LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 511 MB geheugen??? DDR400

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: 511 MB geheugen??? DDR400

Ongelezen bericht door jor »

Volgens mij is dat een PCI-16 kaart. En het is ook mogelijk dat het bij jou anders word berekend, Vreemd, maar ik heb zelf bij twee identieke computers twee punten verschil gezien. Mjn mening was en blijft ook, vervang de boel of ga XP draaien dan heb je geen centje pijn.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: 511 MB geheugen??? DDR400

Ongelezen bericht door jor »

Ze vragen alleen waarom je het opnieuw moest installeren. Uitgelegd dat ik wat aan het experimenten was en dat ik met een schone lei wilde beginnen. Gewoon je mond houden over het moederbord
En ook dat heb ik al geadviseerd in het begin. :wink:

magel725
Berichten: 1164
Lid geworden op: 18 jun 2006 01:37

Re: 511 MB geheugen??? DDR400

Ongelezen bericht door magel725 »

Oh mijn God wat heb ik nog NOOIT zoveel slecht advies in 1 topic gezien!!! Er worden allerlei (onzinnige) tips gegeven terwijl nog niemand naar de OORZAAK heeft gevraagd.

Ten eerste: wat is langzaam? een 2,3 als prestatie index voor de hardware is niet langzaam voor deze specificaties. Dat is zelfs behoorlijk netjes. Deze index gaat van 1 tot 5 (en tegenwoordig al iets verder omdat hij met de hardware meegroeit) dus als de pc écht langzaam is zal er eerder een softwarematig probleem zijn dan een hardwarematig probleem.

Dit moet ik echt even kwijt:
als ik 1 van de 2 geheugen modules van elk 512 MB in de geheugenbank van de PC stop, werkt Windows Vista traag en geeft
511 MB aan?
Stop ik de andere er alleen in werkt Windows Vista ook traag
en wordt er weer 511 MB aangegeven?
Stop ik ze er alle 2 in werkt Windows Vista weer even traag
als daarvoor en wordt er 1023 MB aangegeven?
Ra, ra, waarom werkt Vista met 2 geheugens niet sneller
Het geheugen is nooit maximaal omdat er een klein deel gereserveerd wordt door de pc zelf. En het meer MB's maakt een pc niet sneller zolang je pc dat extra geheugen niet gebruikt. Pas als je meer geheugen gebruikt dan er aanwezig is wordt de boel langzamer omdat de pc alles wat niet in het geheugen past op de harde schijf gaat zetten in je swapfile. Een harde schijf is veel trager dan geheugen en dan merk je het verschil. Al zet je 10GB in je pc, sneller wordt hij niet als je maar 200MB gebruikt. Als je pc met 1 reep net zo snel werkt als met 2 betekent dat dus dat het geheugen niet perse de oorzaak hoeft te zijn.
Het genoemde geheugen is van zichzelf al niet al te snel. we zijn nu al met DDR3 bezig , Dus een stripje DDR2 van 1 GB zou de boel zeker versnellen ( als het moederbord niet al te oud is ).
Geheugen is niet te wisselen voor een ander type op een Asrock moederbord en bovendien scheelt dit niet "enorm" veel.
Dan moet je geen Vista erop zetten,is in mijn ogen vragen om problemen. Dit moederbord is niet echt geschikt voor het toch al zware Vista.Waarschijnlijk is het dan ook nog een AGP voor de grafische kaart en dat is te oud om echt goed te draaien. Toegegeven , het werkt wel maar vraag niet hoe. Gewoon een nieuwer moederbord waar DDR2 en PCI-16 opzit en ga ervoor.
Onzin. Vista is zelfs goed draaiend te krijgen op een moederbord van 8 jaar oud, met 64MB geheugen en een 128MB AGP grafische kaart. Je moet het wel goed in kunnen stellen. Bovendien is het je reinste onzin om te verklaren dat AGP te oud is. De bandbreedte van AGP is bijna net zo groot als de huidige mainstream grafische kaarten die PCI-E gebruiken.
Als je 2 merken 512 geheugen 400 hebt kunnen die wel eens ruzie maken, mede afhankelijk van merk moederbord, zou je dus vaak met 1x 1GB meer snelheid krijgen dan 2x 512 van verschilllende merken..
2 verschillende merken is niet handig i.v.m. conflicten, maar als het werkt scheelt het misschien 1% in snelheid. Meer niet en dat procentje verschil ga je met deze specificaties echt niet merken.
De AGP aansluiting is ook al een knelpunt
Onzin. Op AGP kun je Vista net zo snel draaien als met een PCI-E kaart.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: 511 MB geheugen??? DDR400

