LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HP Pavilion DV9620ed (DV9000 serie) Laptop

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
alfatrion
Berichten: 21886
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: HP Pavilion DV9620ed (DV9000 serie) Laptop

Ongelezen bericht door alfatrion »

nevermind schreef:Ik stel gewoon een vraag, en jij bent op de tenen getrapt!
Ik kan me er anders wel wat bij voorstellen. Vanaf het begin had ik al de indruk dat je TS beschuldigde de verkeerde adapter te gebruiken. Desgevraagd geeft TS aan dat de oude adapter nog prima in orde is en dit niet de oorzaak is. Vervolgens komt er nog een vraag over de adapter,die vervolgens onbeantwoord blijft, waarna je een antwoord min of meer gaat opeisen. Het komt op mij over als een derde graad ondervraging en je laat het maar niet los. Wiseger geeft slechts neutrale informatie waar TS mee kan doen of laten wat hij wilt.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: HP Pavilion DV9620ed (DV9000 serie) Laptop

Ongelezen bericht door nevermind »

alfatrion schreef:
nevermind schreef:Ik stel gewoon een vraag, en jij bent op de tenen getrapt!
Ik kan me er anders wel wat bij voorstellen. Vanaf het begin had ik al de indruk dat je TS beschuldigde de verkeerde adapter te gebruiken. Desgevraagd geeft TS aan dat de oude adapter nog prima in orde is en dit niet de oorzaak is. Vervolgens komt er nog een vraag over de adapter,die vervolgens onbeantwoord blijft, waarna je een antwoord min of meer gaat opeisen. Het komt op mij over als een derde graad ondervraging en je laat het maar niet los. Wiseger geeft slechts neutrale informatie waar TS mee kan doen of laten wat hij wilt.

Prima, eens geen wetsartikel.
Inderdaad leg ik een link met het kopen van een adapter, welke op een ander topic besteld is.
Mijn redenatie was gewoon, misschien is deze adapter niet geschikt voor deze laptop.
Daarom heb ik mijn vraag nog eens herhaald.
Dat ik dan als sukkel wordt beschuldigt is jouw blijkbaar ontgaan.
Jouw bericht getuigt weer van een niet realistisch beeld van de maatschappij, want de rest van het verhaal interesseert jouw in dit moment niet.
Ik denk, dat je weet wat ik bedoel! :wink:

Zijlmans
Berichten: 82
Lid geworden op: 14 apr 2009 21:43

Re: HP Pavilion DV9620ed (DV9000 serie) Laptop

Ongelezen bericht door Zijlmans »

Dat type is geïntroduceerd begin 2008, en sommige productie-runs had inderdaad last van het bekende nvidia soldeer-probleem, waarvoor HP een extende warranty heeft uitgeschreven destijds. Heb je je daar toen ook voor aangemeld/opgegeven?[/quote]

Nee, want ik heb deze van iemand overgenomen en heb hem nu een klein jaartje.
de vorige eigenaar heeft het dislpay laten maken voor ik hem overnam. maar hij vertelde het er wel bij. dus dat zal zijn taak zijn geweest.[/quote]

een 4 jaar oude laptop die tweedehands is gekocht waarvan het display al stuk is geweest en waarvan je niet weet waarom
lijkt me niet echt een gevalletje garantie
eerder een gevalletje vuilnisbak
[/quote]

Wie zegt dat ik HP aansprak voor gerantie. U snapt er dus ook niks van.
Ik wilde alleen vragen wat de oorzaak kon zijn waarom deze niet wil starten zodat ikz eker weet dat hij is afgeschreven voor ik hem in de bak gooi. U leest iets maakt u eigen draai eraan. ik mag toch wel even informeren, en dat dan 20 euro moet kosten had ik ook niet verwacht, Ik had gehoopt dat er wel mensen op het forum zouden zijn die ook een dergelijk probleem hebben gehad met dit type Laptop. daar is toch een forum voor of niet soms. wat een stel zeikerds zijn jullie zeg.
dat geld ook voor nevermind. die oude koeien erbij haalt, heeft niks met dit onderwerp te maken. bemoei je er dan ook niet mee. Laat maar weer zien hoe hoog het IQ werkelijk is he.

ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: HP Pavilion DV9620ed (DV9000 serie) Laptop

Ongelezen bericht door ruud_a »

Zijlmans schreef:Dat type is geïntroduceerd begin 2008, en sommige productie-runs had inderdaad last van het bekende nvidia soldeer-probleem, waarvoor HP een extende warranty heeft uitgeschreven destijds. Heb je je daar toen ook voor aangemeld/opgegeven?
Nee, want ik heb deze van iemand overgenomen en heb hem nu een klein jaartje.
de vorige eigenaar heeft het dislpay laten maken voor ik hem overnam. maar hij vertelde het er wel bij. dus dat zal zijn taak zijn geweest.[/quote]

een 4 jaar oude laptop die tweedehands is gekocht waarvan het display al stuk is geweest en waarvan je niet weet waarom
lijkt me niet echt een gevalletje garantie
eerder een gevalletje vuilnisbak
[/quote]

