LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Acer Iconia > BCC en Acer

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: Acer Iconia > BCC en Acer

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Dankjewel Olaf. Ik hou het wel nauwlettend in de gaten. Gebeurt er weer iets met de ' nieuwe' tablet dan eis ik uiteraard alle kosten terug. Ik zal eens uitzoeken of ik Windows op die oude Samsung krijg, maar het is een ruim 5 jaar oude tablet en ontbeert dus wel snelheid en zo.

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: Acer Iconia > BCC en Acer

Ongelezen bericht door Miepje1 »

De 'nieuwe' Acer is al weer overleden. Ik ga eerst lekker een nieuwe Samsung kopen en dan mijn geld van Acer terugeisen. Wat een waardeloos ding!

rookje
Berichten: 49
Lid geworden op: 06 feb 2016 19:39

Re: Acer Iconia > BCC en Acer

Ongelezen bericht door rookje »

Miepje1 schreef:De 'nieuwe' Acer is al weer overleden. Ik ga eerst lekker een nieuwe Samsung kopen en dan mijn geld van Acer terugeisen. Wat een waardeloos ding!
Hen sinds een paar weken de Samsung Galaxy TA, werkt wel prettig. Hoop dat het lukt om geld van Acer te cashen.

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: Acer Iconia > BCC en Acer

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Zoooo lekker... in de winkel even Google-naam en wachtwoord opgegeven en hoppa, alles liep lekker snel binnen. Ik kon doorgaan met lezen van het boek waar ik aan bezig was en al mijn appjes zijn weer bijgewerkt en ik kan mijn plezier niet op... hij gaat gewoon AAN!!!
Wat een verschil dat met ^^&&&**( ding. Ik ben nu moed aan het verzamelen om in de clinch te gaan met Acer. Eigenlijk heb ik helemaal geen zin meer in dat gedoe - maar daar rekenen ze natuurlijk op.

igen
Berichten: 259
Lid geworden op: 29 aug 2015 00:38

Re: Acer Iconia > BCC en Acer

Ongelezen bericht door igen »

Heb je dat tablet bij Acer gekocht dan?
Je geld terug eisen doe je bij de verkoper, niet de fabrikant

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: Acer Iconia > BCC en Acer

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Beste Igen, dat weet ik. Lees eerst even het hele topic om te zien hoe ik bij Acer terechtkwam ;-)

igen
Berichten: 259
Lid geworden op: 29 aug 2015 00:38

Re: Acer Iconia > BCC en Acer

Ongelezen bericht door igen »

Dat weet ik, maar dan nog hoor je terug naar de verkoper te gaan.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Acer Iconia > BCC en Acer

Ongelezen bericht door olaf79 »

Maar igen, is het verboden het ook bij Acer te proberen? Welke straf staat daar op? Standrechtelijke executie?

Moneyman
Berichten: 30062
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Acer Iconia > BCC en Acer

Ongelezen bericht door Moneyman »

Miepje1 schreef:De 'nieuwe' Acer is al weer overleden. Ik ga eerst lekker een nieuwe Samsung kopen en dan mijn geld van Acer terugeisen. Wat een waardeloos ding!
Wat doe jij met die dingen? :shock: :wink: Ik ken meerdere mensen die al jarenlang met Acer tablets werken - zonder problemen.
olaf79 schreef:Maar igen, is het verboden het ook bij Acer te proberen? Welke straf staat daar op? Standrechtelijke executie?
De straf die daarop staat is dat ze je claim waarschijnlijk direct afwijzen. Maar goed, niet geschoten...

angel1978
Berichten: 10958
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Acer Iconia > BCC en Acer

Ongelezen bericht door angel1978 »

olaf79 schreef:Maar igen, is het verboden het ook bij Acer te proberen? Welke straf staat daar op? Standrechtelijke executie?
Het is ook niet verboden met je hoofd keihard tegen een muur te lopen. Slim is het echter niet!
Maar idd, je kan het altijd proberen.

Moneyman
Berichten: 30062
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Acer Iconia > BCC en Acer

Ongelezen bericht door Moneyman »

angel1978 schreef:
olaf79 schreef:Maar igen, is het verboden het ook bij Acer te proberen? Welke straf staat daar op? Standrechtelijke executie?
Het is ook niet verboden met je hoofd keihard tegen een muur te lopen. Slim is het echter niet!
Maar idd, je kan het altijd proberen.
:lol: :lol: :lol: :mrgreen:

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: Acer Iconia > BCC en Acer

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Nou nou, als ik wist dat ik afgeschoten zou worden had ik het topic wel leeggehaald. Wat is dat nou? Ik dacht hier ook eens wat te vragen.
Het lijkt mij volkomen logisch, na alle mislukte/niet bestaande acties van BCC, die Acer ZELF opgelost heeft, dat ik nu naar Acer ga. Er staat zelfs in de brief die bij de 'nieuwe' tablet zat, dat ik bij klachten contact met ze op moest nemen.
Ik weet niet wat er nu zo erg aan is, dat ik het topic vervolg, dat ik zo afgeschoten moet worden.

angel1978
Berichten: 10958
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Acer Iconia > BCC en Acer

Ongelezen bericht door angel1978 »

