LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Samsung Tablet Pro S

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
krystian huijg
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jul 2017 13:06

Samsung Tablet Pro S

Ongelezen bericht door krystian huijg »

Hallo,

Samsung tablet heb ik vanaf 20 maart.

Klacht is regelmatig groen scherm bij opstarten.

21 Maart meteen voor garantie aan moeten melden ivm keyboard werkt niet, scherm had ik doorgegeven hebben ze niet verwerkt.

31 Maart terug van garantie, software update uitgevoerd. Toetsenbord verholpen, scherm niks mee gedaan.

10 April aangemeld voor garantie na meerdere gesprekken met Samsung.

25 April terug van garantie, Software update.. zelfde probleem.

1 Mei aangemeld voor garantie bij Larsa telecom,na meerdere gesprekken met Samsung.

19 Mei nog niks vernomen, bleken op onderdelen te wachten. Ongerepareerd retour genomen na aanraden van Samsung.

20 Mei naar Samsung_drmobile gestuurd voor garantie.

2 Juni Claim ingediend voor oplossing voor dit ondeugdelijk product.

7 Juni terug van garantie, moederbord vervangen. echter was dit ook niet de oplossing.

11 Juli Claim zou 10 werkdagen duren. echter is dit tot op heden nog geen oplossing en alleen maar uitstellen van een oplossing van Samsung hun kant.

13 Juli zelf met Samsung contact opgenomen, mail ontvangen einde van de dag:

Geachte heer Huijg,

U krijgt deze e-mail naar aanleiding van uw melding betreffende uw Windows Tablet.

Allereerst onze excuses voor het feit dat u even op een antwoord heeft moeten wachten. U heeft aangegeven dat na de laatste reparatie het euvel met uw scherm nog altijd niet is verholpen. We kunnen goed begrijpen dat dit onprettig is en we hebben dan ook gekeken wat hierin de mogelijkheden zijn.

Op dit moment is het zo dat we u enkel kunnen aanraden het toestel nog eenmaal ter reparatie aan te bieden. De reden hiervan is dat Samsung als fabrikant conform het consumentenrecht een reparatieverplichting heeft en deze natuurlijk ook nakomt. Enkel wanneer reparatie niet meer mogelijk is kunnen we overgaan tot een alternatieve oplossing. Op dit moment is dit nog niet aan de orde. Meer over het verschil tussen de fabrieksgarantie en de garantie die u vanuit de verkoper geniet kunt u via deze link nalezen.

We raden u dan ook aan om de tablet via deze link ter reparatie aan te melden. Deze zal dan worden opgehaald en bij u gerepareerd worden afgeleverd. Via deze weg zal de reparatie dan ook sneller verlopen dan wanneer dit via een servicepunt als tussenpersoon gaat. Mocht het toestel na de reparatie opnieuw dezelfde klachten vertonen dan raden we aan ons hier van op de hoogte te stellen. Als het euvel nadat er een onderdeel is vervangen ook deze keer niet is verholpen dan kunnen we zeker andere mogelijkheden exploreren.

We vetrouwen er op dat we u hiermee voldoende hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

[naam verwijderd door moderatie]
Voice of Customer

Ik heb dit product nu 4 maanden!! zonder deze fatsoenlijk te hebben gebruikt, 4 maanden op GARANTIE zonder oplossing.
Weggegooid geld zal ik het maar noemen.

Wat kan ik hier nou mee doen?
Laatst gewijzigd door Radar op 14 jul 2017 15:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Naam verwijderd

Dieke83
Berichten: 460
Lid geworden op: 04 mei 2017 12:32

Re: Samsung Tablet Pro S

Ongelezen bericht door Dieke83 »

bij wie heeft u de tablet gekocht?
Heeft u de verkoper al aangesproken?

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Samsung Tablet Pro S

Ongelezen bericht door crazyme »

Hoewel ik mij realiseer dat dit niet het gewenste antwoord is (zeker gezien de leeftijd en de geschiedenis) denk ik dat u er niet aan ontkomt om het Tablet nog eenmaal op te sturen voor reparatie.

Er zijn natuurlijk alternatieven door de verkoper aan te spreken, juridische wegen te bewandelen, maar die zullen ook eindigen in die ene laatste kans die Samsung geboden moet worden om UW probleem op te lossen.

Helaas.

Tenzij er speciale garanties zijn gegeven door de verkoper waardoor de reactie van dieke83 zeer relevant is.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Samsung Tablet Pro S

Ongelezen bericht door olaf79 »

Inderdaad, berusten in het feit dat Samsung zijn gepruts nog een keer wil overdoen. Als het nu niet lukt hebben ze al toegezegd een nieuwe te gaan leveren. Ik zou nog heel even geduld hebben...

Rinustp
Berichten: 186
Lid geworden op: 05 okt 2014 19:46

Re: Samsung Tablet Pro S

Ongelezen bericht door Rinustp »

Helaas, ik heb deze ervaring ook met Samsung.
Bij mij was het een laptop die, na diverse keren opgestuurd te zijn, nog steeds niet goed werkte.

Ik heb na 8 maanden irritatie de winkel verantwoordelijk gesteld en de koop ontbonden. Samsung beloofde gouden bergen maar deed niets concreets om het probleem op te lossen.
De winkel gelukkig wel. De manager vroeg of ik klant zou blijven als ze mij het aankoopbedrag terug zouden geven. Natuurlijk blijf ik dan klant. Zij lossen het probleem naar tevredenheid op ook al heeft het lang geduurd.

Op dat moment heb ik besloten om geen Samsung meer te kopen en ben ik overgestapt naar Apple. Ook met mijn smartphone.

Ik stap af van een merk dat geen service verleend. Ik weet dat mijn keuze dan steeds beperkter word maar tegen de tijd dat niemand meer service verleend zie ik wel weer verder.

Een apparaat meerdere keren terug moeten sturen voor dezelfde klacht is natuurlijk onzin. Als het ze de eerste keer niet lukt om de klacht te verhelpen lukt het ze de andere keren ook niet. Ze zijn dan incompetent of houden je aan het lijntje. In de hoop dat je afhaakt en met de rotzooi blijft zitten.

Willem-J
Berichten: 34
Lid geworden op: 04 sep 2016 01:20

Re: Samsung Tablet Pro S

Ongelezen bericht door Willem-J »

@ Rinustp:
Bij de winkel moet je altijd zijn voor je garantie. Bij hem heb je het product gekocht.
Dus als je daar meteen heb was gegaan was het probleem veel eerder op gelost.
Dat sommige fabrikanten je ook helpen is mooi.

gemist
Berichten: 584
Lid geworden op: 13 mar 2016 00:32

Re: Samsung Tablet Pro S

Ongelezen bericht door gemist »

Van Samsung naar Apple.... Tjonge jonge...

Niniki
Berichten: 46
Lid geworden op: 21 nov 2006 11:01

Re: Samsung Tablet Pro S

Ongelezen bericht door Niniki »

Ook ik herken dit van Samsung. Bij mij was het bij een mobiele telefoon. Een paar dagen in mijn bezit, toen moest het opgestuurd worden. Een maand daar gelegen en hij zou gerepareerd zijn, maar helaas. Binnen een dag weer terug ter reparatie aangeboden en weer een maand moeten wachten, om uiteindelijk te horen dat hij volgens hun in het water had gelegen.
Ja hoor bij hun op de reparatieplek zeker.
Gelukkig heeft het verkopende bedrijf er wat aan gedaan, want van Samsung zelf moet je niks verwachten, blijkbaar.

Gesloten