LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] OPLOSSING TEGEN TELEFOONTERREUR DOOR INCASSOBUREAU"S

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
Deurwaarder Mark
Berichten: 563
Lid geworden op: 27 dec 2008 21:14

Re: OPLOSSING TEGEN TELEFOONTERREUR DOOR INCASSOBUREAU"S

Ongelezen bericht door Deurwaarder Mark »

Wat ik bedoel, is dat dingen soms anders zijn dan mensen denken. Desondanks wordt er vaan gereageerd of een topic geopend vanuit bepaalde aannames. Voorbeeld: er was pas een topic waarin in de topicnaam al met hoofdletters stond "XXXXX zijn OPLICHTERS". En in de openingspost werd vervolgens niet verteld waaróm dat zo zou zijn, maar werden alleen maar vragen gesteld. Al na een paar reacties blijkt dan dat er helemaal geen sprake is van oplichting, maar van een gebrek aan kennis bij de TS. Dat soort dingen bedoel ik. Ik zeg dus uitdrukkelijk niet dat dat in ieder topic het geval is, maar wel dat dat vaak voorkomt.

Ook over zo'n topic als dat in de site van Opgelicht kun je pas echt iets zeggen als je alle feiten kent, niet alleen datgene wat nu in de post is weergegeven. Al lijkt het er natuurlijk wel op dat er iets niet klopt.

jvn
Berichten: 221
Lid geworden op: 15 jul 2009 13:55

Re: OPLOSSING TEGEN TELEFOONTERREUR DOOR INCASSOBUREAU"S

Ongelezen bericht door jvn »

Deurwaarder Mark schreef:Wat ik bedoel, is dat dingen soms anders zijn dan mensen denken. Desondanks wordt er vaan gereageerd of een topic geopend vanuit bepaalde aannames. Voorbeeld: er was pas een topic waarin in de topicnaam al met hoofdletters stond "XXXXX zijn OPLICHTERS". En in de openingspost werd vervolgens niet verteld waaróm dat zo zou zijn, maar werden alleen maar vragen gesteld. Al na een paar reacties blijkt dan dat er helemaal geen sprake is van oplichting, maar van een gebrek aan kennis bij de TS. Dat soort dingen bedoel ik. Ik zeg dus uitdrukkelijk niet dat dat in ieder topic het geval is, maar wel dat dat vaak voorkomt.

Ook over zo'n topic als dat in de site van Opgelicht kun je pas echt iets zeggen als je alle feiten kent, niet alleen datgene wat nu in de post is weergegeven. Al lijkt het er natuurlijk wel op dat er iets niet klopt.
Wat de feiten betreft dat ben ik met je eens Mark ik begrijp wat jij daar mee bedoelt,vanuit juridisch perspectief.
Maar ik wil er wel aan toevoegen dat er toch met regelmaat meldingen binnenkomen van zaken die " niet kloppen " dat laatste vind ik dan nog zachtjes uitgedrukt.... :shock:

Deurwaarder Mark
Berichten: 563
Lid geworden op: 27 dec 2008 21:14

Re: OPLOSSING TEGEN TELEFOONTERREUR DOOR INCASSOBUREAU"S

Ongelezen bericht door Deurwaarder Mark »

Je mag het van mij ook wel sterker uitdrukken hoor, er zitten ook zaken tussen waarin gewoon zwaar gekloot wordt (hé Snepke?) :mrgreen:

Maar inderdaad, ik kijk als jurist met name naar de juridische feiten. En omdat we allemaal een verschillende invalshoek hebben hier, kunnen we met z'n allen een goed resultaat krijgen. Zolang men maar niet persoonlijk wordt! Want dat is mijn 2e frustratie mbt dit forum... :D (al snap ik soms de reacties wel natuurlijk...)

jvn
Berichten: 221
Lid geworden op: 15 jul 2009 13:55

Re: OPLOSSING TEGEN TELEFOONTERREUR DOOR INCASSOBUREAU"S

Ongelezen bericht door jvn »

Geldt die stelling voor Snepke ook voor mij?
Ik ken namelijk de feiten van mijn eigen zaak maar al te goed....

