LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lindorff / T-mobile

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
jeanne-veghel
Berichten: 2913
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: Lindorff / T-mobile

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

snepke schreef:Dat geloof je toch zelf niet.
  • Het is dat ik via dit forum weet dat er bij die akte's geen schadevergoeding zit,die ze me mondeling toe hadden gezegt
  • Had ik akkoord getekend had ik niets gehad,want het stond niet op de akte
  • Je wordt hier op het forum goed geholpen en je wordt er een stuk wijzer van.
Incassoburo's en verzekeringmaatschappijen zijn het zelfde,zo min mogelijk uitbetalen en als het kan helemaal niets

Dus kan je het niet aan haar vragen, begrijp ik :lol:
Ik was je aan het plagen :oops:
Dat spijt me nu. :(
Meende er niets van over dat extra's, want ik weet er alles van.
Liever niets dan iets :mrgreen:

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Lindorff / T-mobile

Ongelezen bericht door snepke »

Weet ik, geeft niet,snapte het wel

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: Lindorff / T-mobile

Ongelezen bericht door renegade66 »

lijkt me wel lachen om op den duur lindorff b.v. in te huren om een vording te innen bij Lindorff Purchase. :lol: mij benieuwen wat ze doen? volgens hun zeggen staan ze namelijk los van elkaar.

ik wil natuurlijk ook dat er registratiekosten en b.t.w. betaald wordt :twisted:

Deurwaarder Mark
Berichten: 563
Lid geworden op: 27 dec 2008 21:14

Re: Lindorff / T-mobile

Ongelezen bericht door Deurwaarder Mark »

Hey jvn,

Het spijt me, maar ik heb niet het idee dat dit soort posts iets toevoegen... dan zie ik nog liever de posts van mevrouw Bosch. Je mag een gezond wantrouwen hebben wat mij betreft, maar ze heeft meermalen dingen opgelost voor mensen.

Uiteraard gaan er veel dingen niet goed en kloppen veel vorderingen niet, maar dat wil neit zeggen dat dit de manier van communiceren is...

Probeer een verschil te zien tussen een mens (mevrouw Bosch) en een bedrijf (Lindorff). Houd de discussie een beetje zakelijk... daar zijn we allemaal mee gediend.

En... aanmaningen hebben geen juridische status? Even terug naar de juridische schoolbanken misschien? Dan weet je weer wat je moet roepen op een forum... en wat niet!

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: Lindorff / T-mobile

Ongelezen bericht door renegade66 »

Stoppen we het in de kas van het Consumentenpanel
wat opgericht is
ik denk dat bovenstaande zin verwijderd gaat worden jeanne, ik denk dat mevrouw bos heeft geklaagd over de vraag die ik stelde nadat zij een berichtje had neergezet voor TS.

mijn mooie vraag uit naam van het panel is namelijk verwijderd. dit vind ik wel heel erg kinderachtig. mevrouw mag wel op deze manier antwoorden en wij mogen het niet!!!! blijkt dat Tros Radar dus wel onderscheid maakt. dit verbaasd mij zeer, dit had ik niet van tros radar verwacht.

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: Lindorff / T-mobile

Ongelezen bericht door renegade66 »

ik ga het anders formuleren,

geachte mevr. bosch,

wij als forumgebruikers en consumenten zien u regelmatig hetzelfde antwoord geven en hebben het vermoeden dat het niet helemaal goed gaat.

misschien kunt u ons ook op de hoogte stellen van het reilen en zeilen binnen Lindorff? wij willen u graag helpen met het vinden van een oplossing binnen uw organisatie.

Graag zouden wij hierover met u in contact komen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om een bericht te sturen op dit forum, zodat wij antwoord kunnen geven op uw vragen en antwoorden en wij eventueel onderbouwende informatie aan u kunnen toezenden? teneinde uw organisatie wat meer bij te brengen omtrend incasso's

wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wachten uw reactie af.


met vriendelijke groet,

de forumleden en consumenten

jvn
Berichten: 221
Lid geworden op: 15 jul 2009 13:55

Re: Lindorff / T-mobile

Ongelezen bericht door jvn »

Beste deurwaarder Mark
Allereerst wil ik nogmaals benadrukken dat het in mijn geval om een ONTERECHTE aanmaning ging. Ik had geen schulden! In die situatie heeft een aanmaning geen wettelijke status.Want er was immers geen schuld!Dus wat die juridische scholing betreft....
Wat de menselijke benadering betreft: Mevrouw Bosch heeft in mijn geval geen enkele moeite gedaan om de zaak op te lossen.Dus mag ik haar daar op aanspreken.Nog sterker ik heb dat op eigen kosten moeten doen,en het heeft mij heel veel werk bezorgd.Mevrouw Bosch heeft daar geen schadeclaim voor ontvangen van mij! Nou? Als dat niet menselijk is?

