LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Laptop waar geen CD/DVD in kan

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Laptop waar geen CD/DVD in kan

Ongelezen bericht door olaf79 »

Je kunt ook even op marktplaats kijken, daar zijn ze voor paar euro te koop

mp2017
Berichten: 474
Lid geworden op: 25 jul 2017 21:23

Re: Laptop waar geen CD/DVD in kan

Ongelezen bericht door mp2017 »

grun schreef:
kweenie schreef:Mij lijkt een losse dvd speler van drie tientjes een stuk eenvoudiger dan het gedoe met op een USB stick zetten. Want dan heb je ook de mogelijkheid om andere cd's of dvd's die je nog hebt (of nog krijgt) te gebruiken.
Inderdaad. En het kost TS nog steeds niks, want hij heeft voor 45 euro aan cadeaubonnen.

Je kan een stick ook voor nog andere CD´+s/DVD´s gebruiken.
De cadeaubonnen van €45,00 kan hij dan voor andere dingen besteden.

Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Laptop waar geen CD/DVD in kan

Ongelezen bericht door Radar »

Geruzie / offtopic reacties verwijderd door moderatie.

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Laptop waar geen CD/DVD in kan

Ongelezen bericht door gosewijn »

Met een Harde Schijf lopen is risico....Een DVD elders bewaren dus als je werk of huis plat brandt is alles nog aanwezig...[/quote]

Ik zet het ook belangrijke gegevens , op cd/dvd en op usb stik ,dubbel dus . Waarvan de cd/dvd in de kluis gaat.

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Laptop waar geen CD/DVD in kan

Ongelezen bericht door renewouters »

Het zou trouwens kunnen dat het spel niet werkt als je het vanaf een USB stick installeert. Er zijn games die de originele CD/DVD nodig hebben, ook tijdens het spel terwijl het gewoon op de PC is geinstalleerd. Kwestie van proberen.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Laptop waar geen CD/DVD in kan

Ongelezen bericht door sjohie »

gosewijn schreef:Met een Harde Schijf lopen is risico....Een DVD elders bewaren dus als je werk of huis plat brandt is alles nog aanwezig...
Ik zet het ook belangrijke gegevens , op cd/dvd en op usb stik ,dubbel dus . Waarvan de cd/dvd in de kluis gaat.[/quote]

Als die kluis in hetzelfde pand staat als waar de computer en usb-stick zijn, ben je bij brand alsnog alles kwijt. Een goede backup bevind zicht fysiek ergens anders.. :wink:

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Laptop waar geen CD/DVD in kan

Ongelezen bericht door gosewijn »

sjohie schreef:
gosewijn schreef:Met een Harde Schijf lopen is risico....Een DVD elders bewaren dus als je werk of huis plat brandt is alles nog aanwezig...
Ik zet het ook belangrijke gegevens , op cd/dvd en op usb stik ,dubbel dus . Waarvan de cd/dvd in de kluis gaat.
Als die kluis in hetzelfde pand staat als waar de computer en usb-stick zijn, ben je bij brand alsnog alles kwijt. Een goede backup bevind zicht fysiek ergens anders.. :wink:[/quote]

OP de PC staat het origineel , de cd wordt opgeborgen in een brand vrije kluis in een brand vrije box , de usb stick zit in mijn laptoptas die onderhandbereik staat als er iets gebeurd . Ga ik op vakantie of lang van huis neem ik de usb altijd mee . Meer kun je niet doen .

angel1978
Berichten: 10959
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Laptop waar geen CD/DVD in kan

Ongelezen bericht door angel1978 »

Natuurlijk kun je wel meer doen. Dat wil je niet of je vindt het genoeg zo.. das prima natuurlijk.

Gesloten