LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ik wacht al zeven dagen op mijn bestelling, wat nu? En andere vragen

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
ZeerPrivé
Berichten: 5308
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Ik wacht al zeven dagen op mijn bestelling, wat nu? En andere vragen

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Hypo63 schreef:
11 jan 2019 19:52
Radar schreef:
11 jan 2019 15:59
Jongens, houd dit bericht alsjeblieft een beetje ontopic. Wat nou wel of niet precies een week is, gaat de TS weinig meer aan hebben.
"jongens". het is 2019, doen vrouwen niet meer mee?

Hebben die ooit mee gedaan dan? :shock: Heb ik wat gemist? :mrgreen:

Lady1234
Berichten: 26910
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Ik wacht al zeven dagen op mijn bestelling, wat nu? En andere vragen

Ongelezen bericht door Lady1234 »

ZeerPrivé schreef:
11 jan 2019 21:41
Hypo63 schreef:
11 jan 2019 19:52
Radar schreef:
11 jan 2019 15:59
Jongens, houd dit bericht alsjeblieft een beetje ontopic. Wat nou wel of niet precies een week is, gaat de TS weinig meer aan hebben.
"jongens". het is 2019, doen vrouwen niet meer mee?

Hebben die ooit mee gedaan dan? :shock: Heb ik wat gemist? :mrgreen:
Zeker wel, die hebben al lang vastgesteld dat een week zeven dagen is. :lol:

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Ik wacht al zeven dagen op mijn bestelling, wat nu? En andere vragen

Ongelezen bericht door moederslink »

Ik heb het Georgie159 gevraagd in mijn reactie op zijn catheterisatietopic , ik was ook benieuwd :) .

Georgie159
Berichten: 33
Lid geworden op: 20 aug 2017 12:34

Re: Ik wacht al zeven dagen op mijn bestelling, wat nu? En andere vragen

Ongelezen bericht door Georgie159 »

Bedankt voor u reacties allemaal! Ik heb ondertussen mijn bestelling binnen gekregen met een grote verontschuldiging van de webshop dat het zo fout was gegaan. Het bleek dat ze het product, ondanks dat het nog te koop stond niet meer konden aanbieden en ze gaven toe dat ze daar meteen hadden moeten communiceren met mij en een alternatief hadden moeten aanbieden. Ze waren van plan om dit niet meer te laten gebeuren! Als goedmaker kreeg ik een duurder product en een extraatje als verontschuldiging. Uiteindelijk gelukkig fijn met elkaar kunnen afhandelen, daarvoor mijn dank! En voor diegene die helaas een negatieve reactie stuurden, voor mij is € 130,- veel geld, moet ik lang voor sparen en als je binnen de beloofde tijd geen product krijgt nog een reactie van de webwinkel dan maak ik mij zorgen en vraag ik voor hulp. Mijn dank voor alle goede tips!!!

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Ik wacht al zeven dagen op mijn bestelling, wat nu? En andere vragen

Ongelezen bericht door moederslink »

Dat is hartstikke fijn voor u!
Bedankt voor deze terugkoppeling en rustig aan hè en sterkte!

Gesloten