Wie zegt dat ik HP aansprak voor gerantie. U snapt er dus ook niks van.
Ik wilde alleen vragen wat de oorzaak kon zijn waarom deze niet wil starten zodat ikz eker weet dat hij is afgeschreven voor ik hem in de bak gooi. U leest iets maakt u eigen draai eraan. ik mag toch wel even informeren, en dat dan 20 euro moet kosten had ik ook niet verwacht, Ik had gehoopt dat er wel mensen op het forum zouden zijn die ook een dergelijk probleem hebben gehad met dit type Laptop. daar is toch een forum voor of niet soms. wat een stel zeikerds zijn jullie zeg.
dat geld ook voor nevermind. die oude koeien erbij haalt, heeft niks met dit onderwerp te maken. bemoei je er dan ook niet mee. Laat maar weer zien hoe hoog het IQ werkelijk is he.[/quote]

wat had u dan eigelijk wel verwacht??
dat HP gratis naar uw 4 jaar oude 2de handse laptop wil kijken??
wie gaat dat betalen als iedereen met zijn ouwe troep langs komt om er naar te laten kijken?
geen bijster snuggere gedachte lijkt me

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: HP Pavilion DV9620ed (DV9000 serie) Laptop

Ongelezen bericht door nevermind »

Jullie snappen de hele insteek niet van mijn vraag, ik wilde alleen maar een bevestiging van HP dat hij overleden was, mee rniet wil totaal geen gebruik maken van garantie die is immers toch verlopen, jemig zijn jullie nu echt zo dom of ben ik nu zo slim.
Als je slim was geweest, had je eens gegoogeld, wat de onderzoekskosten voor een laptop zijn.
Gratis en voor noppes, dat geeft het ook in jouw wereldje niet.
En jouw scheldwoorden kan je achterwege laten, of is dat jouw insteek ook bij de mislukte pogingen om gratis iets gemaakt te krijgen.

Lees en huiver, dan weet je ook waarom HP 20 euro heeft gevraagd.


http://www.google.nl/#hl=nl&gs_nf=1&cp= ... 80&bih=830

wiseger
Berichten: 509
Lid geworden op: 10 nov 2010 16:29

Re: HP Pavilion DV9620ed (DV9000 serie) Laptop

Ongelezen bericht door wiseger »

Zijlmans schreef: 29 okt 2011 09:45

Begin oKtober bestel ik een accu voor mijn Medion laptop. de site vermeld op vooraad dus verwacht ik binnen 48 uur een levering. na 2 dagen bel ik op en blijken deze niet leverbaar, Eind oktober pas. Net weer even op de site gekeken. staat nog steeds op voorraad, maar ik ontvang nog niks. Wel direct...
Dus je hebt onlangs een adapter gekocht voor je Acer laptop, negen maanden geleden een nieuwe adapter voor je medion laptop maar je weet zeker dat je adapter van de HP laptop nog goed is? Hoe heb je dit dan getest?

Je wil dus dat HP je vier jaar oude, 2e hands laptop gratis voor je test om te kijken of hij nog gerepareerd kan worden? En je hebt dit topic gestart omdat ze daar 20 euro voor vragen?

ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: HP Pavilion DV9620ed (DV9000 serie) Laptop

Ongelezen bericht door ruud_a »

ik vraag me af waarom de postings van tussen 23:20en 8:16 er niet meer zijn

Zijlmans
Berichten: 82
Lid geworden op: 14 apr 2009 21:43

Re: HP Pavilion DV9620ed (DV9000 serie) Laptop

Ongelezen bericht door Zijlmans »

Dat is inderdaad vreemd. maar het was mij nog niet opgevallen moet ik zeggen..

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: HP Pavilion DV9620ed (DV9000 serie) Laptop

Ongelezen bericht door nevermind »

ruud_a schreef:ik vraag me af waarom de postings van tussen 23:20en 8:16 er niet meer zijn

Omdat TS hier verschillende mensen heeft uitgescholden, dus de moderatie heeft de berichten dan verwijderd.

boomerangreturn
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 aug 2012 10:09

Re: HP Pavilion DV9620ed (DV9000 serie) Laptop

Ongelezen bericht door boomerangreturn »

Wel eens aan een defecte accu gedacht?
Dat komt bij mij als eerste op als ik de klachten van de TS lees.

Zijlmans
Berichten: 82
Lid geworden op: 14 apr 2009 21:43

Re: HP Pavilion DV9620ed (DV9000 serie) Laptop

Ongelezen bericht door Zijlmans »

de accu was oud, maar werkte nog goed.

boomerangreturn
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 aug 2012 10:09

Re: HP Pavilion DV9620ed (DV9000 serie) Laptop

Ongelezen bericht door boomerangreturn »

De accu's hebben gemiddeld een levensduur van 2 à 2,5 jaar.

Er is een simpele test om te kijken of de adapter of de accu kapot is.
Haal de accu uit de notebook en zet de notebook aan. Werkt de notebook goed, dan is heel vaak de accu kapot.

Zijlmans
Berichten: 82
Lid geworden op: 14 apr 2009 21:43

Re: HP Pavilion DV9620ed (DV9000 serie) Laptop

Ongelezen bericht door Zijlmans »

ja en dat heb ik allemaal al getest en dat is het dus niet.
moederbord is volgens mij defect geraakt.

maar heb al een nieuwe gekocht dus deze gaat voor onderdelen op MP.

Gesloten