LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mediamarkt :(:(

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
ikbenik

Re: Mediamarkt :(:(

Ongelezen bericht door ikbenik »

Daar gaat ie weer wederom beschuldig jij de topic starter dat zij zelf het scherm heeft stuk gemaakt.
De reden dat het ook aangegeven wordt, heeft met het feit te maken dat er nog veel mensen zijn die menen dat eigen schade ook door de garantie vergoedt wordt.

En dat is dus niet het geval.


Als een scherm kapot gaat, kan dat 2 oorzaken hebben:
- fabricagefouten of montagefouten.
- of dat de gebruiker er te lomp mee om is gegaan of dat wel niet expres, maar dat de gebruiker door een eigen foutje of wat dan ook het scherm kapot is gegaan.

magel725
Berichten: 1164
Lid geworden op: 18 jun 2006 01:37

Re: Mediamarkt :(:(

Ongelezen bericht door magel725 »

Daar gaat ie weer wederom beschuldig jij de topic starter dat zij zelf het scherm heeft stuk gemaakt.
En wederom zeg jij dat het niet zo is, terwijl Fujitsu Siemens het onderzocht heeft. Wat weet jij meer van deze situatie dan dat er in dit topic staat? Heb je een glazen bol? Ik houd me gewoon aan wat ik hier lees, niet aan wat ik zelf verzin.

En wat zegt dit over Media Markt? Niet veel, aangezien het Fujtisu Siemens is die het in behandeling heeft.

vdberg35
Berichten: 43
Lid geworden op: 19 nov 2005 18:09

Re: Mediamarkt :(:(

Ongelezen bericht door vdberg35 »

. :!:

w0rstebr00dje
Berichten: 43
Lid geworden op: 16 mei 2007 12:25

Re: Mediamarkt :(:(

Ongelezen bericht door w0rstebr00dje »

En wederom zeg jij dat het niet zo is, terwijl Fujitsu Siemens het onderzocht heeft. Wat weet jij meer van deze situatie dan dat er in dit topic staat? Heb je een glazen bol? Ik houd me gewoon aan wat ik hier lees, niet aan wat ik zelf verzin.

En wat zegt dit over Media Markt? Niet veel, aangezien het Fujtisu Siemens is die het in behandeling heeft.
Mageltje mageltje toch, leer je het nou nooit? :)

Wat er in dit topic staat is dat mevrouw het scherm niet verkeerd heeft behandeld en dat het uit zichzelf is gaan scheuren. Jij bent degene die erbij verzint dat ze erop is gaan dansen en mee is gaan frisbeeën :lol:

MediaMarkt is hier de leverancier, dus ook degene die de garantie levert.

vdberg35
Berichten: 43
Lid geworden op: 19 nov 2005 18:09

Re: Mediamarkt :(:(

Ongelezen bericht door vdberg35 »

Mageltje mageltje toch, leer je het nou nooit?

Wat er in dit topic staat is dat mevrouw het scherm niet verkeerd heeft behandeld en dat het uit zichzelf is gaan scheuren. Jij bent degene die erbij verzint dat ze erop is gaan dansen en mee is gaan frisbeeën

MediaMarkt is hier de leverancier, dus ook degene die de garantie levert.
IDD

Maar probeer dat maar eens aan zijn verstand te brengen.
Ik heb het opgegeven ben meneer zijn onzinige weerwoord een beetje beu.
Beschuldigd meermaals de topic starter dus dit wordt een gebed zonder einde

:P

magel725
Berichten: 1164
Lid geworden op: 18 jun 2006 01:37

Re: Mediamarkt :(:(

Ongelezen bericht door magel725 »

Wat er in dit topic staat is dat mevrouw het scherm niet verkeerd heeft behandeld en dat het uit zichzelf is gaan scheuren. Jij bent degene die erbij verzint dat ze erop is gaan dansen en mee is gaan frisbeeën
Nee dat verzin ik niet, er staat in de openingspost dat Fujitsu Siemens dat onderzocht heeft en tot die conclusie is gekomen.

Nog meer topics, worstebroodje, waar je als volwassen persoon nu op moet reageren omdat je mn mening niet aanstaat? Doe er nog maar een paar, dan kunnen we lachen.

Piepsra
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jun 2007 15:01

Re: Mediamarkt :(:(

Ongelezen bericht door Piepsra »

Na iets meer dan 2 jaar is bij het openklappen het linker scharnier aan onze AMILO laptop kapot gegaan. Het scharnier blokeert halverwege en verder willen openen dreigt de hele frame te vernielen. Een flut-contructie.
Hoe de reparatie zal zijn ? Heeft iemand ervaring met d.h.z. zie ook
http://www.familie-prokop.de/amilo-d/demontage.html
Het scharnier is voor ca. 50 Euro los te koop, en dat is duidelijk geen toeval.
Verder was er al elende met de Amilo. Na een half jaar viel het display uit en onder garantie vervangen. Vorige zomer begon de hardware soms te mokken met incidenteel een blauwe scherm ( ondanks XP ) en plotsling was het hele XP foetjse....

We hebben een IBM Thinkpad 390E, die al meer dan 7 jaar oud is en mechanisch is die nog steeds top. Enkel de accu is op maar dat is te verwachten. En dan nog een hele oude gateway, die doet ook nog steeds.
Het ligt volgens mij niet zo zeer aan de gebruikers, dat de Amilo's falen maar aan de neergang van een fabrikant...( zie ook Siemens Mobile )

Tom

ikbenik

Re: Mediamarkt :(:(

Ongelezen bericht door ikbenik »

Heeft iemand ervaring met d.h.z. zie ook
http://www.familie-prokop.de/amilo-d/demontage.html
Het scharnier is voor ca. 50 Euro los te koop, en dat is duidelijk geen toeval.

Die scharnieren kunnen inderdaad heel duur zijn.

En die zijn gewoon op voorraad.

Want van alle onderdelen die in de notebook zitten, zijn reserveonderdelen voor te verkrijgen.

thejukilo
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 aug 2007 23:24

Re: Mediamarkt :(:(

Ongelezen bericht door thejukilo »

Dit is mss een late reactie, maar ik wil me gewoon toevoegen aan het lijstje met gebruikers van de amilo 1425 die een scheurt(tje) vertonen aan de achterzijde van het scherm. Ik gebruik dit toestel enkel op m'n bureau dus van bruusk gebruik zal het niet zijn.

op tweakers zag ik iemand met hetzelfde probleem, ik heb me daar ook maar toegevoegd.
zie review die ik net schreef op

http://tweakers.net/pricewatch/reviews/ ... Home).html

Gesloten