LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Norton Anti Virus verlengen: een ramp

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: Norton Anti Virus verlengen: een ramp

Ongelezen bericht door Gast »

Ik download al jaren een nieuwe versie .Met een crack kom zo aan de activeringcodes die je dan wel per telefoon (zonder natuurlijk te bellen naar symantec) moet doen.


In die oude versies zitten functies die in de nieuwe niet zitten maar door even het register op te schonen waar alle verwijzingen van Symantec staan kan je gewoon weer een jaar op nieuw gebruiken.

lunatic maakt cracks maar hiervan heb ik nog nooit gehoord .

hoffie2

Re: Norton Anti Virus verlengen: een ramp

Ongelezen bericht door hoffie2 »

pas wel op met crack, zitten vaak vol met virussen, dus eerst ff de crack controleren met je virusscanner ;-)

mve
Berichten: 127
Lid geworden op: 30 jan 2005 20:37

Re: Norton Anti Virus verlengen: een ramp

Ongelezen bericht door mve »

mensen gebruik Kaspersky werkt makkelijk en geen problemen en ook nog eens een goeie helpdesk

mve
Berichten: 127
Lid geworden op: 30 jan 2005 20:37

Re: Norton Anti Virus verlengen: een ramp

Ongelezen bericht door mve »


djtobias
Berichten: 10
Lid geworden op: 24 nov 2004 17:32

Re: Norton Anti Virus verlengen: een ramp

Ongelezen bericht door djtobias »

verlengen hoef ik niet :oops: heb norton anti virus corp. ed. (onbeperkt geldig :? )

hemmod

Re: Norton Anti Virus verlengen: een ramp

Ongelezen bericht door hemmod »

jongens kijk fff op www.bearshare.com alles voor niks

Roeli

Re: Norton Anti Virus verlengen: een ramp

Ongelezen bericht door Roeli »

Ik heb Panda Platinum 7.0, nooit problemen mee gehad op mijn oude computer...
Toen ik mijn nieuwe computer kocht (Packard Bell Ixtreme) vorig jaar zat er ook Norton op.Wat een gezeur daarmee, dus gewoon voortaan weer mijn vertrouwde goede Panda.

Gast

Re: Norton Anti Virus verlengen: een ramp

Ongelezen bericht door Gast »

jongens kijk fff op www.bearshare.com alles voor niks
Nee ik doe het wel met Emule .
(sorry Brein mijn IP kan je wel hebben maar mijn provider geeft toch niet mijn woonadres)
Met een veilige goede link natuurlijk anders krijgt met computer mischien wel het Ebola virus .
:lol:

Sjoerd-

Re: Norton Anti Virus verlengen: een ramp

Ongelezen bericht door Sjoerd- »

Mijn onderbouwde reden over Norton: het is troep!

Ik ben de eigenaar van een website waar we veel te maken krijgen met computergebruikers met problemen. Het komt daarbij regelmatig voor dat een firewall of andere beveiligings gerelateerde software de oorzaak blijken te zijn.

Het valt hierbij op dat zeker 90% van de keren dat een virus scanner of firewall om de hoek komt kijken als oorzaak dit Norton AntiVirus of Norton Personal Firewall is. Op de tweede plek komt te staan ZoneAlarm van ZoneLabs.

Klachten over Norton:
- Norton wil helemaal niet meer van de pc af.
- Zoals overduidelijk in dit topic terug te vinden is, de support is slecht. Erg vervelend bij een producht waar je veel geld voor moet betalen.
- Na verloop van Norton licentie en deinstallatie werken bepaalde programma's niet meer.

Als alternatief kan ik iedereen aanraden om gebruik te maken van de volgende twee gratis alternatieven:
Firewall: De Windows XP firewall
Anti Virus oplossing: AVG Free ( gratis te downloaden: http://free.grisoft.com )

Gast

Re: Norton Anti Virus verlengen: een ramp

Ongelezen bericht door Gast »

Om die reden heb ik nu na een jaar norton te hebben gebruikt, gewoon een nieuwe virusscanner gekocht, en die doet WEL wat norton de hele tijd belooft.

Het probleem met virusscanners is dat ze elkaar over het algemeen gewoon heel erg in de weg zitten. Je denkt: een scanner erbij: dubbele zekerheid. Mooi niet.

Michel73
Berichten: 37
Lid geworden op: 02 apr 2005 22:13

Re: Norton Anti Virus verlengen: een ramp

Ongelezen bericht door Michel73 »

Gebruik gewoon een gratis scanner en een gratis firewall:

Gratis scanners zijn: Antivir, Avast en AVG :D .

Een goede grats firewall is Sygate. Ook kerio heeft een gratis versie.