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: Lindorff / T-mobile

Ongelezen bericht door renegade66 »

hey jvn,

als je iets wilt duidelijk maken aan mevrouw bosch is dat je goed recht, maar doe dat niet op deze manier op het forum, stuur haar je bericht dan via een PB.

op de manier waarop je het nu doet heb je alleen jezelf mee maar ook de andere forumleden en de mensen die echt hulp nodig hebben. ik kan me je kwaadheid best voorstellen, maar dit soort berichten op een forum lost het absoluut niet op.

Pavlova
Berichten: 512
Lid geworden op: 05 feb 2008 20:30

Re: Lindorff / T-mobile

Ongelezen bericht door Pavlova »

Deurwaarder Mark schreef:Hey jvn,

Het spijt me, maar ik heb niet het idee dat dit soort posts iets toevoegen... dan zie ik nog liever de posts van mevrouw Bosch. Je mag een gezond wantrouwen hebben wat mij betreft, maar ze heeft meermalen dingen opgelost voor mensen.

Uiteraard gaan er veel dingen niet goed en kloppen veel vorderingen niet, maar dat wil neit zeggen dat dit de manier van communiceren is...

Probeer een verschil te zien tussen een mens (mevrouw Bosch) en een bedrijf (Lindorff). Houd de discussie een beetje zakelijk... daar zijn we allemaal mee gediend.

En... aanmaningen hebben geen juridische status? Even terug naar de juridische schoolbanken misschien? Dan weet je weer wat je moet roepen op een forum... en wat niet!
Volkomen mee eens!

jvn
Berichten: 221
Lid geworden op: 15 jul 2009 13:55

Re: Lindorff / T-mobile

Ongelezen bericht door jvn »

renegade66 schreef:hey jvn,

als je iets wilt duidelijk maken aan mevrouw bosch is dat je goed recht, maar doe dat niet op deze manier op het forum, stuur haar je bericht dan via een PB.

op de manier waarop je het nu doet heb je alleen jezelf mee maar ook de andere forumleden en de mensen die echt hulp nodig hebben. ik kan me je kwaadheid best voorstellen, maar dit soort berichten op een forum lost het absoluut niet op.
Ik heb haar destijds een PB gestuurd maar het probleem was dat ik er geen reactie op kreeg...
Dus rest mij als communicatie alleen nog het forum...
Bovendien wil ik u er op wijzen dat ik geen onwelvoegelijke taal heb gebruikt in mijn reactie.
Ik ben iemand die duidelijk voor zijn mening uit komt ,en dat kan wel degelijk bijdragen aan een oplossing op dit forum.
Er zijn veel gedupeerden op dit forum die het op uw manier hebben geprobeerd.
En heeft dat tot resultaat geleid? Nee,denk maar aan Snepke!
Alleen al dit voorbeeld vind ik het toppunt van onmenselijke benadering door lindorff.
Bovendien wil ik u nog wijzen op de zaak BIG -DENNIS.com.
Mijn mening heeft er toe bijgedragen dat deze zaak is opgelost!
Ik werd door deze gedupeerde via het forum bedankt voor mijn support!

Lindorff
Berichten: 128
Lid geworden op: 11 jun 2008 16:46

Re: Lindorff / T-mobile

Ongelezen bericht door Lindorff »

@jvn;
Ik heb haar destijds een PB gestuurd maar het probleem was dat ik er geen reactie op kreeg...Dus rest mij als communicatie alleen nog het forum...
Indien u de inhoud van uw vordering met mij wilt bespreken, dan kunt u contact opnemen met mij door een e-mailbericht te sturen naar [email protected]. Lindorff handelt geen klachten en/of bezwaren af middels een forum of een privébericht op een forum.