Deurwaarder Mark
Berichten: 563
Lid geworden op: 27 dec 2008 21:14

Re: OPLOSSING TEGEN TELEFOONTERREUR DOOR INCASSOBUREAU"S

Ongelezen bericht door Deurwaarder Mark »

Ik ken Snepke´s zaak beter dan de jouwe... vandaar dat ik haar noemde. Maar jij kent de feiten, dus als jij op basis daarvan zegt dat er gekloot is, dan geloof ik dat direct!

@ alle overige posters: sorry voor de chatsessie tussen jvn & mij! :D

witte angora
Berichten: 30775
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: OPLOSSING TEGEN TELEFOONTERREUR DOOR INCASSOBUREAU"S

Ongelezen bericht door witte angora »

@ alle overige posters: sorry voor de chatsessie tussen jvn & mij! :D
Waarom sorry, is juist heel leerzaam. :D

Overigens, Mark, je weet hoe ik over dit forum en diverse topics met hun TS-ers denk. Dat bleek ook wel weer uit mijn reactie op de TS hier.

Ik denk dat het wel goed is dat jij en jvn dit even bespreken, dan wordt ook duidelijker waarom de meeste vaste posters hier reageren zoals ze reageren. Met de nodige scepsis, met kritische vragen, etcetera. Vragen die niet bedoeld zijn om de TS aan te vallen, ook niet om te veroordelen, maar om het échte probleem naar boven te halen.

Om dan vervolgens een oplossing, of een stuk ondersteuning te bieden voor het échte probleem.

Chat nog maar even rustig door, no problem. :D

Deurwaarder Mark
Berichten: 563
Lid geworden op: 27 dec 2008 21:14

Re: OPLOSSING TEGEN TELEFOONTERREUR DOOR INCASSOBUREAU"S

Ongelezen bericht door Deurwaarder Mark »

OK, dan trek ik mijn "sorry" terug! :D

witte angora
Berichten: 30775
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: OPLOSSING TEGEN TELEFOONTERREUR DOOR INCASSOBUREAU"S

Ongelezen bericht door witte angora »

Deurwaarder Mark schreef:OK, dan trek ik mijn "sorry" terug! :D
Hé hé hé staan laten!!! :lol:

jvn
Berichten: 221
Lid geworden op: 15 jul 2009 13:55

Re: OPLOSSING TEGEN TELEFOONTERREUR DOOR INCASSOBUREAU"S

Ongelezen bericht door jvn »

elmo43 schreef:Hier het bedoelde bericht idd heel raar en duister, je moet dan ook wel lef hebben hoor.
Re: KLACHTENMELDPUNT INCASSO BUREAU LINDORFF BV TE ZWOLLE
Lindorff ondersteund ook oplichters.
Zo heb ik via een webshop voor 300 euro aan spullen gekocht met als betalings methode acceptgiro.

Na 2 weken kreeg ik via de mail een aanmaning.
Hierop gereageerd nog geen spullen gezien te hebben en pas te batelen na ontvangst hiervan.

Weer 2 weken later een brief van Lindorff...
Niet dat ik ga betalen he...

Ze gaan eerst maar eens leveren.

Het bedrijf heb ik overigens gemaild en gebeld.
Telefonisch krijg ik geen fatsoenlijk antwoord.
Via de mail ook niet maar ze zeggen achteraf dat ik nooit gemaild heb.
Best dom want ik mail altijd met leesbevestiging....
En die heb ik op alle berichten.

Heb overigens toch al eventjes niets meer van Lindorff gehoord.....
Reactie ; jvn

Wat mij opvalt in deze melding is:
Als men betaald via acceptgiro dan moet er meestal binnen twee weken voldaan worden.Stel dat er op de laatste dag wordt betaald dan tel ik daar minimaal nog een week bij voor de verwerking via de bank.Soms zelfs twee weken als het via de Postbank gaat.
Dan is het toch merkwaardig als er na twee weken al een eerste aanmaning op de deurmat valt :roll: ................. :?:
En heb jij ook getekend voor ontvangst?
Nee,dan zal Lindorff toch wel sterk in zijn schoenen moeten staan willen ze weer de incassodictator gaan uithangen.
( Sorry Mark ,ik ben weer even persoonlijk maar ik moest mij weer even ontladen ) :twisted:

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: OPLOSSING TEGEN TELEFOONTERREUR DOOR INCASSOBUREAU"S

Ongelezen bericht door snepke »

.Daar trapt toch geen mens in
Laatst gewijzigd door snepke op 31 jan 2010 20:19, 1 keer totaal gewijzigd.

witte angora
Berichten: 30775
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: OPLOSSING TEGEN TELEFOONTERREUR DOOR INCASSOBUREAU"S

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik zou al mijn twijfels over (het verhaal van) de poster hebben en de nodige kritische vragen stellen.

