LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] waar koop ik een laptop

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
ikbenik

Re: waar koop ik een laptop

Ongelezen bericht door ikbenik »

Een laptop daarentegen verouderd, net zo snel als een PC,
Een notebook is een PC!

Als je het over een model hebt, zeg dan:

Desktop, tower of notebook.

PC is een Personal Computer:

Oftewel een persoonlijke computer.

Dus een notebook IS een PC!

berebere
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 nov 2006 18:02

Re: waar koop ik een laptop

Ongelezen bericht door berebere »

Dynabyte misschien?

thmulder
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 jun 2005 07:26

Re: waar koop ik een laptop

Ongelezen bericht door thmulder »

als je werkelijk een goede garantie wilt hebben kan je het beste naar de Ldi of lidle gaan , geen enkel probleem als er wta mis is en de prijs is vaak ook heel goed
Alleen hebben ze maar 4 keer per jaar een aanbieding.
En laat je niet beinvloeden door snobs dat ALDI of Lidle minderwwradig zou zijn , anders hebben ze niet zoveel succes als geen enekel ander winkelketen en in duistland zijn er bijn a geen andere supermarkten en is het heel normaal dat je bij de ALDI koopt.
Succes ermee.

volvo
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 feb 2007 16:56

Re: waar koop ik een laptop

Ongelezen bericht door volvo »

Vergeet Dell!
[/quote] Wat is er mis met DELL. Zelf heb ik erg goede ervaringen met DELL :lol: :lol: :lol:

Bubbels
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 feb 2007 17:07

Re: waar koop ik een laptop

Ongelezen bericht door Bubbels »

Hallo,
mijn laptop heb ik bij www.modern.nl gekocht, een Packard Bell. Binnen 2 dagen had ik hem in huis en gewoon contant betaald bij aflevering.Hij doet het prima en zo nodig kan ik hem mee naar bed nemen om maar wat te noemen. :lol: Ik raad jou aan om op de site van de fabrikant zelf even te kijken naar de gegevens van een pc/ laptop. Op de site van b.v. modern word altijd een beknopte overzicht gegeven. Natuurlijk kun jij ook bij de fabrikanten zelf terecht voor de aanschaf van een laptop. Aangezien jij al een pc hebt lijkt het mij overbodig om b.v.een cd/dvd brander op de laptop te nemen, scheelt in de aanschafprijs.
Sterkte met een keuze maken.

j.vandal
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:43

Re: waar koop ik een laptop

Ongelezen bericht door j.vandal »

Regelmatig verkoopt een zaak bij mij in de buurt laptops die helemaal nagekeken zijn en met minimaal een half jaar garantie.
Er zijn div. merken en uitvoeringen.
Ik heb er zelf 3 jaar geleden ook een gekocht en hij werkt nog steeds voor honderd procent.
Prijzen vanaf ongeveer 200,00 euro
Als u interesse heeft stuur mij dan een mailtje en ik geef u het adres,
het is wel in waalwijk in noord brabant.
mijn e-mail is [email protected]

Nick 12
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 feb 2007 18:16

Re: waar koop ik een laptop

Ongelezen bericht door Nick 12 »

Probeer Correct Computers Rotterdam eens. Prima prijzen.Zeer uitgebreid assortiment.
Ontvingen vorige week nog een 'radar warme douche'.

DennisThePennis
Berichten: 462
Lid geworden op: 12 sep 2006 01:16

Re: waar koop ik een laptop

Ongelezen bericht door DennisThePennis »

Ontvingen vorige week nog een 'radar warme douche'.
Ja, ik had het gezien, die domme doos had de doos met accu, snoer en al bij het grofvuil gezet en dan geeft die nog dommere Correct-man die domme doos kostenloos een gratis accu en snoer!

Als je dus een laptop bij de Correct koopt, dus geen extra accu nemen, maar zeggen dat je die accu met doos en al weggegooid hebt. Krijg je kostenloos een tweede accu! :lol:

giezee
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 feb 2007 19:19

Re: waar koop ik een laptop

Ongelezen bericht door giezee »

Dr zijn ook heel veel 1-ans bedrijfjes die je van goede informatie en deugdelijke produkten kunnen voorzien.
Ikzelf heb www.giezee.nl namelijk. Of een conculega van mij, www.digi-computers.nl.
Het is maar een idee, want garantie krijg je bij elke bonafide leverancier, of diegene nu een winkel heeft of vanuit huis werkt zoals ik.

Joop1
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 jan 2007 10:14

Re: waar koop ik een laptop

Ongelezen bericht door Joop1 »

:o Ik heb zelf een Medion gekocht bij de Aldi; kennissen hebben dat ook gedaan en hebben een zeer goede ervaring met de geboden service!

Volgens mij ben je de :lol: derde.