Als je alles in het nederlands wil kan ik de combinatie Avast en Kerio adviseren.

Norten ben ik niet dol op, als je een wat oudere computer met weinig geheugen hebt wordt je PC onzettend traag, omdat Norten veel geheugen vraagt :shock: ,

Groeten,

Michel

Gast

Re: Norton Anti Virus verlengen: een ramp

Ongelezen bericht door Gast »

Beste sjoerd.

Leuk, die alternatieven. Maar ze zijn niet gratis, ze zijn slechts voor een periode van 30 dagen vrij te gebruiken. Daarna moet je er net zo voor betalen als voor norton, McAfee, en noem maar op.

Michel73
Berichten: 37
Lid geworden op: 02 apr 2005 22:13

Re: Norton Anti Virus verlengen: een ramp

Ongelezen bericht door Michel73 »


Tommieke
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:24

Re: Norton Anti Virus verlengen: een ramp

Ongelezen bericht door Tommieke »

Als je op het internet gaat zoeken dan vind je vast wel een zogenaamede Norton Upater. Kost niks en je abonnement is meteen geldig tot 2064.
Wie dan leeft, wie dan zorgt!!
Greetz
Tom

Michel73
Berichten: 37
Lid geworden op: 02 apr 2005 22:13

Re: Norton Anti Virus verlengen: een ramp

Ongelezen bericht door Michel73 »

Waarom wil je in vredesnaam een crack plaatsen voor Norton :?: Er zijn genoeg alternatieven, zowel betaald als gratis. En met een gratis scanner ben je ook goed beschermd. De beste virusscanner is niet Norton, McAfee, AVG, Kaspersky of zo, maar dat ben je nog steeds zelf. Met gezond verstand is al een boel ellende te voorkomen :D.

Het is altijd verstandig om regelmatig je computer te scannen met een online scanner. Het virusje dat jouw virusscanner dan mist worden alsnog verwijderd door de online scanner. Een goede online scanner is:

http://housecall.trendmicro.com/houseca ... t_corp.asp

Succes,

Michel :P

Tommieke
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:24

Re: Norton Anti Virus verlengen: een ramp

Ongelezen bericht door Tommieke »

Dan wordt er een programma gedownload, zogenaamd om ontbrekende onderdelen in te bouwen in mijn Firefox.
Ik denk het niet !!
Gezond verstand gebruiken toch!!
Greetz
Tom

Michel73
Berichten: 37
Lid geworden op: 02 apr 2005 22:13

Re: Norton Anti Virus verlengen: een ramp

Ongelezen bericht door Michel73 »

Gezond verstand gebruiken doe ik zeker. Een plugin van PCCillin is zeker niet schadelijk voor Firefox of Internet Explorer. Housecall/PCCillin is overigs zeker niet de enige online virusscanner, er zijn er ook van McAfee, Norton, Bitdefender, Panda en RAV antivirus. Deze werken allemaal op identieke wijze. Maar alleen Housecall is ook compatible met Firefox.

Deze online scanners dienen alleen als checkout, als aanvullende controle op je eigen virusscanner. Ze kunnen zeker niet je eigen virusscanner vervangen. Maar het is zeker niet zo dat deze online scanners spyware op je pc zetten,

Michel :wink:

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Norton Anti Virus verlengen: een ramp

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Wie zegt dat de opener van dit topic niet eerst een probeerversie heeft gehad? Ik zie het nergens staan, wijs het me eens aan.

Ik heb overigens dat pakket gekocht, nadat ik tevreden was over wat het deed. Het verlengen ervan wilde inderdaad bij mij ook niet goed lukken.

Zoveel pakketten, zoveel users, zoveel adviezen. De een zal je Panda-scanner adviseren, de ander zweert bij McAfee, om over de talloze spywareverwijderaars maar te zwijgen.

dvdspeler
Berichten: 74
Lid geworden op: 02 jul 2005 10:07

Re: Norton Anti Virus verlengen: een ramp

Ongelezen bericht door dvdspeler »

AVG is goed en gratis.

http://free.grisoft.com/doc/1

Downloaden kan je door onderaan de pagina op "Download your AVG Free"
te drukken.

topery
Berichten: 444
Lid geworden op: 17 mar 2005 11:34

Re: Norton Anti Virus verlengen: een ramp

Ongelezen bericht door topery »

Ik ga het proberen, want op mijn computer was Norton 2003 geinstalleerd, vorig jaar heb ik het verlengd, en volgende maand loopt het af.
Bij het verlengen wordt mij doodleuk gemeld dat de verlenging 39,95 kost (excl. BTW) maar dat ik dan geen ondersteuning meer krijg. Men probeert mij nu Norton 2005 te verkopen voor heel veel meer.....

Gesloten