Ongelezen bericht door jor »

Onzin. Vista is zelfs goed draaiend te krijgen op een moederbord van 8 jaar oud, met 64MB geheugen en een 128MB AGP grafische kaart. Je moet het wel goed in kunnen stellen. Bovendien is het je reinste onzin om te verklaren dat AGP te oud is. De bandbreedte van AGP is bijna net zo groot als de huidige mainstream grafische kaarten die PCI-E gebruiken
Natuurlijk, als je een week de tijd hebt om op te starten. Misschien zijn onze adviesen niet goed maar dit lijkt ook helemaal nergens op. Slechte bui of zo? Vista heb jij in ieder geval niet of alleen maar van horen zeggen want anders kwam je niet met dergelijke nonsens.Alles draait altijd overal op, Maar je kunt er gewoon niet om heen dat het allemaal tergend langzaam gaat en dat was de klacht van topicstarter. geheugen van verschillende merken ( kunnen ) prima samen, maar het gaat net zo vaak mis.Over het AGP/PCI-16 verhaal kan je met Vista kort zijn, AGP geeft een lager indexscore.Ik heb nu in totaal op 9 computers/laptops Vista Premium/Ultimate gezet en daar was de grafische kaart twee maal een AGP, Daar was het indexgetal ruim 2 punten lager.Het indexgetal is van belang als je spellen op de computer wil spelen. Maar ja, Jij weet het vaak beter of hebt een volkomen ander mening als de rest, En dat mag hier hoor.

magel725
Berichten: 1164
Lid geworden op: 18 jun 2006 01:37

Re: 511 MB geheugen??? DDR400

Ongelezen bericht door magel725 »

Ja, Jor, ik vind de PC traag opstarten en afsluiten
ook het weggooien van email in outlook kon je in XP
niet volgen maar bij mij kan je het zien als bladeren in een boek.
een foto stond er in XP direkt, nu moet ik even wachten enz....
dus jij denkt net als D1rk dat nieuw geheugen wel helpt?
en moet ik een nog betere videokaart aanschaffen of heb ik
in de BIOS nog wat te doen?
Dit heb ik in de BIOS gedaan:
Primary Graphics Adapter van PCI naar AGP gezet.
Flexibility Option (voor het Geheugen) van DIS naar Enabled gezet.
Snel opstarten en afsluiten heeft niets te maken met je grafische kaart of met je geheugen. Het kan te maken hebben met te weinig geduld, het opstarten van vele programma's, het opstarten van 1 of meerdere anti-virus/anti-spyware programma's en/of het opstarten van spyware. Wanneer je erg veel in het geheugen zet kan extra geheugen iets opleveren, maar nog steeds moet het spul geladen worden en zal de snelheidswinst tijdens het opstarten minimaal zijn. Je pakt dan het symptoom aan en niet de oorzaak.

Het weggooien van e-mail gaat langzaam? Dat heeft dus helemaal 0,0 te maken met de snelheid van de grafische kaart! De grafische kaart zorgt voor de 3D bewerkingen, niet voor het legen van e-mail. Zet Vista eens op klassieke weergave. Werkt de pc dan sneller?

En nogmaals : een 2.3 met de specificaties die je hebt is gewoon normaal en niet langzaam. Als je er een AGP kaart insteekt die op GT eindigt zal je index waarde wel stijgen, maar of hij sneller wordt met opstarten/afsluiten of weggooien van mail of laden van foto's dat waag ik te betwijfelen. Deze zaken hebben namelijk niets met 3D bewerkingen van doen.

Wil je je pc veel sneller maken dan gaat dat serieus geld kosten. Een sneller type geheugen is gewoon onzin, meer geheugen of een andere grafische kaart kan iets helpen maar dat is niet zeker totdat je weet wat de oorzaak is van het probleem en dat kan softwarematig zijn. Ik zou er ook niet van staan kijken als er helemaal geen probleem is.

