LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] aanklacht telefoonterreur lindorff.

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: aanklacht telefoonterreur lindorff.

Ongelezen bericht door renegade66 »

ik ben het hierin absoluut een met Guardian72.

geen enkel bedrijf is meer dan de gewone burger.
als dit allemaal werd toegestaan zou het een lekker soepzooitje worden.

sacredfour
Berichten: 1867
Lid geworden op: 08 jul 2011 18:15

Re: aanklacht telefoonterreur lindorff.

Ongelezen bericht door sacredfour »

Ik verzoek u om mij in deze zaak uitsluitend schriftelijk mededelingen te doen. Ik geef uw organisatie geen toestemming om mij per telefoon te benaderen, mocht u ondanks deze waarschuwing dit toch doen, dan kan ik niks anders dan dit zien als opzettelijke pesterij, met de bedoeling mij psychisch nadeel toe te brengen, en in dat geval zal ik stappen moeten ondernemen om u strafrechtelijk te vervolgen. Art.285b , en een procedure starten voor schadevergoeding. (art 6:106 BW )
Zou dat helpen?

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: aanklacht telefoonterreur lindorff.

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

***CENSUUR! TROS RADAR
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 30 dec 2011 19:45, 1 keer totaal gewijzigd.

sacredfour
Berichten: 1867
Lid geworden op: 08 jul 2011 18:15

Re: aanklacht telefoonterreur lindorff.

Ongelezen bericht door sacredfour »

Er is ook zoiets als psychische schade waar je schadevergoeding voor kan eisen. (art 6:106 BW ) Het is ook meer de bedoeling om ze af the schrikken dan om daadwerkelijk de procedure te gaan starten.Dat zijn hun tactieken toch ook? Ik heb nog een alternatief als je ze niet te woord wilt staan. Nadat je de telefoon beantwoord hebt zeg dan: Heeft u een moment? leg dan de telefoon neer en ga een kopje thee drinken, na 5 minuten zullen ze zeker opgehangen hebben.

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: aanklacht telefoonterreur lindorff.

Ongelezen bericht door puma73 »

Er is ook een andere manier om er geen last van te hebben. Namelijk je rekeningen op tijd betalen

sacredfour
Berichten: 1867
Lid geworden op: 08 jul 2011 18:15

Re: aanklacht telefoonterreur lindorff.

Ongelezen bericht door sacredfour »

Gewoon betalen? Ik stel voor dat je je eerst bewust gaat maken van de financiele problemen die sommige mensen hebben, niet altijd hun eigen schuld, begin maar eens met dit forum door te lezen.

jamie88
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jul 2011 04:14

Re: aanklacht telefoonterreur lindorff.

Ongelezen bericht door jamie88 »

Ik heb hier ook last van. Ik heb zelf geen schuld bij lindorff maar vorige bewoners op mijn woon adres wel. Door dat ik brieven van lindorff kreeg belde ik ze op om tezeggen dat de personen er niet meer wonen. Maar nu word ik door lindorff lastig gevallen via de telefoon. Ik heb al gezegt dat ik niet degene ben die ze zoeken. Wat kan ik hier aan doen zodat dit stopt?

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: aanklacht telefoonterreur lindorff.

Ongelezen bericht door Emmy75 »

jamie88 schreef:Ik heb hier ook last van. Ik heb zelf geen schuld bij lindorff maar vorige bewoners op mijn woon adres wel. Door dat ik brieven van lindorff kreeg belde ik ze op om tezeggen dat de personen er niet meer wonen.
Waarom krijg jij brieven als de vorige bewoners de schuld / achterstand hebben?

Post welke niet voor jou bedoeld is, mag je eigenlijk helemaal niet openen en lezen zonder toestemming van degene voor wie de post bedoeld was. Iets met grondwet. Het handigst was geweest de post ongeopend retour sturen met bewoner vertrokken of iets dergelijks.
jamie88 schreef:Wat kan ik hier aan doen zodat dit stopt?
Zoals uit dit topic blijkt zijn ze nogal hardnekkig.
Wat opties zijn:
- telefoon opnemen als blijkt dat zij het zijn zeggen een momentje en neerleggen en verder je ding doen. Ze hangen vast een keer op.
- zelf meteen ophangen.
- melding doen van telefonische overlast bij je provider.
Wat meer extreem:
- eens flink hard op een fluitje blazen of met zo'n harde (gas) toeter eens lekker door de telefoon toeteren. Zoals ik al zei nogal extreem en zeker niet netjes maar waarschijnlijk wel effectief. :mrgreen:

jamie88
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jul 2011 04:14

Re: aanklacht telefoonterreur lindorff.

Ongelezen bericht door jamie88 »

IK open het post niet maar naam van de vorige bewoners staat er op plus op de enveloppe staat lindorff aangezien ik al 25x een brief heb gehad van hun en er telkens heen bel en ze telkens zeggen de boel teveranderen. Ik heb al een brief van mijn gemeente waar in staat dat ik de huidige bewoner ben maar helaas helpt dit ook niet. IK heb al een keer een vracht auto aan de deur gehad voor inbeslag name toen moest de politie er aan tepas komen om ze maar weg tekrijgen ze geloofde niet dat ik de huidige bewoner ben en niet de client die ze moeten hebben.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: aanklacht telefoonterreur lindorff.

Ongelezen bericht door Jolijn »

Niet meer bellen, is jammer van de moeite.
Post terug sturen 'niet bekend op dit adres'.
Jij hebt een brief van de gemeente, maar heb je een kopie daarvan naar Lindorff gestuurd?

adSolvendum
Berichten: 1384
Lid geworden op: 20 nov 2010 14:06

Re: aanklacht telefoonterreur lindorff.