Op basis van dit verhaal kan ik nog geen conclusies trekken, maar ik heb al vaker gezegd: heel vaak hebben mensen geen probleem met een bedrijf, maar met zichzelf. Waarbij ze zeker een probleem met een bedrijf kunnen hebben, maar door een andere benadering kunnen een hoop dingen opgelost worden. En soms hebben mensen een paar kilo boter op hun hoofd.

Een aanmaning na twee weken via de mail klopt gewoon niet. Dus hier rammelt het verhaal van de topicstarter al.

Wie zegt dat de poster in kwestie zo eerlijk is. Wie weet of hij de spullen wél geleverd heeft gekregen maar niet wil betalen? We hebben alleen het verhaal van de betreffende poster, verder niks.

Ooit, in mijn vorige leven op dit forum, was er een figuur die kwaad was op de NUON omdat hij een nota kreeg van 5000 euro voor stroom. Meneer beweerde dat hij gedurende langere tijd niet op het perceel woonde, en dat er illegaal stroom afgetapt was. Dader onbekend. Om te 'bewijzen' dat de stroom door een ander gestolen was, liet hij aan de rechter een foto zien van de meter (was blijkbaar uithuizig), waar dan een stekker en een stroomdraad aan zaten.

Voor mij was het simpel: als het verhaal waar is, volg dan die stroomdraad en je bent bij de dief. Dat verhaal klopte dus al niet. En zo waren er nog wel een aantal dingen die dermate vraagtekens opriepen dat de vaste posters konden concluderen dat de nota wel degelijk terecht was. Hoe de stroomnota zo hoog kon zijn is een ander verhaal, dat is nooit boven tafel gekomen.

Ander voorbeeld dat nu op een ander topic speelt: een meneer beweert dat zijn dochter ontzettend veel voor gas moet betalen voor een kamer van 20m2. Het ging om 3500 euro, voor nog geen jaar. Hoe dat kon was niet meteen duidelijk, maar een beetje doorvragen gaf al snel helderheid.

Het bleek niet alleen dat het niet om slechts één kamer, maar om een complete (niet al te grote) woning ging (die dus over slechts één kachel beschikt). Toch was dat het punt niet eens. Het vermoeden is nu gerezen dat het gasverbruik niet alleen voor de woning was, maar ook voor het bedrijfspand onder de woning, die door de verhuurder van de woning gebruikt werd. Dus de huurder moest vermoedelijk de verwarming betalen voor de bedrijfsruimte van de verhuurder.

Zo zie je, twee ogenschijnlijk redelijk identieke gevallen waarbij de energieleverancier de schuld kreeg, bleken allebei totaal anders te zijn. De enige overeenkomst was dat het probleem níet bij de energieleverancier lag.

Juist door het doorvragen, het kritische vragen stellen, kunnen wij hier antwoorden en oplossingen bieden. Helaas hebben veel topicstarters zelf boter op hun hoofd, dat weten zij ook, daar zijn wij ook heel snel achter, en door het gebrek aan zelfreflectie wordt er dan maar al te vaak van alles geschreeuwd, en krijgen de vaste posters vaak een lading bagger over zich heen.

Zo zit de wereld nu eenmaal in elkaar, en dat zie je hier ook terug. Maar zolang er nog steeds mensen komen die de hulp van andere posters waarderen, die ook bereid zijn hun eigen rol in het geheel te onderkennen, blijven wij doorgaan met proberen anderen te helpen hun probleem op te lossen, te steunen, en te bemoedigen.

jvn
Berichten: 221
Lid geworden op: 15 jul 2009 13:55

Re: OPLOSSING TEGEN TELEFOONTERREUR DOOR INCASSOBUREAU"S

Ongelezen bericht door jvn »

witte angora schreef:Ik zou al mijn twijfels over (het verhaal van) de poster hebben en de nodige kritische vragen stellen.

