was geannuleerd. De medewerker van BigDennis.com was zeer correct.
Wel heel vreemd dat Lindorff dan alsnog dit bedrag probeert te innen.
Ik wacht verdere acties nog even af, in ieder geval wel een heel fijn forum dit.
Ben dus niet de enige ''wanbetaler''
van hun annulering! Mocht Lindorff dan toch nog doorgaan met hun inning,dan sta je juridisch erg sterk bij de rechtbank!!!! En laat voor alle zekerheid nog een selectieve blokkade uitvoeren bij je bank voor het Lindorff inning banknummer.
Re: Lindorff en Bigdennis.com
Blij dat je het een fijn forum vind en hoop dat je ter zijnertijd de afloop even meld .bokdan schreef:
Ik wacht verdere acties nog even af, in ieder geval wel een heel fijn forum dit.
Re: Lindorff en Bigdennis.com
In de tussentijd heeft Bigdennis.com al aangegeven richting Lindorff dat het niet klopt, via een email aan mij.
Van Lindorff heb ik nog geen reactie mogen ontvangen.
Is het deze week nog niet opgelost dan ga ik er een zaak van maken en eis ik een schadevergoeding, wegens aantasting in de eer en goede naam, dan wel aantasting op andere wijze in persoon.
Updates komen nog
Van Lindorff heb ik nog geen reactie mogen ontvangen.
Is het deze week nog niet opgelost dan ga ik er een zaak van maken en eis ik een schadevergoeding, wegens aantasting in de eer en goede naam, dan wel aantasting op andere wijze in persoon.
Updates komen nog
Re: Lindorff en Bigdennis.com
@ Bokdan,
Nadat ik het ordernummer via BigDennis.com heb ontvangen, heb ik de klacht inhoudelijk in behandeling genomen. Ik heb u zojuist - om 12.54 uur - voorzien van een schriftelijke reactie per e-mailbericht.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Mevr. M. Bosch
Lindorff B.V.
www.lindorff.nl
Nadat ik het ordernummer via BigDennis.com heb ontvangen, heb ik de klacht inhoudelijk in behandeling genomen. Ik heb u zojuist - om 12.54 uur - voorzien van een schriftelijke reactie per e-mailbericht.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Mevr. M. Bosch
Lindorff B.V.
www.lindorff.nl
Re: Lindorff en Bigdennis.com
hahahah en daar zal wel instaan dat uw gewoon moet betalen laat het even weten hoe het afloopt
wel raar komt er weer een klacht en ja hoor daar is ze dan weer mevrouw bos
zeker niets te doen daar
wel raar komt er weer een klacht en ja hoor daar is ze dan weer mevrouw bos
zeker niets te doen daar
Re: Lindorff en Bigdennis.com
Heel vreemd allemaal, inderdaad een mail ontvangen net van Lindorff.
Hierin staat beschreven dat alle vorderingen aan mij geanulleerd worden.
Allemaal heel erg leuk, maar heb toch besloten dit voor te laten komen en er een zaak van te maken.
Deze dingen gebeuren mij te vaak en ik wil vanaf nu niet meer mijn weekenden laten verneuken door na mijn werk op Vrijdag avond zulke brieven aan te treffen.
Mensen bedankt.
Hierin staat beschreven dat alle vorderingen aan mij geanulleerd worden.
Allemaal heel erg leuk, maar heb toch besloten dit voor te laten komen en er een zaak van te maken.
Deze dingen gebeuren mij te vaak en ik wil vanaf nu niet meer mijn weekenden laten verneuken door na mijn werk op Vrijdag avond zulke brieven aan te treffen.
Mensen bedankt.
Re: Lindorff en Bigdennis.com
Reactie: Hallo Bokdan,bokdan schreef:Heel vreemd allemaal, inderdaad een mail ontvangen net van Lindorff.
Hierin staat beschreven dat alle vorderingen aan mij geanulleerd worden.
Allemaal heel erg leuk, maar heb toch besloten dit voor te laten komen en er een zaak van te maken.
Deze dingen gebeuren mij te vaak en ik wil vanaf nu niet meer mijn weekenden laten verneuken door na mijn werk op Vrijdag avond zulke brieven aan te treffen.
Mensen bedankt.