JanPiet
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 feb 2007 19:44

Re: waar koop ik een laptop

Ongelezen bericht door JanPiet »

Ik heb mijn laptop bij Saturn Zuidplein, Rotterdam gekocht.
Na 4 weken ging de voedingsunit stuk en die is vervangen voor een nieuwe. Aangezien draadloos internetten niet meteen lukte met mijn Linksys router heb ik met Linksys gebeld en hier werd ik ook perfect
geholpen
Ik kan nu ook met laptop op mijn thuisnetwerkje prima uit de voeten.

g.lazoe
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 feb 2006 22:50

Re: waar koop ik een laptop

Ongelezen bericht door g.lazoe »

Bij Mediamarkt!
Omdat ik liever in de woonkamer wilde werken en m'n "gewone PC" het na 2 jaar al volledig opgaf heb ik een HP-laptop gekocht uit de aanbieding € 660 werkt al een jaar probleemloos.
Tot op heden geen spijt hiervan gehad! Onze zoon kocht bij Mediamarkt een Acer die had direct tijdens de installatie softwareproblemen. Deze werd toen gelijk omgeruild voor een andere(Acer). Bij thuiskomst bleek deze dezelfde problemen te hebben ook die werd omgeruild maar nu voor een duurder type en zonder bijbetaling mocht hij die meenemen.
Wat moet het nu worden hé? Suc6 ermee!

r14voges
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 jan 2007 21:46

Re: waar koop ik een laptop

Ongelezen bericht door r14voges »

Ik heb een HP gekocht bij BCC,nu een jaar oud.nooit geen problemen.Maar mijn advies is even wachten met kopen,totdat vista goed werkt,daarna zijn er twee goed bekende merken o.a hp en aser en ook niet zo duur.

sucses :lol: H.v

Boerboom
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jun 2005 16:58

Re: waar koop ik een laptop

Ongelezen bericht door Boerboom »

Op www.kieskeurig.nl is er een coach keuze. Die stelt een aantal meer keuze vragen en komt dan met een advies. Deze kan je geheel overnemen of deels. Daarna komt er een lijst met mogelijke laptops. Maak hierin een vergelijking en kijk naar de meest aantrekkelijke voor jou. Vervolgens klik je op prijsvergelijking en er verschijnen een aantal bedrijven. Kijk wel goed of het een betrouwbare bedrijf is die het als goedkoopste aanbied. Anders maar iets meer maar safe.
Overigens zijn de "internetbedrijven" vaak goedkoper dan de al eerder genoemde Mediamarkt/ BBC winkels.

Als deze stappen toch tot geen resultaat lijden. Ga dan naar een winkel die voor jou betrouwbaar overkomt en vraag advies. Advies is tot nu toe nog gratis.

ikbenik

Re: waar koop ik een laptop

Ongelezen bericht door ikbenik »

Vergeet Alternate!

veenhuijzen
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 feb 2007 19:16

Re: waar koop ik een laptop

Ongelezen bericht door veenhuijzen »

Hai meghan,

Ikzelf heb pas een laptop gekocht bij Dell en dat bevalt me erg goed.Ook mijn p.c komt daarvandaan even zoeken op internet naar het juiste model en hupsakee klaar.ik hoop dat je eruit komt waar je er een moet kopen.Veel koop plezier hartelijke groeten,
Inge van Veenhuijzen :lol:

winni
Berichten: 16
Lid geworden op: 08 jun 2005 20:35

Re: waar koop ik een laptop

Ongelezen bericht door winni »

een labtop koop je waar de mensen verstand van hebben en dat is bij EXPERT daar heb ik goede ervaring van en ze geven goed advise en dat geld.
service krijg je ook

dus doe je voordeel mee!!!!!!!!

ikbenik

Re: waar koop ik een laptop

Ongelezen bericht door ikbenik »

Dell heeft mooie systemen. Dat is een feit.

Echter als er problemen zijn is het soms echt een ramp.

ikbenik

Re: waar koop ik een laptop

Ongelezen bericht door ikbenik »

een labtop koop je waar de mensen verstand van hebben en dat is bij EXPERT daar heb ik goede ervaring van en ze geven goed advise en dat geld.
service krijg je ook


Hou jezelf voor de gek!

Expert een expert. Wat een giller.

Sorry hoor, dat zijn nu echte dozenschuivers!

Service? Ga niet vloeken.

winni
Berichten: 16
Lid geworden op: 08 jun 2005 20:35

Re: waar koop ik een laptop

Ongelezen bericht door winni »

je hebt mensen die het beter weten maar het is wel gek dat EXPERT met service boven aan de lijst van de consumentebond en nippo onderzoek staat. en dat heeft de consument zelf gezegt dus wat EXPERT en wat SERVICE .... ZE ZIJN GEWOON GOED en ik ga gewoon naar EXPERT

Gesloten