Op basis van dit verhaal kan ik nog geen conclusies trekken, maar ik heb al vaker gezegd: heel vaak hebben mensen geen probleem met een bedrijf, maar met zichzelf. Waarbij ze zeker een probleem met een bedrijf kunnen hebben, maar door een andere benadering kunnen een hoop dingen opgelost worden. En soms hebben mensen een paar kilo boter op hun hoofd.

Een aanmaning na twee weken via de mail klopt gewoon niet. Dus hier rammelt het verhaal van de topicstarter al.

Wie zegt dat de poster in kwestie zo eerlijk is. Wie weet of hij de spullen wél geleverd heeft gekregen maar niet wil betalen? We hebben alleen het verhaal van de betreffende poster, verder niks.


























Ooit, in mijn vorige leven op dit forum, was er een figuur die kwaad was op de NUON omdat hij een nota kreeg van 5000 euro voor stroom. Meneer beweerde dat hij gedurende langere tijd niet op het perceel woonde, en dat er illegaal stroom afgetapt was. Dader onbekend. Om te 'bewijzen' dat de stroom door een ander gestolen was, liet hij aan de rechter een foto zien van de meter (was blijkbaar uithuizig), waar dan een stekker en een stroomdraad aan zaten.

Voor mij was het simpel: als het verhaal waar is, volg dan die stroomdraad en je bent bij de dief. Dat verhaal klopte dus al niet. En zo waren er nog wel een aantal dingen die dermate vraagtekens opriepen dat de vaste posters konden concluderen dat de nota wel degelijk terecht was. Hoe de stroomnota zo hoog kon zijn is een ander verhaal, dat is nooit boven tafel gekomen.

Ander voorbeeld dat nu op een ander topic speelt: een meneer beweert dat zijn dochter ontzettend veel voor gas moet betalen voor een kamer van 20m2. Het ging om 3500 euro, voor nog geen jaar. Hoe dat kon was niet meteen duidelijk, maar een beetje doorvragen gaf al snel helderheid.

Het bleek niet alleen dat het niet om slechts één kamer, maar om een complete (niet al te grote) woning ging (die dus over slechts één kachel beschikt). Toch was dat het punt niet eens. Het vermoeden is nu gerezen dat het gasverbruik niet alleen voor de woning was, maar ook voor het bedrijfspand onder de woning, die door de verhuurder van de woning gebruikt werd. Dus de huurder moest vermoedelijk de verwarming betalen voor de bedrijfsruimte van de verhuurder.

Zo zie je, twee ogenschijnlijk redelijk identieke gevallen waarbij de energieleverancier de schuld kreeg, bleken allebei totaal anders te zijn. De enige overeenkomst was dat het probleem níet bij de energieleverancier lag.

Juist door het doorvragen, het kritische vragen stellen, kunnen wij hier antwoorden en oplossingen bieden. Helaas hebben veel topicstarters zelf boter op hun hoofd, dat weten zij ook, daar zijn wij ook heel snel achter, en door het gebrek aan zelfreflectie wordt er dan maar al te vaak van alles geschreeuwd, en krijgen de vaste posters vaak een lading bagger over zich heen.

Zo zit de wereld nu eenmaal in elkaar, en dat zie je hier ook terug. Maar zolang er nog steeds mensen komen die de hulp van andere posters waarderen, die ook bereid zijn hun eigen rol in het geheel te onderkennen, blijven wij doorgaan met proberen anderen te helpen hun probleem op te lossen, te steunen, en te bemoedigen.
reactie jvn:
Zoals je zelf al aangaf hierboven is het de bedoeling dat wij proberen om gezamelijk klachten op te lossen,daarom heb ik in de eerste instantie een topic geplaatst met enkele merkwaardige details die mij waren opgevallen.
Daarom zou ik je willen verzoeken om je tijdens een reactie te beperken tot het betreffende onderwerp en niet af te dwalen naar een geheel ander onderwerp met een energieleverancier.