Met vriendelijke groet,

M. Bosch
Lindorff B.V.
www.lindorff.nl

rene117
Berichten: 698
Lid geworden op: 12 mei 2007 10:14

Re: Lindorff / T-mobile

Ongelezen bericht door rene117 »

mevrouw bos toch even beter lezen hij heeft toen een mail naar uw gestuurd
en uw heeft daar geen antwoord op gegeven dus toch even beter lezen
en als iemand mail van uw krijg en hij plaats het op radar moet hij weten er staat bij de wet nergen dat hij het niet mag plaatsen dat is nu jammer voor uw
maar uw neemt het ook niet zo nou met de regelgeving in nederland
gaat uw zich daar maar eens aan houden
het is wel raar als er iemand op het forum een bericht neer zet dan bent uw er als de kippen bij

als een ander uw wat wil vragen dan geeft uw niet thuis

ik hoop dat snepke een hoop geld ga krijg van jullie
en zal dan ook zeggen binnen 7 dagen betalen anders zou ik tegen snepke zeggen
laat geheel beslag leggen op de rekening van lindoff en ik neem aan dat ze ook nog eens rente er bij ga krijgen over die tijd dat uw en uw bedrijf haar dwars heeft gezeten met uw spook rekening

veel pasier van uit thialand

jeanne-veghel
Berichten: 2913
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: Lindorff / T-mobile

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

Lindorff schreef:@jvn;
Ik heb haar destijds een PB gestuurd maar het probleem was dat ik er geen reactie op kreeg...Dus rest mij als communicatie alleen nog het forum...
Indien u de inhoud van uw vordering met mij wilt bespreken, dan kunt u contact opnemen met mij door een e-mailbericht te sturen naar [email protected]. Lindorff handelt geen klachten en/of bezwaren af middels een forum of een privébericht op een forum.

Met vriendelijke groet,

M. Bosch
Lindorff B.V.
http://www.lindorff.nl

@ mevr. Bosch

Niet middels een forum :?: :?:
Dan snap ik niet echt, wat u op dit forum doet :?: :?:
Laatst gewijzigd door jeanne-veghel op 13 jan 2010 10:57, 1 keer totaal gewijzigd.

jeanne-veghel
Berichten: 2913
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: Lindorff / T-mobile

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

renegade66 schreef:
Stoppen we het in de kas van het Consumentenpanel
wat opgericht is
ik denk dat bovenstaande zin verwijderd gaat worden jeanne, ik denk dat mevrouw bos heeft geklaagd over de vraag die ik stelde nadat zij een berichtje had neergezet voor TS.

mijn mooie vraag uit naam van het panel is namelijk verwijderd. dit vind ik wel heel erg kinderachtig. mevrouw mag wel op deze manier antwoorden en wij mogen het niet!!!! blijkt dat Tros Radar dus wel onderscheid maakt. dit verbaasd mij zeer, dit had ik niet van tros radar verwacht.

Tja :( dat is dan maar zo :(

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Lindorff / T-mobile

Ongelezen bericht door snepke »

Hallo mensen
  • Ik vind het geweldig en harstikke lief dat jullie voor mij opkomen,het zit nu (hopelijk) in de eindfase.
      Maar we zitten nu hier om frenky te helpen en (hopelijk) goed advies te geven.
    • Dat wordt nu vergeten door die toestand met Mevr Bosch.
    • Ik heb mijn twijfels ook bij de berichten van Bosch,maar het gaat nu om frenky.
        Mevr Bosch loopt heus niet weg,

      jeanne-veghel
      Berichten: 2913
      Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

      Re: Lindorff / T-mobile

      Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

      snepke schreef:Hallo mensen
      • Ik vind het geweldig en harstikke lief dat jullie voor mij opkomen,het zit nu (hopelijk) in de eindfase.
          Maar we zitten nu hier om frenky te helpen en (hopelijk) goed advies te geven.
        • Dat wordt nu vergeten door die toestand met Mevr Bosch.
        • Ik heb mijn twijfels ook bij de berichten van Bosch,maar het gaat nu om frenky.
            Mevr Bosch loopt heus niet weg,