Ik had trouwens niet verwacht dat mensen zo makkelijk het verkeerde advies durven te geven en anderen zo op kosten jagen door in het wilde weg maar iets te roepen.

magel725
Berichten: 1164
Lid geworden op: 18 jun 2006 01:37

Re: 511 MB geheugen??? DDR400

Ongelezen bericht door magel725 »

Natuurlijk, als je een week de tijd hebt om op te starten. Misschien zijn onze adviesen niet goed maar dit lijkt ook helemaal nergens op. Slechte bui of zo? Vista heb jij in ieder geval niet of alleen maar van horen zeggen want anders kwam je niet met dergelijke nonsens.Alles draait altijd overal op, Maar je kunt er gewoon niet om heen dat het allemaal tergend langzaam gaat en dat was de klacht van topicstarter. geheugen van verschillende merken ( kunnen ) prima samen, maar het gaat net zo vaak mis.Over het AGP/PCI-16 verhaal kan je met Vista kort zijn, AGP geeft een lager indexscore.Ik heb nu in totaal op 9 computers/laptops Vista Premium/Ultimate gezet en daar was de grafische kaart twee maal een AGP, Daar was het indexgetal ruim 2 punten lager.Het indexgetal is van belang als je spellen op de computer wil spelen. Maar ja, Jij weet het vaak beter of hebt een volkomen ander mening als de rest, En dat mag hier hoor.
Ik heb Vista Ultimate op een PC draaien met 64MB geheugen en een 128MB grafische kaart en dat draait gewoon normaal en start binnen 2 minuten op. Je kunt wel verwijtend zijn dat ik er geen verstand van heb, maar sinds Vista uit is (ook de beta) heb ik het per week een keer of 4 geinstalleerd en werkend gezien op een paar honderd verschillende pc's en notebooks. Ik heb er namelijk mijn werk in en ik durf naar aanleiding van jouw antwoorden te beweren dat ik er weldegelijk meer verstand van heb dan jij. Dat AGP lager scoort zegt helemaal niets. Je hebt dan appels met peren vergeleken. Vista meet (niet erg nauwkeurig) de overdrachtsnelheid en hangt daar een cijfer aan. Dat heeft niets met AGP of PCI-E te maken. Als jij een AGP NVidia 6600 vergelijkt met een PCI-E 8400GT dan heb je verschil ja. Dat is vrij normaal.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: 511 MB geheugen??? DDR400

Ongelezen bericht door jor »

Het enige advies dat ik hde topicstarter in het begin was, vernieuw en verhoog het geheugen van 512MB tot minimaal 1GB goedwerkend of koop liever 2x1GB intern geheugen. Met de huidige prijzen kan hij zich daar geen buil aan vallen.Topicstarter was ontevreden over de snelheid en stelde zelf een 8tal vragen waar hij steeds over ander zaken begon. van daaruit krijg je dus vanzelf verschillende adviesen. dat jij Vista op meer computers hebt gezet mag waar zijn , Aan je manier van soms hiet reageren valt best wat af te dingen.Denigerend doen is zo simpel maar ik doe liever wat normaler.

Jor.

ps wat heeft topicstarter nu aan deze verhalen? Ook erg weinig naar mijn smaak.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: 511 MB geheugen??? DDR400

Ongelezen bericht door jor »

genoemde geheugen is van zichzelf al niet al te snel. we zijn nu al met DDR3 bezig , Dus een stripje DDR2 van 1 GB zou de boel zeker versnellen ( als het moederbord niet al te oud is ). Draai hier Vista Premium met 2 X 1GB DDR2 800mhz en dat gaat als een speer.


ps, Geheugen kost op dit moment zo weinig, €31.- voor 1GB.

