LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] AVG Antivirus verlengt automatisch abonnement

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
sterrebeeld
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jul 2018 23:51

AVG Antivirus verlengt automatisch abonnement

Ongelezen bericht door sterrebeeld »

Hallo,

Zonder mijn weten in heeft AVG Antivirusscanner een abonnement wat ik zogenaamd heb automatisch verlengd. Hier wil ik graag van af, maar als ik naar de website en mijn persoonlijk account ga krijg ik dit bericht als ik op opzeggen abonnement klik: "Kan geen veilige verbinding maken met deze pagina. Dit kan zijn omdat de site gebruikmaakt van verouderde of onveilige TLS-beveiligingsinstellingen. Als dit blijft gebeuren, kunt u proberen contact op te nemen met de eigenaar van de website."

Weet iemand hoe je dit moet oplossen?

Met vriendelijke groet

Spacestar
Berichten: 127
Lid geworden op: 26 okt 2017 17:30

Re: AVG Antivirus verlengt automatisch abonnement

Ongelezen bericht door Spacestar »

Hoe komen ze aan uw bankgegevens voor automatisch afboeken, moet u toch zelf eens hebben ingevuld.
Bank bellen en proberen te storneren!

alfatrion
Berichten: 21905
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: AVG Antivirus verlengt automatisch abonnement

Ongelezen bericht door alfatrion »

Bij de bank kunt u bedragen tot 13 maanden na de afschrijving storneren via een MOI melding, geeft u dan als rede op dat men niet over een geldige machtiging beschikt; een natte of elektronische handtekening is vereist.

Verder zou ik op internet het email adres van deze club zoeken en aangeven dat u geen overeenkomst heeft en opzegt met een maand opzegtermijn in acht nemende, indien u dat toch heeft.

Spacestar
Berichten: 127
Lid geworden op: 26 okt 2017 17:30

Re: AVG Antivirus verlengt automatisch abonnement

Ongelezen bericht door Spacestar »

geeft u dan als rede op dat men niet over een geldige machtiging beschikt
Maar TS heeft toch zijn banknummer moeten invoeren en daarna ook akkoord gegaan met de voorwaarden!?

alfatrion
Berichten: 21905
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: AVG Antivirus verlengt automatisch abonnement

Ongelezen bericht door alfatrion »

Dat moet ik ook zovaak, maar de bank storneerd gewoon, als er geen machtiging met handtekening overlegt kan worden.

ZeerPrivé
Berichten: 5445
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: AVG Antivirus verlengt automatisch abonnement

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Dan moet je een email hierover gemist hebben, want '45 dagen voor het begin van de volgende abonnementsperiode krijgt u een e-mail om u op de hoogte te stellen van de komende automatische verlenging.'

Meer informatie over verlengen, opzeggen, restitutie enz. https://www.avg.com/nl-nl/how-to-cancel ... bscription

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: AVG Antivirus verlengt automatisch abonnement

Ongelezen bericht door bprosman »

Ben bang dat TS ook niet de originele site van AVG heeft, daar zit namelijk netjes een certificaat op met SSL verbinding.

Gesloten