          Helemaal waar, dus het wordt nu alleen Frenky :D en andere dingen
          even terzijde dan maar. :mrgreen:

          jvn
          Berichten: 221
          Lid geworden op: 15 jul 2009 13:55

          Re: Lindorff / T-mobile

          Ongelezen bericht door jvn »

          Natuurlijk vergeten wij Frenky niet!!
          Hierbij heb ik nog enkele suggesties voor hem voor een ( mogelijke oplossing)
          Frenky heb je al contact opgenomen met jouw bank?
          Misschien kunnen zij nog iets voor je doen om het geld terug te boeken,als je uitlegt dat je het op de verkeerde rekening heb geboekt.
          En laat het dan weer terug boeken naar je eigen rekening!
          Want uit jouw bericht begreep ik dat de vordering onterecht was.Vertel dat ook aan de bank!!!
          Als dat inderdaad zo is dan moet je dus helemaal niet betalen aan wie dan ook!
          Heb ik ook niet gedaan,om niet in een jarenlange juridische strijd verzeild te raken net als Snepke,want dat gun ik niemand! Raad ik je aan om zo snel mogelijk juridische hulp te zoeken.Dat kan bij de volgende adressen:
          Het juridisch loket.
          http://www.raadsliedenbureau.nl
          Stichting de Ombudsman,die momenteel een onderzoek doet naar de vele klachten die binnenkomen over diverse incassobureau's!
          Alle adressen kun je via Google vinden.
          En tot slot:laat je niet intimideren door zo'n incassobureau,want eigenlijk zijn ze niet meer dan een bureau dat de financiele administratie doet voor een bedrijf.
          Ze mogen zelf geen beslag leggen op jouw geld of goederen,dat mag alleen de deurwaarder en die moet dan eerst een vonnis van de rechtbank kunnen overhandigen.Wacht niet te lang met hulp zoeken,ga er mee aan de slag.
          Veel sucses :!:

          Deurwaarder Mark
          Berichten: 563
          Lid geworden op: 27 dec 2008 21:14

          Re: Lindorff / T-mobile

          Ongelezen bericht door Deurwaarder Mark »

          Hey Jvn,

          Een reactie zoals deze kan ik dan weer wél waarderen. :wink:

          Als de vordering echt onterecht is, zwicht dan inderdaad niet voor de druk van incassoburo's, laat de deurwaarder met de dagvaarding maar komen, dan kun je tenminste bij de rechter je verweer voeren. En goede hulp zoeken is natuurlijk ook een goede start.

          jvn
          Berichten: 221
          Lid geworden op: 15 jul 2009 13:55

          Re: Lindorff / T-mobile

          Ongelezen bericht door jvn »

          Deurwaarder Mark schreef:Hey Jvn,

          Een reactie zoals deze kan ik dan weer wél waarderen. :wink:

          Als de vordering echt onterecht is, zwicht dan inderdaad niet voor de druk van incassoburo's, laat de deurwaarder met de dagvaarding maar komen, dan kun je tenminste bij de rechter je verweer voeren. En goede hulp zoeken is natuurlijk ook een goede start.
          Het doet mij deugd dat mijn bijdrage deze keer je goedkeuring krijgt :wink:

          Mag ik jouw bij deze nog enkele vragen stellen?
          Ben jij echt een deurwaarder?
          Neem je ook deel als gedupeerde aan dit forum?
          Of ben je in dienst van Lindorff?

          Deurwaarder Mark
          Berichten: 563
          Lid geworden op: 27 dec 2008 21:14

          Re: Lindorff / T-mobile

          Ongelezen bericht door Deurwaarder Mark »

          Tuurlijk, vragen staat vrij. Ik ben echt deurwaarder, en (dus) niet in dienst van Lindorff. Ik ben overigens ook geen gedupeerde. Ik zit inmiddels ruim 12,5 jaar in het vak, en zag dat er hier op het forum veel behoefte is aan uitleg en goede juridische informatie. Daarom probeer ik de medeforumleden zoveel mogelijk te helpen en indien mogelijk oplossingen te vinden.

          Alles wat ik hier zeg, is volledig op persoonlijke titel en dus niet in opdracht van of onder controle van mijn werkgever.

          Gesloten