Miepje1 schreef:Ik kocht op 31 januari 2015 een Acer Iconia. Een fijne tablet, die ik voornamelijk gebruik om boeken op te lezen die omdat het beveiligde bestanden zijn niet zomaar op mijn reader gezet kunnen worden. Verder lees ik er wat mail en nieuws mee en zo. Ik wil persé een Windows-tablet omdat wij thuis alles op Windows hebben draaien. Qua formaat en prestaties was deze tablet absoluut de juiste voor mij.
In augustus wilde het ding niet meer aan. Naar BCC gebracht, is gerepareerd - er scheen iets met het stekkertje van de voeding te zijn.
In december wilde het ding wéér niet aan. Nu lijkt het net of de aan/uit-knop het niet doet. Op 21 december het ding binnengebracht bij BCC.
Word ik net gebeld of ik soms 'de adapter' er even bij wil leveren (de winkel is 15 kilometer verderop). Maar - en nu komt de grap - er is nooit een adapter o.e.d. bijgeleverd. Thuis hangt het ding aan een standaard USB-kabeltje...
Blijkbaar is er sinds 21 december dus nog niets mee gedaan.
Ben benieuwd wanneer ik weer wat hoor.

Moet ik ze 2 of 3 keer de kans geven het ding te repareren? En ben ik verplicht weer naar die winkel te rijden om een van mijn eigen USB-kabeltjes te gaan brengen? Ik heb 2 jaar garantie maar eigenlijk ben ik het nu al een beetje zat.

igen
Berichten: 259
Lid geworden op: 29 aug 2015 00:38

Re: Acer Iconia > BCC en Acer

Ongelezen bericht door igen »

Zoals gezegd: Acer kan heel eenvoudig stellen dat het product niet is gekocht bij hun maar bij BCC..en dat de afhandeling daar ook dient te geschieden.
Dat je bij een klacht over het vervangende tablet "direct" naar Acer kunt mailen betekent niet dat je daar geld van krijgt omdat je 5 tablets per jaar verslijt. Natuurlijk mag je het proberen, maar verwacht er niet teveel van.

Verder schieten we hier niemand af. We vertellen alleen hoe de zaken horen te werken. Lukt het je om via de niet-gebaande paden toch je gelijk te halen: dat horen we zelfs liever dan het opdreunen van wetten door bijv. Alfatriominos ;-)
Succes, en laat het even weten. Dat waarderen we echt.

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: Acer Iconia > BCC en Acer

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Nou vooruit, ik probeer het nog een keertje. Ik heb zondag mijn klacht neergelegd bij Acer en vandaag een e-mail ontvangen dat ik de hele handel kan laten ophalen en dan gaat hij daar de reparatie in. BCC zit er dus niet meer tussen - ik zal de topictitel nog even aanpassen.
Morgen gaan op verzoek van Acer alle papieren per e-mail naar hen en het fysieke apparaat kan dan vrijdag bij mij opgehaald worden.

En waar ik blij van werd: gisteren een hándgeschreven persoonlijk kaartje in de bus van de medewerker van Coolblue waar ik zaterdag een nieuwe tablet kocht. Hij wenste mij er veel plezier mee.
Dat is nou klantenbinding ;-)

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Acer Iconia > BCC en Acer

Ongelezen bericht door ciske »

Miepje1 schreef:
En waar ik blij van werd: gisteren een hándgeschreven persoonlijk kaartje in de bus van de medewerker van Coolblue waar ik zaterdag een nieuwe tablet kocht. Hij wenste mij er veel plezier mee.
Dat is nou klantenbinding ;-)



Tot dat die stuk gaat, ik noem dat eerder slijmen.:-)

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: Acer Iconia > BCC en Acer

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Gelukkig ben ik zo iemand die zoiets leuk vindt. Ik probeer niet altijd het slechtste te zien ;-)

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Acer Iconia > BCC en Acer

Ongelezen bericht door ciske »

Mooi , het is ook niet als aanvalt bedoelt, ik hoop dat je er plezier van hebt :-)

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: Acer Iconia > BCC en Acer

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Aan al die mensen die het nodig vonden mij hier af te branden omdat ik een simpele vraag stelde (en ook aan de enkeling die mij een normaal antwoord gaven): gisteren bericht gekregen van Acer dat ook de 'nieuwe' Iconia inderdaad stuk is. Ik mocht kiezen tussen wéér een opgelapte tweedehands (en nog niet eens Windows want die zijn er niet meer) of geld terug. Drie keer raden wat ik gekozen heb.
Het kan dus wél, een fabrikant die na beleefd blijven vragen gewoon doet wat er gedaan moet worden: de klant tevreden stellen.

Voor mij in elk geval geen BCC of Acer meer, al ben ik tevreden met de uiteindelijke oplossing.

Verder vind ik het vreemd dat ik niet de topictitel kan wijzigen voor het hele topic. Nu staan er op deze 3 pagina's een aantal verschillende topictitels.

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: Acer Iconia > BCC en Acer

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Eigenaardig genoeg, nu ik meld dat de zaak tot mijn tevredenheid is opgelost, komen er geen reacties meer...Blijkbaar mag je hier niet positief zijn.

Gesloten