LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte ervaring MV Computers / IT-Knaller Harderwijk Heerde

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
JeremyK
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 okt 2015 07:03

Slechte ervaring MV Computers / IT-Knaller Harderwijk Heerde

Ongelezen bericht door JeremyK »

Zeer slechte ervaring met MV Computers IT-Knaller Harderwijk / Heerde.

Ik had een laptop gekocht en zal hem donderdagavond 15 oktober tussen zes en half zeven halen in Heerde. Inmiddels is dat pand gesloten en voert hij zijn bedrijf vanuit zijn woonadres in Harderwijk, waar administratiekantoor S. Pheninckx ook zit. Ook dat adres staat op te koop. We hadden afgesproken dat er een SSD van 240 GB ingebouwd zou worden. Ik heb de afspraak telefonisch gemaakt met de eigenaar van MV Computers. Dat zou hij in orde maken. Pinnen in de winkel was geen probleem! Helaas kreeg ik vlak voor zessen een SMS met de tekst " sorry verkocht" . Daaropvolgend bel ik, en na veel pogingen krijg ik hem aan de telefoon. Hij kon er 100 euro meer voor krijgen dus heeft hij hem aan iemand anders verkocht. Ik gaf aan dat ik zeer verbaasd was over deze manier van handelen. Veelzeggend als je op deze manier je bedrijf maar ook jezelf "te kijk" zet. Toen ik hem dan in het telefoongesprek vertelde gaf hij duidelijk aan dat hij er anders over dacht, begon bewoordingen te gebruiken die ik hier niet zal herhalen waarna de verbinding was verbroken.

Zo gaat dit bedrijf met haar klanten om. Respectloos zonder enige vorm van klantgerichtheid. Te bizar voor woorden.

Na het plaatsen van deze review krijg ik nog een SMS met de tekst "zielige stakker" en vervolgens nog wat andere verwensingen die ik ook hier niet zal herhalen...

Wat ik me afvraag, hoe zit dat eigenlijk met een mondelinge overeenkomst? Is dat rechtsgeldig?
Laatst gewijzigd door JeremyK op 15 dec 2015 18:58, 3 keer totaal gewijzigd.

Veldt01
Berichten: 988
Lid geworden op: 16 jul 2006 15:05

Re: Slechte ervaring MV Computers / IT-Knaller Harderwijk Heerde

Ongelezen bericht door Veldt01 »

Dit klinkt meer naar marktplaats dan naar een serieus bedrijf?

Ja een mondelinge overeenkomst is ook een overeenkomst (sterker nog als een bod op een veilingsite wordt geaccepteerd is er ook een overeekomst). Probleem is de bewijslast die in het eerste geval lastig is en in het tweede geval een stuk makkelijker.

Stel jezelf de vraag of je bij een dergelijk "bedrijf" wel een laptop wil kopen. Als hij zo met klanten omgaat kun je er vergif op innemen dat hij het met de rest ook niet heel nauw zal nemen. Gewoon verder kijken....

JeremyK
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 okt 2015 07:03

Re: Slechte ervaring MV Computers / IT-Knaller Harderwijk Heerde

Ongelezen bericht door JeremyK »

Dank voor de reactie. Het is een een goede leerschool en zal dit soort lieden in de toekomst mijden. Ik heb inmiddels een goede laptop gekocht bij een gerenomeerd bedrijf, waarbij ik zeker weet dat er goede service wordt geboden.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Slechte ervaring MV Computers / IT-Knaller Harderwijk Heerde

Ongelezen bericht door trail46 »

De website ontbeert de algemene voorwaarden, vast telefoonnummer (niet echt verplicht, maar toch) , en ook het KVK-nummer is nergens te vinden de de site. Of de aanbieding nu wel of niet rechtsgeldig was zou je geen probleem moeten zijn. Wie wil er nu zaken doen met een bedrijfje dat nog niet eens in staat is fatsoenlijk een laptop af te leveren.Wees blij dat de aankoop niet doorging, want zoals mijn voorganger al melde dat als de aankoop al misliep hoe zou het dan met de garantie zijn gegaan.

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Slechte ervaring MV Computers / IT-Knaller Harderwijk Heerde

Ongelezen bericht door Brahms »

trail46 schreef:......De website ontbeert vast telefoonnummer......
Telefoon 0578-755154
KVK nummer 58772707

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Slechte ervaring MV Computers / IT-Knaller Harderwijk Heerde

Ongelezen bericht door trail46 »

Bedankt, maar dat is natuurlijk het punt niet. Het dient gewoon op hun website aanwezig te zijn.
Een bedrijfje dat deze reden ( ik kreeg er €100.- meer voor ) gebruikt om een deal af te zeggen kan je toch niet serieus nemen.
Ik heb de afspraak telefonisch gemaakt met de eigenaar van MV Computers.Dat zou hij in orde maken. Pinnen in de winkel was geen probleem! Helaas kreeg ik vlak voor zessen een SMS met de tekst " sorry verkocht" . Daaropvolgend bel ik, en na veel pogingen krijg ik hem aan de telefoon. Hij kon er 100 euro meer voor krijgen dus heeft hij hem aan iemand anders verkocht
. Zijn genoeg zaken die wel normaal kunnen leveren. :arrow:

Gesloten