Wat ik nog mis in jouw bericht is:Heb jij nog een inhoudelijke verklaring gekregen van Mevr.Bosch waarom nu plotseling de zaak geannuleerd word?
Het lijkt mij wel gepast dat er op zijn minst uitleg word gegeven waarom Lindorff nog doorging met de inningsprocedure terwijl Bigdennis .com al een flinke tijd geleden de zaak had geannuleerd?
Vergeet trouwens niet om nog een schriftelijke bevestiging te vragen van de annulering aan Lindorff B.V....................................!
Re: Lindorff en Bigdennis.com
Nee heb niets inhoudelijks gekregen, waarom de zaak nu wel zo snel wordt opgelost of opgelost kan worden.
Ik heb zelf kosten moeten maken om met Bigdennis en dergelijke in gesprek te gaan om de deurwaarder weg te houden.
Telefonisch kon ik daar niets klaar spelen,. Nu post ik hier mijn ergernissen en dan lijkt plots heel veel mogelijk en staat accurate bij hun hoog in het vaandel.
Laat ze maar met een vergoeding van hun kant komen, want ik weet anders zeker dat ik de zaak ga winnen. Heb nu voldoende op papier.
Ik heb zelf kosten moeten maken om met Bigdennis en dergelijke in gesprek te gaan om de deurwaarder weg te houden.
Telefonisch kon ik daar niets klaar spelen,. Nu post ik hier mijn ergernissen en dan lijkt plots heel veel mogelijk en staat accurate bij hun hoog in het vaandel.
Laat ze maar met een vergoeding van hun kant komen, want ik weet anders zeker dat ik de zaak ga winnen. Heb nu voldoende op papier.
Re: Lindorff en Bigdennis.com
Zo zie je maar Bokdan ! Dan is mijn oproep op Tros Radar en Tros Opgelicht om zich te melden als ONTERECHTE incasso gedupeerde toch niet voor niets geweest!bokdan schreef:Nee heb niets inhoudelijks gekregen, waarom de zaak nu wel zo snel wordt opgelost of opgelost kan worden.
Ik heb zelf kosten moeten maken om met Bigdennis en dergelijke in gesprek te gaan om de deurwaarder weg te houden.
Telefonisch kon ik daar niets klaar spelen,. Nu post ik hier mijn ergernissen en dan lijkt plots heel veel mogelijk en staat accurate bij hun hoog in het vaandel.
Laat ze maar met een vergoeding van hun kant komen, want ik weet anders zeker dat ik de zaak ga winnen. Heb nu voldoende op papier.
Als je een juridische procedure wilt beginnen,en je hebt een rechtsbijstandverzekering dan zou ik die zo snel mogelijk inschakelen.
Heb je die niet dan kun je ook kontakt opnemen met het juridisch loket of een rechtswinkel.Kun je vinden op internet.Wat daarbij van groot belang is zijn twee dingen in deze zaak:
Waarom ging Lindorff door met de incasso-inning nadat de opdrachtgever Bigdennis al had aangegeven dat de vordering al lang was geannuleerd!
En punt twee is:Waarom verleent mevrouw Bosch nu pas haar '' accurate" dienstverlening om de zaak op te lossen?
Mocht je ook via jouw advocaat geen duidelijk antwoord krijgen op deze twee cruciale vragen,dan laat je die vragen toch gewoon door de rechter stellen aan mevr.Bosch?
Ik hoop nog eens van je te horen of de waarheidsvinding in deze zaak op die manier duidelijk zal worden.En vergeet niet: JE HEBT DAAR RECHT OP!!
Want je was toch maar mooi een van de zeer velen gedupeerden die een ONTERECHTE aanmaning kreeg van incassobureau LINDORFF B.V.te ZWOLLE. : twisted:
PS : mocht het niet lukken om rechtsbijstand te vinden laat het dan even via het forum weten aan mij dan help ik je verder. Ik wens je heel veel sterkte tijdens de procedure. Groetjes , de PINEUT
Re: Lindorff en Bigdennis.com
@JVN
Jij in ieder geval bedankt voor de geboden support en ik laat zeker even weten hoe dit verhaal een staartje krijgt.
Groeten, the other pineut
Jij in ieder geval bedankt voor de geboden support en ik laat zeker even weten hoe dit verhaal een staartje krijgt.
Groeten, the other pineut