LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BCC geen wettelijke garantie laptop. No Quality! No service

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: BCC geen wettelijke garantie laptop. No Quality! No service

Ongelezen bericht door kokka »

dat hele relaas van de klantslaatterug klinkt niet echt alsof het geschreven is door iemand met enige (juridische) kennis, meer van iemand die boos is omdat hij zijn gelijk niet krijgt.
Ik zou maar oppassen dat je geen rechtszaak aan je broek krijgt voor smaad. Het voeren van een lastercampagne valt daar namelijk ook onder.

oh voor de duidelijkheid, ik werk dus niet bij BCC

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: BCC geen wettelijke garantie laptop. No Quality! No service

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

deklantslaatterug schreef:Of jij daar nou werkt of niet is helemaal niet interessant. Wij reageren op dit onderwerp enkel en alleen omdat BCC er in wordt genoemd betreffende een klacht. Wij zijn bezig met een campagne om er voor te zorgen dat consumenten de Service Plus Polis vermijden en zullen ze duidelijk de haken en ogen laten zien, die jullie voor de klant verbergen. Om ons standpunt te onderbouwen bewijzen wij een patroon aan de consument. Wij doen dit door alle vindbare klachten over BCC die wij geschikt en echt vinden, in een totaal overzicht te plaatsen.
In het onderwerp wordt nergens vermeld dat deze klant voor zijn laptop een Service Plus Polis heeft aangeschaft. Het betreft hier een normale consumentenkoop zonder bijkoop garantie

Deze klacht is daarmee niet echt geschikt om aan te tonen dat de Service Plus Polis weggegooid geld is. (Iets waar ik het overigens wel mee eens ben)

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: BCC geen wettelijke garantie laptop. No Quality! No service

Ongelezen bericht door crazyme »

dhc schreef:Ach, de "stichting" toont met de laatste posting wel aan wat het niveau (oude spelling, dus school afgemaakt) van dit clubje is.....BCC wordt heul errug bang denk ik....
De bewering dat je werkzaam bent bij bcc werd direct voor waar aangenomen.

Ik twijfel dus nog over die afgemaakte school :mrgreen:

Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: BCC geen wettelijke garantie laptop. No Quality! No service

Ongelezen bericht door Radar »

Een aantal berichten is verwijderd door de Moderator i.v.m. laster en off topic gaan.

Damin
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 nov 2013 16:52

Re: BCC geen wettelijke garantie laptop. No Quality! No service

Ongelezen bericht door Damin »

Al even geleden dat er voor het laatst op dit topic gereageerd is. Maar wou toch nog even delen. Ten eerste is het inderdaad spijtig te zien dat ook een bedrijf als BCC steeds meer op een gemiddelde Saturn moet gaan lijken wat het aankomt op services en garantieafhandeling. Uiteindelijk denk ik dat de economie hier meer de schuld van is dan de goodwill van management.

Het laptop verhaal kan ik alleen een sprookje noemen. Tegenwoordig zijn apparaten als een laptop allang niet meer gemaakt voor langer dan 5 jaar. Zowel de software als de hardware gaat gemiddeld na 3 jaar ten onder. Niet alleen door de nieuwe en fragiele technieken maar ook door het gebruik. Vooral de laptops die steeds slanker moeten worden krijgen steeds grotere problemen met bijvoorbeeld warmte afvoer. Steeds meer word een laptop gebruikt voor gaming of zwaardere multimediatoepassingen wat een apparaat sneller doet slijten.

Veel kom ik tegen dat mensen hoge verwachtingen met garantietermijnen hebben. Alles wat we 10 jaar geleden kochten ging langer mee. Dat staat bijna vast. Kortom... laat U niet afschepen wat garanties betreft. Maar pas de verwachtingen aan!

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: BCC geen wettelijke garantie laptop. No Quality! No service

Ongelezen bericht door dhc »

laat U niet afschepen wat garanties betreft. Maar pas de verwachtingen aan!
Echt een geweldige opmerking!
Trek ik 'm ff door: laat je remblokken van je auto NIET vervangen, rij gewoon door rood....

Damin
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 nov 2013 16:52

Re: BCC geen wettelijke garantie laptop. No Quality! No service

Ongelezen bericht door Damin »

Dat is nogal overdreven. Maar als je er blij van word...

"Maar Meneer de verkoper. Mijn houten wasbordje is ook 40 jaar meegegaan en staan nu nog thuis. Waarom gaat mijn wasmachine dan kapot na 12 jaar?"

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: BCC geen wettelijke garantie laptop. No Quality! No service

Ongelezen bericht door dhc »

Omdat er aan een houten wasbordje geen stekker zit...?

Zit ie bij jou ook los soms?

53o
Berichten: 710
Lid geworden op: 21 apr 2011 13:20

Re: BCC geen wettelijke garantie laptop. No Quality! No service

Ongelezen bericht door 53o »

Steeds meer word een laptop gebruikt voor gaming of zwaardere multimediatoepassingen wat een apparaat sneller doet slijten.
.

Als verkoper ben ik het hier niet mee eens en denk dat het gebruik niet heel erg veranderd is maar denk ik dat de oorzaak simpeler is: een log, stevig model verkoopt niet.

Mensen kopen geen Nokia 3410, maar kopen een Galaxy-nogwat of een Iphone. Hetzelfde geldt voor notebooks.

Dunner, lichter, breekbaarder...moet ook betaalbaar blijven, dus ook op kwaliteit wordt bezuinigd. Anders koopt niemand het.

Gesloten