LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] problemen met incasso's door TNT Post

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
mug75
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 jul 2010 21:49

Re: problemen met incasso's door TNT Post

Ongelezen bericht door mug75 »

Heb je misschien een raar adres? daarmee bedoel ik een toevoeging in de vorm van Kerkstraat 7 hs, of 7 bis? of één van de letters I, J, L, O, of Q?

Dat zou een boel kunnen verklaren, TNT heeft over het algemeen een goede reputatie als het om postbezorging aankomt, slechts een half procentje komt niet aan heb ik ooit begrepen.

Sommige gemeenten gebruiken de bovengenoemde toevoegingen niet meer omdat ze veel te veel lees problemen op leveren, een I wordt een 1 en een O wordt een 0(Nul)

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: problemen met incasso's door TNT Post

Ongelezen bericht door snepke »

Ze proberen je te helpen hoor,en ze hebben gelijk.

[Verwijzingen naar inmiddels weggehaalde berichten, eerder in dit topic, zijn uit dit bericht verwijderd. - de Moderator]

Dit is een kwestie van een beetje logisch nadenken,die huur moet sowieso betaald worden.Iedere maand.
Als je een automatisch incasso voor de huur(moet toch betaald worden)afgeeft,krijg je zulke problemen niet.(als je voor genoeg saldo op je rekening zorgt)

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: problemen met incasso's door TNT Post

Ongelezen bericht door jor »

Dancis schreef:[Oorspronkelijke bericht waaruit geciteerd wordt is verwijderd - de Moderator]
Ik ben blij dat je de in eerste instantie geplaatste opmerking hebt aangepast, als je denk dat een ander je beledigt doe dat dan niet terug maar meld het bij de Mods. Nu werd de (originele) door jou geplaatste opmerking gemeld.Als je 3 maanden de rekening(huur in dit geval) niet betaald ( door storneren of wat dan ook ) kom je diep in de problemen en daar kan je gewoon niet zomaar TNT post van beschuldigen.Tenslotte heb je een eigen verantwoording om na te zien of de huur is betaald. De anderen hebben je daar allemaal op gewezen en als jij ze dan "Moraalridders" gaat noemen vraagt ik me af waarom je dan hier je verhaal plaatste.
Maar vandaag kregen we dus een dagvaarding omdat we dus de huur 3 maanden niet betaald zouden hebben.

Ik dus alles na gelopen en ja het klopt september en november 2009 en april 2010 waren niet betaald nadat ze waren gestorneerd.

Normaal geproken kregen we altijd van de Woningstichting een brief als we dus achter liepen maar voor deze openstaande bedragen

FerdiXXX
Berichten: 46
Lid geworden op: 11 sep 2008 14:39

Re: problemen met incasso's door TNT Post

Ongelezen bericht door FerdiXXX »

Ik denk dat TS zo langzamerhand wel weet wat anderen van het onderwerp vinden. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar zijn acties sinds eind mei richting schuldeisers.

Zou je dat met ons willen delen ?

stofzuigertje

Re: problemen met incasso's door TNT Post

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als er regelmatig post niet aan komt is het niet afgeschreven bedrag ook op rekening te zien en zelf betalen kan altijd nog.

Meestal is het wegens saldo tekort geweigerd dus moet je weten dat je volgens je afschriften of online saldo kijken of je nog geld hebt of nog iets moet betalen.

Dus op brief wachten hoeft niet.
Controleer beter je bank saldo en afschrijvingen en of ze zijn afgeschreven en je voorkomt ook bij slechte TNT wijken waar veel fouten voor komen problemen.

Ik weet dat 99% goed gaat maar er zijn wijken die onder de 90% zitten!

Gesloten