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: OPLOSSING TEGEN TELEFOONTERREUR DOOR INCASSOBUREAU"S

Ongelezen bericht door snepke »

En ik maak er uit op dat hij/zij ook eerst een acceptgiro heeft gehad voor dat de spullen zijn geleverd.Vreemd meestal zit de acceptgiro bij de spullen of wordt nagestuurd

witte angora
Berichten: 30775
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: OPLOSSING TEGEN TELEFOONTERREUR DOOR INCASSOBUREAU"S

Ongelezen bericht door witte angora »

reactie jvn:
Zoals je zelf al aangaf hierboven is het de bedoeling dat wij proberen om gezamelijk klachten op te lossen,daarom heb ik in de eerste instantie een topic geplaatst met enkele merkwaardige details die mij waren opgevallen.
Daarom zou ik je willen verzoeken om je tijdens een reactie te beperken tot het betreffende onderwerp en niet af te dwalen naar een geheel ander onderwerp met een energieleverancier.
als jij denkt dat ik off-topic reageerde... lees nog eens goed, zou ik zeggen. De voorbeelden die ik gaf ondersteunen het betoog dat Mark al hield, en waar ik op inhaakte, meer niet. :wink: En meer als dat was niet de bedoeling van het noemen van die voorbeelden.

jvn
Berichten: 221
Lid geworden op: 15 jul 2009 13:55

Re: OPLOSSING TEGEN TELEFOONTERREUR DOOR INCASSOBUREAU"S

Ongelezen bericht door jvn »

snepke schreef:En ik maak er uit op dat hij/zij ook eerst een acceptgiro heeft gehad voor dat de spullen zijn geleverd.Vreemd meestal zit de acceptgiro bij de spullen of wordt nagestuurd
reactie jvn: Als ik het goed begrijp dan heeft deze mijnheer het produkt besteld en tijdens de bestelling aangegeven dat hij gebruik wilde maken van de mogelijkheid om met acceptgiro te betalen.Hij verwoord dat anders met gekocht!
Dat wil dan nog niet zeggen dat hij deze acceptgiro al voor de aanmaning heeft ontvangen! Dit word ook niet expliciet vermeld in zijn klacht.
Lees het hel verhaal nog maar eens na.
En daarbij wil ik nog wijzen op het feit dat mijnheer al een poging heeft gedaan om in contact te treden met lindorff, ( iets wat mevr. Bosch altijd zo graag wil )
om deze zaak te kunnen oplossen.
Mijheer,heeft daarvan een bewijs, ( per e-mail alles opgeslagen,bravo! )
Maar dat word ontkent door Lindorff,en juist dat laatste kom ik heel vaak tegen.
Keer op keer word er vermeld in diverse klachten op dit forum dat zelfs een aangetekend schrijven met bevestiging van ontvangst niet was ontvangen.
Laatst gewijzigd door jvn op 19 jan 2010 10:44, 2 keer totaal gewijzigd.

witte angora
Berichten: 30775
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: OPLOSSING TEGEN TELEFOONTERREUR DOOR INCASSOBUREAU"S

Ongelezen bericht door witte angora »

Dat wil dan nog niet zeggen dat hij deze acceptgiro al voor de aanmaning heeft ontvangen! Dit word ook niet expliciet vermeld in zijn klacht.
Het verhaal is onvolledig, en daarom kun je nog geen conclusies trekken. Soms vergeten mensen vanwege de spanningen de nodige details te vertellen, maar het gebeurd ook maar al te vaak dat mensen bewust bepaalde dingen verzwijgen, of de boel verdraaien, omdat ze zelf boter op hun hoofd hebben.

Dat is nu nog een open vraag. Het laatste komt overigens het meeste voor op fora als dit.

ron1
Berichten: 811
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

Re: OPLOSSING TEGEN TELEFOONTERREUR DOOR INCASSOBUREAU"S

Ongelezen bericht door ron1 »

Dat is nonsens, men wil gewoon vaak geen feiten zien,of denken dat wildvreemden op hulpbehoeften zitten te wachten.Opgeven bij belmeniet register moet voldoende zijn.

jvn
Berichten: 221
Lid geworden op: 15 jul 2009 13:55

Re: OPLOSSING TEGEN TELEFOONTERREUR DOOR INCASSOBUREAU"S

Ongelezen bericht door jvn »

witte angora schreef:
Dat wil dan nog niet zeggen dat hij deze acceptgiro al voor de aanmaning heeft ontvangen! Dit word ook niet expliciet vermeld in zijn klacht.
Het verhaal is onvolledig, en daarom kun je nog geen conclusies trekken. Soms vergeten mensen vanwege de spanningen de nodige details te vertellen, maar het gebeurd ook maar al te vaak dat mensen bewust bepaalde dingen verzwijgen, of de boel verdraaien, omdat ze zelf boter op hun hoofd hebben.

