LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Losse toets iPad magic keyboard vervangen?

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Timmermansenco
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 feb 2018 16:21

Losse toets iPad magic keyboard vervangen?

Ongelezen bericht door Timmermansenco »

Ik heb bijna twee jaar geleden een iPad magic Keyboard gekocht voor 119 Euro. Ideaal apparaat: snel, licht en gaat een half jaar mee.

Vorige week ben ik - waarschijnlijk - ergens achter blijven haken en ben 1 toets verloren (het pijltje omlaag). Ik dacht: dat moet eenvoudig te vervangen zijn: op internet zijn genoeg filmpjes hoe je de toetsen los kunt maken en weer vervangen.

Inmiddels ben ik wijzer: zowel in de winkel waar ik mijn keyboard gekocht heb, als een Amac center als de Apple Customer care krijg ik hetzelfde antwoord. Het is niet mogelijk om een losse toets te bestellen; de garantie is verlopen en dan moet je het keyboard ter reparatie aanbieden waarbij de kosten hoger zijn dan een nieuw toestel. :shock:

Dus om een toets te vervangen van laten we zeggen 1 Euro moet ik 119 euro betalen? Dat lijkt me toch echt absurd. Ik heb geen andere middelen meer om hier aandacht voor te vragen. Zijn er suggesties/oplossingen?

MVg, Hans Timmermans uit Heeze

Jaguarman
Berichten: 10
Lid geworden op: 05 feb 2018 18:25

Re: Losse toets iPad magic keyboard vervangen?

Ongelezen bericht door Jaguarman »

gewoon een defect apple toetsenboard van marktplaats kopen en de toets overzetten

rianne Heijnen
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 nov 2019 02:09

Re: Losse toets iPad magic keyboard vervangen?

Ongelezen bericht door rianne Heijnen »

ik heb ook losse toetsen maar ik heb ze nog wel kan ik deze vast lijmen bv
groetjes Rianne


davedave
Berichten: 44
Lid geworden op: 07 mar 2019 18:18

Re: Losse toets iPad magic keyboard vervangen?

Ongelezen bericht door davedave »

en gaat een half jaar mee.
maar een half jaar?

Gesloten