LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] IOS8 op Iphone 4s en IPAD Air

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Sles71
Berichten: 24
Lid geworden op: 16 mei 2008 10:37

Re: IOS8 op Iphone 4s en IPAD Air

Ongelezen bericht door Sles71 »

Dit is niet waar, informeer jezelf eerst alvorens je iets meldt. Zie artikel hieronder:

http://tweakers.net/downloads/33487/apple-ios-802.html

Apples iOS is het besturingssysteem voor de iPhone, de iPod touch en de iPad. Versie 8 kan alleen op de iPhone 4s, iPad 2 en zesde generatie iPod touch of nieuwer worden geïnstalleerd en bevat een grote verzameling verbeteringen.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: IOS8 op Iphone 4s en IPAD Air

Ongelezen bericht door Har06 »

Sles71 schreef:Dit is niet waar, informeer jezelf eerst alvorens je iets meldt. Zie artikel hieronder:

http://tweakers.net/downloads/33487/apple-ios-802.html

Apples iOS is het besturingssysteem voor de iPhone, de iPod touch en de iPad. Versie 8 kan alleen op de iPhone 4s, iPad 2 en zesde generatie iPod touch of nieuwer worden geïnstalleerd en bevat een grote verzameling verbeteringen.

log eens in op Senoir Web, daar wordt technisch omschrven/ontraden de update op de 4s te installeren, alle simpele functies vallen uit.
Inmiddels is er een update uit 8.1, vraagt een vrijeruimte van 5 GB op de IPhone en 1 GB software ruimte, m.n telefoon kan dit allemaal niet aan

madfred
Berichten: 332
Lid geworden op: 13 mei 2011 21:48

Re: IOS8 op Iphone 4s en IPAD Air

Ongelezen bericht door madfred »

Dan ga je toch gewoon terug naar een eerdere versie van IOS.
Is volgens veel mensen niet meer mogelijk, maar dat is niet waar. Kijk maar eens op de volgens site, lees wel eerst het hele verhaal, MAAK EEN BACKUP, en volg de instructies.
Gebruik die versie totdat er een normaal functionerende IOS versie uitkomt. Met een 4s zou ik niet upgraden naar 8.xx
Succes ermee/.
http://www.macworld.co.uk/how-to/iosapp ... 8-3522302/

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: IOS8 op Iphone 4s en IPAD Air

Ongelezen bericht door Har06 »

madfred schreef:Dan ga je toch gewoon terug naar een eerdere versie van IOS.
Is volgens veel mensen niet meer mogelijk, maar dat is niet waar. Kijk maar eens op de volgens site, lees wel eerst het hele verhaal, MAAK EEN BACKUP, en volg de instructies.
Gebruik die versie totdat er een normaal functionerende IOS versie uitkomt. Met een 4s zou ik niet upgraden naar 8.xx
Succes ermee/.
http://www.macworld.co.uk/how-to/iosapp ... 8-3522302/

Inderdaad de IOS8.1 werkt nu op de IPAD prima.
Op de IPhone 4s installeer ik IOS* niet, zie teveel happeringen bij derden optreden, slechte beurt van de zo betrouwbare Apple club

queenfanmichel
Berichten: 31
Lid geworden op: 21 sep 2005 13:16

Re: IOS8 op Iphone 4s en IPAD Air

Ongelezen bericht door queenfanmichel »

Har06 schreef:
madfred schreef:Dan ga je toch gewoon terug naar een eerdere versie van IOS.
Is volgens veel mensen niet meer mogelijk, maar dat is niet waar. Kijk maar eens op de volgens site, lees wel eerst het hele verhaal, MAAK EEN BACKUP, en volg de instructies.
Gebruik die versie totdat er een normaal functionerende IOS versie uitkomt. Met een 4s zou ik niet upgraden naar 8.xx
Succes ermee/.
http://www.macworld.co.uk/how-to/iosapp ... 8-3522302/

Inderdaad de IOS8.1 werkt nu op de IPAD prima.
Op de IPhone 4s installeer ik IOS* niet, zie teveel happeringen bij derden optreden, slechte beurt van de zo betrouwbare Apple club
Slechte beurt?? wat een onzin noem mij eens een andere merk die na 4 jaar nog steeds hun toestel updaten naar de laatste versie.

De iPhone 4S in combinatie met iOS 8.1 is niks mis mee, bij mij draait het goed zonder hapering. En heb je niet genoeg ruimte op je iPhone of iPad voor een update, even aan de computer aansluiten en updaten via iTunes.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: IOS8 op Iphone 4s en IPAD Air

Ongelezen bericht door bprosman »

bij mij draait het goed zonder hapering
Heb je ook eerdere versies geprobeert ? Bij mij draait het sinds 8.1 pas weer een beetje goed (iPhone 5 en iPad2).

queenfanmichel
Berichten: 31
Lid geworden op: 21 sep 2005 13:16

Re: IOS8 op Iphone 4s en IPAD Air

Ongelezen bericht door queenfanmichel »

bprosman schreef:
bij mij draait het goed zonder hapering
Heb je ook eerdere versies geprobeert ? Bij mij draait het sinds 8.1 pas weer een beetje goed (iPhone 5 en iPad2).
Yep iPhone 4s (zakelijk) op iOS 8 sinds beta 1, iPhone 5S (privé) op iOS 8 sinds beta 1, iPad 3 (zakelijk) op iOS 8 sinds beta 1 en een iPad 4 ook op iOS 8 sinds beta 1.

