LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] slechte service Wehkamp.

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
floriswils
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 sep 2013 09:48

slechte service Wehkamp.

Ongelezen bericht door floriswils »

voor mij spreekt het onderstaande verhaal boekdelen! kijk maar wat U ervan vindt.

vraag aan Wehkamp:
U hebt op 02-09-2013 om 21:21:30 de volgende vraag aan ons gesteld:
Onderwerp: Retouren & Ruilen - Ruilen - Kosten ruiling

Geslacht: M
Voorletters: F.
Naam: W.

Vraag: Op 12 juni heb ik, volgens wehkamp, de nieuwste apple time capsule besteld. Echter vorige week was ik in de apple store voor de aankoop van een nieuwe Mac (die niet in jullie assortiment zit) en werd ik door een medewerker erop geattendeerd dat ik helemaal niet de laatste nieuwe time capsule heb ontvangen, maar een vorig model! Heel erg teleurstellend! Aangezien ik er vanuit mag gaan dat jullie je klanten juist informeren.
Graag ontvang ik dan ook een reactie op het hier boven genoemde.

Met vriendelijke groet,
F. W.

antwoord Wehkamp
Op 3 sep. 2013, om 13:31 heeft Klantenservice wehkamp.nl <[email protected]> het volgende geschreven:

Geachte heer W,

Mijn excuses voor het feit dat u een verkeerde Apple Time Capsule 2 Tb heeft ontvangen.

Gezien de aard van uw melding bied ik u een vergoeding aan ter waarde van 10 % . Graag verneem ik van u of u hiermee akkoord gaat. U kunt uw voorkeur aangeven door deze e-mail te beantwoorden.

Ik zie uw reactie vol belangstelling tegemoet en wens u een fijne dag.

Met vriendelijke groet,

C. J.
Klantenservice wehkamp.nl


Antwoord aan Wehkamp
U hebt op 03-09-2013 om 15:08:17 de volgende vraag aan ons gesteld:
Geachte Mevrouw J,

allereerst hartelijk dank voor Uw reactie en Uw vergoedings aanbod.
Ik ben altijd tevreden geweest over de service van Wehkamp. Ik heb het afgelopen jaar diversen aankopen gedaan via jullie site (dat kan U waarschijnlijk zelf terug zien).
Echter stel ik het wel op prijs de laatste nieuwe spullen te hebben, zou U ook voor kiezen denk ik. Mijn voorstel is het omruilen van de time capsule voor de nieuwe. Ik heb de originele verpakking nog incl. het verpakkingsmateriaal.
Dit zou voor mij de juiste oplossing zijn.

Hartelijke groet,
F. W.

antwoord van Wehkamp
Geachte heer W,

Uit uw mail maak ik op dat u niet akkoord gaat met de kortingsaanbod.

Ik moet u tot uw spijt teleurstellen dat het helaas niet mogelijk is het artikel om te ruilen. Dit omdat het artikel buiten zicht is.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens u een fijne dag.

Met vriendelijke groet,

G. A.
Klantenservice wehkamp.nl
http://www.wehkamp.nl


antwoord aan Wehkamp
Geachte Heer A,

ik vind Uw reactie behoorlijk kortaf. In het eerste antwoord op mijn vraag, geeft uw collega toe dat het vreemd is dat ik een oud artikel krijg geleverd.
Vervolgens, omdat ik niet akkoord ga met de door Wehkamp geboden oplossing, krijg ik een van U een fijne dag toegewenst.
Voor mij is dit antwoord niet bevredigend en teleurstellend, maar als dit jullie policy is bedank ik jullie voor de verleende diensten.

en wens ik U een fijne dag.

F. W.

Harrie Kierie
Berichten: 614
Lid geworden op: 29 jul 2013 22:04

Re: slechte service Wehkamp.

Ongelezen bericht door Harrie Kierie »

Je kan toch niet verwachten dat zij iets dat jij al 3 maanden in gebruik hebt gewoon maar even terugnemen? Hun aanbod is netjes.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: slechte service Wehkamp.

Ongelezen bericht door sjoegel »

Inderdaad. Normale reactie van een winkelier.

Teunbosseman
Berichten: 4368
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: slechte service Wehkamp.

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Je verwacht toch het laatste model en niet het een na laatste model. Dat je hier pas na enkele maanden bij toeval achterkomt doet niet terzake.

Weet niet wat het prijsverschil is tussen oude en nieuwe model maar als deze minimaal gecompenseerd zou worden, dan zou ik netjes vinden, als dit 10% is dan ga ik met je mee.

Maar vooralsnog is een verouderd model verkocht met de verwachting dat het de meest recente zou zijn.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: slechte service Wehkamp.

