53o schreef:Ik houd het makkelijker voor mijzelf en verwijder dit forum van m'n bookmarks. Krijg al gezeik over mij heen als ik nuttig advies geef, en ik deed mijn best om als verkoper ook nuttig advies te geven. Heb genoeg van de zeikerds hier, en dit is mijn laatste post na 713 pogingen om de kant van de verkoper toe te lichten of advies te geven.
De mazzel, ik postte hier als verkoper, maar met de houding die hier wordt aangenomen tegenwoordig wordt de verkoper niet serieus genomen en alleen maar afgekraakt.
Als verkoper heb ik hier genoeg aan en ben ik vanaf nu weg van dit forum. Te veel zeikerds en geen advies wat gepost als verkoper wordt gewaardeerd.
De mazzel, was leuk, kom nooit meer terug, en doei.
btw, sorry Alfatrion, ik zou jou nog graag willen uitschelden of in het ongelijk proberen te stellen (al zou ik toch verliezen, maar dat was nog steeds leuk).
Bedankt Alfatrion voor het plezier wat ik heb gehad op dit forum, maar ik stop er nu mee. Te veel gezeik en geen respect voor mijn inbreng, dit wordt wat mij betreft weer een forum waarin consumenten met consumenten praten en klagen over verkopers. Er wordt geen ruimte gegeven voor verkopers zonder enorme kritiek of zonder respect voor hun kennis.
De mazzel, en veel succes Alfatrion, de enige poster die tot nu toe respectwaardig is.
Tsja, als jij als verkoper op een consumentenforum komt dan kun je natuurlijk tegengas verwachten. In diverse posten ga je meteen in de verdediging als het anders is dan in jouw verkoop straatje is.
Jij hebt genoeg kennis van zaken om te adviseren en jouw kennis op pc gebied zal mijne overstijgen maar dat betekend niet dat ik niks weet maar jij wel zo laat blijken met denigrerende opmerkingen. Tsja dan heb je ook aan mij een verkeerde.
Dus beetje ook de hand in eigen boezem steken
Dat er zeikerds zijn op dit forum ben ik helemaal met je eens maar er zijn zeikerds, azijn zeikerds, kritische mensen en figuren welke zeuren om te kunnen zeuren en dan nog de hobby zeikerds.
Jammer dat je gaat.......maar het zij zo.