Dit was mijn eerste advies.ook verwees ik hem naar www.vistainfo.nl en
www.helpmij.nl Vistaforum aldaar. De kennis die daar aanwezig is heeft hij meer aan dan altijd de ( ik weet het beter strijd ) tussen gebruikers op dit forum.

magel725
Berichten: 1164
Lid geworden op: 18 jun 2006 01:37

Re: 511 MB geheugen??? DDR400

Ongelezen bericht door magel725 »

Het enige advies dat ik hde topicstarter in het begin was, vernieuw en verhoog het geheugen van 512MB tot minimaal 1GB goedwerkend of koop liever 2x1GB intern geheugen. Met de huidige prijzen kan hij zich daar geen buil aan vallen.
Zoals je al zegt raadde je DDr2 geheugen aan voor een moederbord dat enkel DDR ondersteunt. Daar kan hij dus zeker een buil aan vallen.
Topicstarter was ontevreden over de snelheid en stelde zelf een 8tal vragen waar hij steeds over ander zaken begon. van daaruit krijg je dus vanzelf verschillende adviesen.
Ja, maar dan zijn het wel adviezen die nergens op slaan. Ik kan ook zo wel 30 zaken opnoemen die een pc sneller maken. Of iemand daar bij gebaat is vraag ik me af. Bovendien heeft niemand doorgevraagd naar wat de oorzaak is van de traagheid en ook heeft niemand gecontroleerd of de pc wel echt traag is. Dat werd pas gevraagd nadat het advies werd gegeven en ook al heb je geen technische kennis, dan nog kun je van jezelf weten dat je dan niet moet doen alsof je dat wel hebt en zo mensen onnodig op kosten jagen.
dat jij Vista op meer computers hebt gezet mag waar zijn , Aan je manier van soms hiet reageren valt best wat af te dingen.Denigerend doen is zo simpel maar ik doe liever wat normaler.
Ja, ik reageer niet altijd even vriendelijk. Anderzijds geef ik ook geen verkeerd advies.
ps wat heeft topicstarter nu aan deze verhalen? Ook erg weinig naar mijn smaak.
Misschien dat hij nu nog een keer nadenkt voordat hij om allerlei onderdelen naar de winkel stapt en dan tot de conclusie komt dat hij € 200 heeft weggegooid? Naar mijn smaak kan hij er dus best iets aan hebben!

magel725
Berichten: 1164
Lid geworden op: 18 jun 2006 01:37

Re: 511 MB geheugen??? DDR400

Ongelezen bericht door magel725 »

De kennis die daar aanwezig is heeft hij meer aan dan altijd de ( ik weet het beter strijd ) tussen gebruikers op dit forum.
Het is geen "ik weet het beter" strijd. Ik heb in dit geval gelijk en jij niet. Daar kun je geen afbreuk aan doen door bovenstaande te suggereren.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: 511 MB geheugen??? DDR400

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 08 Okt 2007 22:28 door magel725


--------------------------------------------------------------------------------

Quote:
Het enige advies dat ik hde topicstarter in het begin was, vernieuw en verhoog het geheugen van 512MB tot minimaal 1GB goedwerkend of koop liever 2x1GB intern geheugen. Met de huidige prijzen kan hij zich daar geen buil aan vallen.


Zoals je al zegt raadde je DDr2 geheugen aan voor een moederbord dat enkel DDR ondersteunt. Daar kan hij dus zeker een buil aan vallen.
Op dat moment was nog niet bekend dat het moederbord alleen DDR aankon. Toen ik dat wist heb ik hem een link gezonden waar hij voor een redelijke prijs DDR 333 kon kopen. Verder laat ik het zo.En zoals ik eerder zei,Denigerend doen is zo simpel , maar als jou dat goed doet, Slaap ze.

joopataa
Berichten: 694
Lid geworden op: 01 feb 2006 23:51

Re: 511 MB geheugen??? DDR400

Ongelezen bericht door joopataa »

Als je het computer-Topic eens naleest kan je makkelijk tot de conclusie komen dat magel725 een soort relnicht is. Altijd dwars en zeker een betweter.magel725, je gelijk is niet steeds je geluk.

