LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] trage computer

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
gtp
Berichten: 596
Lid geworden op: 16 mar 2009 11:02

Re: trage computer

Ongelezen bericht door gtp »

Ik schreef een andere pc gekocht (gebruikte) met 24 mnd.garantie. Herstellen (schonen) en opnieuw instaleren zou ongeveer € 60,00 kosten en dan zou hij nog traag zijn volgens de pc-man .Om hem sneller te maken zou er uitbreiding van Compressor moeten komen en nog iets kosten extra € 125,00
Nu heb ik een HP 7800 met 24 mnd garantie en snel dat ie is,heb tevens oude gegevens terug kunnen halen. Sorry dit is geen sterk verhaal.

grun
Berichten: 2175
Lid geworden op: 11 jul 2011 15:23

Re: trage computer

Ongelezen bericht door grun »

gtp schreef:Ik schreef een andere pc gekocht (gebruikte) met 24 mnd.garantie. Herstellen (schonen) en opnieuw instaleren zou ongeveer € 60,00 kosten en dan zou hij nog traag zijn volgens de pc-man .Om hem sneller te maken zou er uitbreiding van Compressor moeten komen en nog iets kosten extra € 125,00
Nu heb ik een HP 7800 met 24 mnd garantie en snel dat ie is,heb tevens oude gegevens terug kunnen halen. Sorry dit is geen sterk verhaal.
Ah, was de vorige toevallig een Apple? Dan kan ik me er iets bij voorstellen.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: trage computer

Ongelezen bericht door ciske »

gtp schreef:Ik schreef een andere pc gekocht (gebruikte) met 24 mnd.garantie. Herstellen (schonen) en opnieuw instaleren zou ongeveer € 60,00 kosten en dan zou hij nog traag zijn volgens de pc-man .Om hem sneller te maken zou er uitbreiding van Compressor moeten komen en nog iets kosten extra € 125,00
Nu heb ik een HP 7800 met 24 mnd garantie en snel dat ie is,heb tevens oude gegevens terug kunnen halen. Sorry dit is geen sterk verhaal.

:shock: 60 euro?? Wat een uitbuiter, jammer dat je niet iemand had die dat voor je wou doen.

Dan is het inderdaad beter een andere te hebben.

gtp
Berichten: 596
Lid geworden op: 16 mar 2009 11:02

Re: trage computer

Ongelezen bericht door gtp »

Ik had pc Pentium 4 2400 Mhz met 1GB Geheugen, 120 GB Harddisk, geinstaleerd Windows XP.
Aangeschaft 19-08-2009 voor € 175,00 in 2011 andere harde schijf in laten zetten.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: trage computer

Ongelezen bericht door newmikey »

gtp schreef:Ik schreef een andere pc gekocht (gebruikte) met 24 mnd.garantie.... volgens de pc-man .Om hem sneller te maken zou er uitbreiding van Compressor moeten komen...
Wauw! Dat moet een heftige PC zijn!

gtp
Berichten: 596
Lid geworden op: 16 mar 2009 11:02

Re: trage computer

Ongelezen bericht door gtp »

Dat zou het worden

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: trage computer

Ongelezen bericht door nevermind »

gtp schreef:Ik schreef een andere pc gekocht (gebruikte) met 24 mnd.garantie. Herstellen (schonen) en opnieuw instaleren zou ongeveer € 60,00 kosten en dan zou hij nog traag zijn volgens de pc-man .Om hem sneller te maken zou er uitbreiding van Compressor moeten komen en nog iets kosten extra € 125,00
Nu heb ik een HP 7800 met 24 mnd garantie en snel dat ie is,heb tevens oude gegevens terug kunnen halen. Sorry dit is geen sterk verhaal.

Neen, je schreef dit:
Mijn pc is gehact en met een virus besmet,heb een andere pc aangeschat want hij was niet te herstellen, ben nu bezig alles opnieuw te instaleren. gr gtp
Dus hij was toch te herstellen, dit ging ook, zonder de van jouw nu op de proppen komende upgrade van het systeem.
Misschien geen sterk verhaal, maar nu plots anders! :shock:

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: trage computer

Ongelezen bericht door ciske »

newmikey schreef:
gtp schreef:Ik schreef een andere pc gekocht (gebruikte) met 24 mnd.garantie.... volgens de pc-man .Om hem sneller te maken zou er uitbreiding van Compressor moeten komen...
Wauw! Dat moet een heftige PC zijn!

Waar is dit voor nodig? TS heeft een andere pc , dat is zijn keus.

@nevermind, ja hij was te herstellen , staat hier boven dat het 60 euro was met nog iets van 125 euro.
Laat TS in zijn waarde , de keus is gemaakt.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: trage computer

Ongelezen bericht door nevermind »

ciske schreef:
newmikey schreef:
gtp schreef:Ik schreef een andere pc gekocht (gebruikte) met 24 mnd.garantie.... volgens de pc-man .Om hem sneller te maken zou er uitbreiding van Compressor moeten komen...
Wauw! Dat moet een heftige PC zijn!

Waar is dit voor nodig? TS heeft een andere pc , dat is zijn keus.

@nevermind, ja hij was te herstellen , staat hier boven dat het 60 euro was met nog iets van 125 euro.
Laat TS in zijn waarde , de keus is gemaakt.
Ciske, hij was niet te herstellen.

Mijn pc is gehact en met een virus besmet,heb een andere pc aangeschat want hij was niet te herstellen, ben nu bezig alles opnieuw te instaleren. gr gtp

Misschien lees je niet alleen het laatste bericht van TS, maar ook de rest.
Laatst gewijzigd door nevermind op 01 nov 2012 14:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten