LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Garantie via mediamart of packard bell **update**

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Smidt087
Berichten: 12
Lid geworden op: 30 jan 2008 15:28

Re: Garantie via mediamart of packard bell **update**

Ongelezen bericht door Smidt087 »

Nou de laptop was gerepareerd volgens hun maar niet dus er zou een nieuw moederbord geplaatst zijn volgens het reparatie bedrijf ze moeten niet liegen want nu moest de laptop dus weer terug en zou voorrang krijgen ook niet . Door een klacht bij de Media markt te leggen werd ik gebeld door de media markt en deze had info gedaan en zo kreeg ik de afspraak dat het zaterdag bij de winkel zou zijn . Dus wederom leugens . En inderdaad ging het om een printer . Maar volgens HP klopt het niet wat hier nu gebeurd

Smidt087
Berichten: 12
Lid geworden op: 30 jan 2008 15:28

Re: Garantie via mediamart of packard bell **update**

Ongelezen bericht door Smidt087 »

inderdaad ging het om een printer maar media markt heeft zogezegd gecertificeerd bedrijf voor de HP een stel prutsers wederom kapot retour fijn al 2 maanden zonder laptop de
het toetsen bord nog steeds kapot waarschijnlijk door de reparatie vernield maar ik zit ermee waarom kan er van radar niets gedaan worden zoveel klackten over de garantie

53o
Berichten: 710
Lid geworden op: 21 apr 2011 13:20

Re: Garantie via mediamart of packard bell **update**

Ongelezen bericht door 53o »

Smidt, bel tijdens werk even naar 0900-2020165 (de helldesk van hp) en informeer over de historie van jouw laptop op basis van serienummer.

Na het lezen van jouw klachten lijkt het mij best wel realistisch dat deze zijn ontstaan door de afhandeling van de reparatie partner van de verkoper en dat de fabrikant hier eigenlijk helemaal niets mee te maken heeft.

Volgens mij ligt de fout bij de verkoper, omdat ik mij helemaal niet kan vinden in het verhaal dat deze fabrikant schade toebrengt bij reparatie. Ik heb een bloedhekel aan HP bij laptops, om gegronde redenen, maar hun reparatie centra gaan gewoon goed om met spullen.

Gesloten