Ongelezen bericht door sjoegel »

Mogelijk was het wel het nieuwste model ten tijde van de aanschaf. 3 maanden later kun je tegenwoordig al wel 3 modellen verder zijn.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: slechte service Wehkamp.

Ongelezen bericht door tenormin »

@floriswils, je hebt ook nog kans dat het webcare team van Wehkamp hierop gaat reageren, dat is een andere afdeling dan de klantenservice. Zet je verhaal (als je dat nog niet gedaan hebt) ook op Facebook. Meestal krijg je snel een aanbod om je gegevens achter te laten. Deze is meer service gericht dan de klantenservice.

Webcarewehkamp.nl
Berichten: 203
Lid geworden op: 27 jan 2010 15:00

Re: slechte service Wehkamp.

Ongelezen bericht door Webcarewehkamp.nl »

Beste Floris Wils,

Ik vind het erg vervelend dat je een verkeerd model ontvangen lijkt te hebben. Graag wil ik hierin voor je bemiddelen.

Je kan jouw klantnummer of naam en adresgegevens doorsturen naar [email protected]. Zou je hierbij willen vermelden op welk forum je de klacht hebt gemeld? Mijn collega's zullen hierover dan contact met je opnemen.

Mijn excuses voor het ongemak.

Webcareteam wehkamp.nl

53o
Berichten: 710
Lid geworden op: 21 apr 2011 13:20

Re: slechte service Wehkamp.

Ongelezen bericht door 53o »

Ik moet u tot uw spijt teleurstellen dat het helaas niet mogelijk is het artikel om te ruilen. Dit omdat het artikel buiten zicht is.
Sorry, ik begrijp er niets van wat zij hiermee bedoelen. Zelfs google heeft hier geen antwoord op. Oftewel geen idee wat zij bedoelen in een context die de consument iets duidelijk kan maken en dit tegelijk combineert met een argument.

Maar OP, je hebt geen recht van spreken. De nieuwste Time Capsule werd gelanceerd op 10 juni. Maar in Nederland pas veel later. Tijdens aanschaf het je de laatste Time Capsule gekregen.
Laatst gewijzigd door Radar op 08 jan 2014 16:51, 3 keer totaal gewijzigd.
Reden: Deel bericht verwijderd. Reden: off-topic.

53o
Berichten: 710
Lid geworden op: 21 apr 2011 13:20

Re: slechte service Wehkamp.

Ongelezen bericht door 53o »

Hoe dan ook, success met het webcare-team. Maar koop gewoon niets meer bij Wehkamp in de toekomst, ook al zal je nu gewoon een massage als bonus krijgen. Stap een winkel binnen of neem desnoods de stap om internetwinkels te vinden die wel eerlijk advies geven en niet afhankelijk zijn van de luiheid van hun doelgroep om door een dikke gids heen te bladeren.

btw, op 12 juni was de nieuwe Time Capsule nog lang niet uit in Nederland. Je hebt geen oud product gekregen. 1e prijsvermelding op Tweakers voordat deze te verkrijgen was was 22 juni:

http://tweakers.net/pricewatch/339339/a ... ificaties/

Oftewel je hebt netjes de nieuwste apple gadget gekregen, en maakt de verkoper hier belachelijk omdat er weken later een nieuwere uitkwam en de webcare van de verkopende partij is nodig geweest om toch wat te regelen.

De verkoper heeft niets fout gedaan hier, jij had gewoon een slechte timing en klaagt om niets. Je had de nieuwste Time Capsule die beschikbaar was in Nederland tijdens jouw aankoop.

floriswils
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 sep 2013 09:48

Re: slechte service Wehkamp.

Ongelezen bericht door floriswils »

Wehkamp heeft uiteindelijk een week na mijn recensie de "oude" time-capsule omgeruild voor het nieuwste product! Dus na de nodige strijd is het probleem goed opgelost door Wehkamp.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: slechte service Wehkamp.

Ongelezen bericht door tenormin »

floriswils schreef:Wehkamp heeft uiteindelijk een week na mijn recensie de "oude" time-capsule omgeruild voor het nieuwste product! Dus na de nodige strijd is het probleem goed opgelost door Wehkamp.
Ja, dat voorspelde ik u toch al in september. Als Wehkamp kan en het redelijk is lossen ze het meestal netjes op. En nee, ik werk er niet... :mrgreen:

choocomell
Berichten: 132
Lid geworden op: 23 aug 2013 17:21

Re: slechte service Wehkamp.

Ongelezen bericht door choocomell »

De nieuwste wekt wel een verwachting op dat het net uit is, niet dat een week later een nieuwe model uit zou komen. de laatste model zou toepasselijker zijn denk ik ? Met nieuw verwacht ik echt dat het kort geleden uit is.

Gesloten