Ongelezen bericht door adSolvendum »

Emmy75 schreef:Wat meer extreem:
- eens flink hard op een fluitje blazen of met zo'n harde (gas) toeter eens lekker door de telefoon toeteren. Zoals ik al zei nogal extreem en zeker niet netjes maar waarschijnlijk wel effectief. :mrgreen:
Even strafbaar als grappig. Daarbij, de achter de oren amper droge schoolverlater / student die belt en gehoorbeschadiging op loopt heeft geen zeggenschap over wie er gebeld wordt en waarom.

@Jamie88
Breek door het muurtje heen en neem contact op met mevrouw Bosch:
[email protected]

Of per post, en schrijf op de enveloppe 'persoonlijk en vertrouwelijk', zodat het briefje ook bij de juiste persoon aankomt.

Zij is i.i.g. competent, en slagvaardig.

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: aanklacht telefoonterreur lindorff.

Ongelezen bericht door Emmy75 »

adSolvendum schreef:
Emmy75 schreef:Wat meer extreem:
- eens flink hard op een fluitje blazen of met zo'n harde (gas) toeter eens lekker door de telefoon toeteren. Zoals ik al zei nogal extreem en zeker niet netjes maar waarschijnlijk wel effectief. :mrgreen:
Even strafbaar als grappig. Daarbij, de achter de oren amper droge schoolverlater / student die belt en gehoorbeschadiging op loopt heeft geen zeggenschap over wie er gebeld wordt en waarom.
Ja je hebt gelijk. Dan maar binnen de marges blijven voordat gehoorbeschadiging optreed en een vervelend deuntje opzetten.

Het is toch eigelijk een beetje belachelijk dat als je in je goedheid door dit netjes door te geven gestalkt wordt.

adSolvendum
Berichten: 1384
Lid geworden op: 20 nov 2010 14:06

Re: aanklacht telefoonterreur lindorff.

Ongelezen bericht door adSolvendum »

Emmy75 schreef:Het is toch eigelijk een beetje belachelijk dat als je in je goedheid door dit netjes door te geven gestalkt wordt.
Is ook zo. Maar wel op te lossen in dit geval. Even door de schil van dit bedrijf die dit in stand houdt heenprikken.
Heel jammer dat het nodig is, kennelijk ondervindt ook Lindorff problemen bij het vinden van vakbekwaam afgestudeerd personeel van onder de 20 met 15 jaar ervaring bereid voor het minimum jeugdloon te werken. Snap er niets van. :mrgreen:

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: aanklacht telefoonterreur lindorff.

Ongelezen bericht door Emmy75 »

adSolvendum schreef:
Emmy75 schreef:Het is toch eigelijk een beetje belachelijk dat als je in je goedheid door dit netjes door te geven gestalkt wordt.
Is ook zo. Maar wel op te lossen in dit geval. Even door de schil van dit bedrijf die dit in stand houdt heenprikken.
Heel jammer dat het nodig is, kennelijk ondervindt ook Lindorff problemen bij het vinden van vakbekwaam afgestudeerd personeel van onder de 20 met 15 jaar ervaring bereid voor het minimum jeugdloon te werken. Snap er niets van. :mrgreen:
Toch gek dat ze daar problemen mee hebben :lol:
Zeker jammer dat het nodig is. Jamie mag nog van geluk spreken dat hij/zij thuis was tijdens de beslaglegging. Anders was het huis leeggehaald, hoop schade, rotzooi en rompslomp.

Hoe noemen we een TS die een ouder topic heropend ?

adSolvendum
Berichten: 1384
Lid geworden op: 20 nov 2010 14:06

Re: aanklacht telefoonterreur lindorff.

Ongelezen bericht door adSolvendum »

Emmy75 schreef:Hoe noemen we een TS die een ouder topic heropend ?
Emmy75, foei nog an toe!
:lol: :lol: :lol:

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: aanklacht telefoonterreur lindorff.

Ongelezen bericht door Emmy75 »

adSolvendum schreef:
Emmy75 schreef:Hoe noemen we een TS die een ouder topic heropend ?
Emmy75, foei nog an toe!
:lol: :lol: :lol:
Hoezo ?
Normaal zetten we al snel TS referend aan de persoon die de discussie start.. maarja dat gaat hier niet. Vind het overigens prima dat het hier is neergezet.. maarja weet nu even niet wat ik moet neerzetten ..

adSolvendum
Berichten: 1384
Lid geworden op: 20 nov 2010 14:06

Re: aanklacht telefoonterreur lindorff.

Ongelezen bericht door adSolvendum »

Excuus, was nog aan het doordraven...

OTS misschien wat? THS?
Of toch maar gewoon de naam?

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: aanklacht telefoonterreur lindorff.

Ongelezen bericht door Emmy75 »

:lol: geeft niet kan er wel hartelijk om lachen.. heb geloof ik weer een nieuwe verdiend in het andere topic.. :lol:

THS is wel wat denk ik zo..

adSolvendum
Berichten: 1384
Lid geworden op: 20 nov 2010 14:06

Re: aanklacht telefoonterreur lindorff.

Ongelezen bericht door adSolvendum »

Het is makkelijk vrienden maken hier.
Ja.
:mrgreen:

Teunbosseman
Berichten: 4369
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: aanklacht telefoonterreur lindorff.

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Vijanden ook hihihihi

Gesloten