De officiële release van iOS 8 op al mijn iOS devices verliep vlekkeloos, zeker in vergelijking met de beta's.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: IOS8 op Iphone 4s en IPAD Air

Ongelezen bericht door bprosman »

Bij mij verre van vlekkeloos, op de versies <8.1 had ik de problemen zoals hierboven besproken op zowel de iPhone als de iPad.
blijft hangen in de kiestoon, apps uit zichzelf sluiten (ja, ook het adresboek), het beginscherm verspringt (alsof ik 2x achter elkaar op de home-knop druk)
Kon ook vaak gesprekken niet afsluiten , dat moest de andere kant doen omdat de "ophangknop" niet meer reageerd.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: IOS8 op Iphone 4s en IPAD Air

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Ik de update 8.1 gedaan,sites willen vaak niet inladen..irritant...zal wel binnenkort wer update komen.
Ikhad express 8.0 overgessgen omdat je dingen hoorde erover...grrr..maar goed ,idd aan uit zetten...en snel nw updte komen...ipad 3 trouwens

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: IOS8 op Iphone 4s en IPAD Air

Ongelezen bericht door Har06 »

rozemarijntje schreef:Ik de update 8.1 gedaan,sites willen vaak niet inladen..irritant...zal wel binnenkort wer update komen.
Ikhad express 8.0 overgessgen omdat je dingen hoorde erover...grrr..maar goed ,idd aan uit zetten...en snel nw updte komen...ipad 3 trouwens

IPAD 4 is niet geschikt voor IOS 8, onze IPAD air werkt niet naar behoren sinds de update, traag downloaden en Wifi valt regelmatig weg, niet alleen maar bij vele anderen.

De IPHONe 4s update ik niet, natuurlijk kan ik de vrije ruimte op de PC benutten, de ipdate zelf beslaat bijna 1 GB en dat op een toataal geheugen van 6 GB, inderdaad slechte beurt van Apple, dit blijkt steeds meer voor te komen :(

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: IOS8 op Iphone 4s en IPAD Air

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

@ har wat bedoel je nu? Serieus ik heb ipad 3... ?

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: IOS8 op Iphone 4s en IPAD Air

Ongelezen bericht door Har06 »

rozemarijntje schreef:@ har wat bedoel je nu? Serieus ik heb ipad 3... ?

verouderd model en nietb geschikt voor de recente updates IOD 8.1 en binnenkort IOS 8.2

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: IOS8 op Iphone 4s en IPAD Air

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Niu dat is mooi snel update!! :wink: knettergek wordt je ervan,ja verouderd dat is hij al ,als ie half jr is..ding niet gek oud...maar ja,net als alle techniek,blijft gaan..zo nw tel,zo weernw model...

Maar bedankt voor je reactie!!( serieus geen gezeur,we hakketakken wel eens,maar nu serieus,bedankt!)

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: IOS8 op Iphone 4s en IPAD Air

Ongelezen bericht door Har06 »

rozemarijntje schreef:Niu dat is mooi snel update!! :wink: knettergek wordt je ervan,ja verouderd dat is hij al ,als ie half jr is..ding niet gek oud...maar ja,net als alle techniek,blijft gaan..zo nw tel,zo weernw model...

Maar bedankt voor je reactie!!( serieus geen gezeur,we hakketakken wel eens,maar nu serieus,bedankt!)

als je maar leut hebt :)

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: IOS8 op Iphone 4s en IPAD Air

Ongelezen bericht door Har06 »

alweer een update van Apple , nu 8.1.1, ze zijn behoorlijk de weg kwijt, op m,n 4S wekt het voor geen meter, via de backup terug gegaan naat 7.1

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: IOS8 op Iphone 4s en IPAD Air

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Ja,ik ook updat en bij mij problemen weg :shock:

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: IOS8 op Iphone 4s en IPAD Air

Ongelezen bericht door Har06 »

rozemarijntje schreef:Ja,ik ook updat en bij mij problemen weg :shock:
welk apparaat gebruik je?, ik heb het overv een telefoon IPhone 4S, de IPads schijnen goed op de updates te reageren.

vreemd dat Apple in korte tijd zoveel updates moet uitbrengen, echt een uitgeleider van 1 * orde, zie ook andere medea,s :mrgreen:

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: IOS8 op Iphone 4s en IPAD Air

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Oh sorry har

Wat ik topic schreef ipad 3 ,werd er knetter van,ding bleef hangen,nu weer happy,nu iphone dan nog,hoop snel voor je...

Gesloten