LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] computer

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Pitje101
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 nov 2005 12:01

Re: computer

Ongelezen bericht door Pitje101 »

ik heb na 4 maand nog steeds niets ontvangen , en lees op internetoplichting dat rcd volgende week niet is te bereiken, volgens de heer Pieter vandenberg. Gaat er bij mij toch niet in met zoveel leveringsproblemen... :twisted:
Het Is mooi van Pieter dat hij toch al een paar gedupeerden heeft kunnen helpen . :lol:

jawico promotions
Berichten: 11
Lid geworden op: 01 dec 2005 13:49

Re: computer

Ongelezen bericht door jawico promotions »

Hulde ik heb mijn computer keurig netjes uitgeleverd gekregen door Jan Meijer zelf gisteravond om 21.50 uur.
Mede dankzij Pieter (bedankt voor de bemiddeling).
Ziet er allemaal perfect uit.

amber2503
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 dec 2005 17:42

Re: computer

Ongelezen bericht door amber2503 »

Ik heb 14 okt een compter gekocht via ebay bij randstadcomputers
tot op heden heb ik nog niks gekregen en krijg van hun ook geen enkele reactie.
Richard

bIKKELTJE
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 dec 2005 19:12

Re: computer

Ongelezen bericht door bIKKELTJE »

Op internetoplichting zeggen een groot aantal mensen hun spullen te hebben ontvangen waarom zie ik hier niets staan?????
gr Jonas

Pieter.
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 dec 2005 10:00

Re: computer

Ongelezen bericht door Pieter. »

Hallo Bikkeltje, ik denk dat mensen het bij 1 forum houden omdat dat veel overzichtelijker is voor iedereen en omdat er ( aantoonbaar ) van oplichting geen sprake is heeft het overal onnodig discuseren ook weinig nut.

En Amber c.q. Richard voor jou heb ik gisteren direct na je reactie op internetoplichting ook een antwoord terug gegeven.

Er is van oplichting geen sprake, wel van een enorme achterstand in de levering maar dat staat ook te lezen op internet oplichting.

De kast die om jouw pc moet komen is niet op voorraad, je mag morgen je pc ophalen bij RCD met een andere kast erom, en anders moet je helaas nog even geduld hebben tot woensdag want dan komen de juiste kasten als het goed is weer binnen.

Vr.groeten,
Pieter.
Laatst gewijzigd door Pieter. op 18 dec 2005 10:31, 1 keer totaal gewijzigd.

Pieter.
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 dec 2005 10:00

Re: computer

Ongelezen bericht door Pieter. »

Beste mensen,

Heeft u vragen of opmerkingen over uw bestelling bij RCD computers dan verzoek ik u contact met mij op te nemen via het forum van internetoplichting http://www.internetoplichting.nl/cgi-bi ... ;start=165

Via het forum van internetoplichting word iedereen geholpen en krijgt iedereen ook zijn bestelling geleverd.

Omdat het niet haalbaar is om alle fora bij te houden zal dit forum door RCD ook verder niet gebruikt worden voor het beantwoorden van vragen of opmerkingen.

h dunnink
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jan 2006 00:47

Re: computer

Ongelezen bericht door h dunnink »

Om toch maar een redelijk idee te krijgen van de mensen die gedupeerd zijn door RCD meld ik mij ook maar aan op dit forum.
Ik heb ook in oktober een PC besteld via E-bay bij RCD, heb al lang betaald maar nog steeds niet binnen. Heb inmiddels ook al een mail gestuurd naar rader en om hulp gevraagd ( heb daar overige weinig vertrouwen in aangezien er op dit moment veel aandacht is voor de problemen met breedband internet en de zorgverzekering). Maar iedere vermelding is er een.

gr. H. Dunnink

Gerry2k5
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 dec 2005 00:26

Re: computer

Ongelezen bericht door Gerry2k5 »

Hoewel er ook positieve berichte waren in de tijd dat Pieter er zich mee bemoeide waardoor een paar gedupeerde zijn bestelling heeft gekregen is het sinds dees wegens gezondheid redenen gestopt is niet meer voor gekomen dat de resterende gedupeerde nog wat ontvangen hebben.

Op mail berichten wordt niet meer gereageerd door RCD, qua woon adres is dees al verouderd daar de heer J.G.Meijer de koffers heeft gepakt en is verhuist naar vermoedelijk Haarlem.
Met andere woorden, er is dus spraken van oplichting.

Ondanks de fijt dat ik al sinds 12 oktober 2005 wacht om mijn betaalde en tot op heden niet geleverde bestelling van 294.99 Euro komen er tot op de dag van vandaag nog steeds gedupeerde bij.

RCD geeft als melding op hun inactieve winkelsite dat ze alle gedupeerde in dees maand januari zullen helpen.
Nou, ik denk van niet, we zitten inmiddels al op de 18e en niemand heeft enig teken gemeld aangaande alsnog te hebben ontvangen en of terug storting van hun centen.

Afijn, Jan Meijer, wees een vent, en help je resterende klanten.

Gerry2k5
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 dec 2005 00:26

Re: computer

Ongelezen bericht door Gerry2k5 »

Gegroet allemaal,

De heer Jan Meijer is gevlucht, hun website is offline en alle bestaande mail adressen zijn opgeheven.
Zo ook de vroegere woon adres is opgeheven, oftewel hij is verhuist naar vermoedelijk de plaats Haarlem.
Meer hierover is te lezen in de Internet Oplichting forum

Tevens worden daar mogelijke oplossingen besproken om nog iets te kunnen ondernemen tegen de oplichter Jan Meijer.

Groets, Gerry

Robert1955
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 dec 2005 11:58

Re: computer

Ongelezen bericht door Robert1955 »

Dringend verzoek aan de webmaster.
Er lopen hier nu 3 treadhs(draadjes) over deze firma.
Wilt u ze aan elkaar knopen?
Dit omdat de naam inmiddels achterhaald is en inmiddels doorgaat onder de naam ABC computers.(zelfde methode,zelfde oplichter)
Mvg....Robert1955 (www.internetoplichting.nl)

Gesloten