Dat is nu nog een open vraag. Het laatste komt overigens het meeste voor op fora als dit.
Reactie : jvn

Dat kost onderhand wel veel boter Angora :lol:

witte angora
Berichten: 30775
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: OPLOSSING TEGEN TELEFOONTERREUR DOOR INCASSOBUREAU"S

Ongelezen bericht door witte angora »

Dat kost onderhand wel veel boter Angora
Dan weet je nu waar de 'boterberg' van een aantal jaren geleden is gebleven :wink:

:lol: :lol:

jvn
Berichten: 221
Lid geworden op: 15 jul 2009 13:55

Re: OPLOSSING TEGEN TELEFOONTERREUR DOOR INCASSOBUREAU"S

Ongelezen bericht door jvn »

Dat maakt dit forumclubje nu juist zo gezellig,even een kwinkslag tussendoor.
Enkele weken geleden heb ik mij aangesloten bij een forumclubje op Linorff /
T Mobile.Ik heb mij daar aangemeld,nadat ik mijn eigen zaak had afgesloten als
Lindorff gedupeerde.Ook mij hebben ze geprobeerd te grazen te nemen :twisted:
Maar dat is ze helaas niet gelukt :lol:
Vandaar dat ik in mijn topics altijd de nadruk leg op ONTERECHTE aanmaningen.
Dat was in mijn geval ook zo,vanuit dat standpunt gezien herken ik vaak dingen in de aanmeldingen van nieuwe klachten.Daar let ik scherp op!
Wij doen ons best om nieuwe gedupeerden die zich aanmelden met raad en daad bij te staan.
Waarbij deurwaarder Mark de rol op zich neemt van een strenge scherprechter :wink:
Zelf probeer ik zoveel mogelijk de verdediging op mij te nemen van de gedupeerde,
waarbij ik de zaak bekijk vanuit zowel het juridisch als sociale perspectief.
Snepke doet mee als ervarings /getuige deskundige,wat heel waardevol is,want in de praktijk leer je dikwijls weer andere dingen als die in de boeken staan :!
En Angora doet mee als de officier /aanklager :wink:
Op deze manier vullen wij elkaar aan en houden wij elkaar scherp,en kunnen elkaar eventueel ook corrigeren
Dan zijn wij ( hopelijk )op een zinvolle manier bezig.En kunnen we echt iets betekenen voor onze medemens.
Wat ik nog even wil benadrukken Angora is:dat een juridisch dossier op twee manieren gelezen kan worden. 1 , Namelijk letterlijk zo als er het staat vermeld.
2 , Maar ook dmv analytisch lezen.Dan komen de details soms weer in een heel ander daglicht te staan.En daarbij speelt ook nog :in welke context zijn de dingen geplaatst.? Om dat ik de onderwerpen weer op een andere manier bekijk als jij,kun je de indruk krijgen dat ik niet objectief ben maar dat is beslist niet zo.
Een familielid van mij werkt ook bij een incassobureau,dus ken ik ook de verhalen van de andere kant,en weet ik dat er echt mensen zijn die er alles aan doen om maar niet te hoeven betalen,als de vordering wel terecht is !
Maar dit incasobureau ben ik nog nooit tegengekomen op een klachtenforum.
Mede door hun werkwijze proberen zij zich juist te onderscheiden van de dubieuze collega's.
Als zij een wanbetaler aanschrijven dan krijgt men eerst diverse keren een herinnering en dan pas een aanmaning.Dan sturen zij zonder dat men daar zelf om hoeft te vragen direct alle bewijsstukken mee,zodat men de vordering kan staven.
Dan worden de mensen voor dat de deurwaarder komt nog een keer ( dat is geen telefonische stalking ) persoonlijk gebeld.Dus men hoeft niet zelf te bellen,naar het incassobureau.Hiermee proberen ze de mensen nog een laatste kans te geven om te betalen.En wat de kosten betreft houden zij zich strikt aan het rapport voorwerk.
Kijk zo kan het ook :D
Laatst gewijzigd door jvn op 20 jan 2010 00:52, 4 keer totaal gewijzigd.

Gesloten