Joopataa :D :arrow:

joopataa
Berichten: 694
Lid geworden op: 01 feb 2006 23:51

Re: 511 MB geheugen??? DDR400

Ongelezen bericht door joopataa »

Geplaatst op 08 Okt 2007 21:37 door magel725


--------------------------------------------------------------------------------

Oh mijn God wat heb ik nog NOOIT zoveel slecht advies in 1 topic gezien!!! Er worden allerlei (onzinnige) tips gegeven terwijl nog niemand naar de OORZAAK heeft gevraagd
Met dit soort reactie's kon je op een behoorlijk gemodereerd forum helemaal niet weg. Een mod zou zeker hebben ingegrepen, niet omdat het misschien niet waar is maar gewoon het stomzinnige afzeiken van andere forumgebruikers dient geen enkel doel!. Zelfs al weet of kan je dingen beter dan een ander dan nog hoeft het niet zo.Maar hier mag en kan magel725 naar hartelust zijn gal spuwen in meerdere topic's over de domheid van de rest.Ook al bouw je 500 computers/laptops per week dan nog is arrogantie verkeerd.Echter op dit forum mag veel, zoniet alles en komt hij/zij daarmee weg.


Joopataa.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: 511 MB geheugen??? DDR400

Ongelezen bericht door jor »

Wat zijn de systeemeisen van Vista ongeveer?
Omdat de systemrequirements nog niet cryptisch en onrealistisch genoeg waren bij Microsoft hebben ze zelfs de systemrequirements opgedeeld in twee stukken.

Je hebt de zogenaamde "Windows Vista Capable" en de "Windows Vista Premium Ready" requirements. De ervaren tweaker weet dus dat je de "Windows Vista Capable" requirements rustig met een korreltje zout kan nemen en dat de "Windows Vista Premium Ready" requirements de requirements zijn waar het echt over gaat. Toch is opvallend dat deze keer ook de systeemeisen van de "capable" computer een heel stuk dichter bij de waarheid liggen dan bij vorige Windows versies.


Windows Vista Capable
Processor Minimaal 800 MHz
Geheugen 512 megabyte
Graphics Geschikt voor DirectX 9

Windows Vista Premium Ready
Processor Minimaal 1 GHz
Geheugen 1 gigabyte
Graphics Geschikt voor DirectX 9 met een "Vista" driver en 128MB geheugen
Harddisk 40 gigabyte met tenminste 15 gigabyte vrij
DVD speler vereist
Geluid vereist
Internet toegang vereist
Dat zijn dus de minimale eisen waarop Vista fatsoenlijk werkt, met 64MB draait het misschien ook wel maar de kenners geloven er weinig van en werkbaar is het zeker niet. Bron zijn de mods van tweakers.net.
Geplaatst op 08 Okt 2007 22:01 door magel725


--------------------------------------------------------------------------------

Quote:


Ik heb Vista Ultimate op een PC draaien met 64MB geheugen en een 128MB grafische kaart en dat draait gewoon normaal en start binnen 2 minuten op.

Gregoris
Berichten: 156
Lid geworden op: 11 dec 2006 13:40

Re: 511 MB geheugen??? DDR400

Ongelezen bericht door Gregoris »

Hallo hier is de topicstarter weer.
Voor de volledigheid meld ik even dat op partitie "D" van mijn harde schijf
Windows XP nog staat en dat ik bij het opstarten de keuze krijg waarin ik wil opstarten.
vanaf dat moment duurt het opstarten zo'n 90 sec. tot het achtergrondscherm er is
daarna nog 30 sec voor het laden van A.V. Grisoft Internetverb. en W. Defender en dat vind ik te lang duren.

maar de geheugentip heeft slecht voor mij uitgepakt,
de 2 x 512 MB die ik erin had zitten van verschillende merken gaven een score van 3,8
nu ik er 1 in heb zitten (de andere inmiddels verkocht voor 19,=) is de score 2,9
(zojuist 1 GB gekocht voor 49,=) die alleen geeft een score van 3,2
en stop ik de 512 erbij kom ik weer op een score van 3,2
Dus ben ik er in geheugensnelheid op achteruit gegaan en kosten gemaakt
en de PC is niet sneller geworden.
mvg. :(

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: 511 MB geheugen??? DDR400

Ongelezen bericht door jor »

Je maakt je nu te druk over dat getal. De reden kan nu zijn dat je dus 1x1GB en 1x512MB bij elkaar zet. Plaats of 2x512MB of 2x1024MB samen dan loopt het dualchannel. Er moet dus een ander reden zijn waarom de computer traag blijft. Alhoewel 90 seconden ook niet echt heel traag is hoor.. Stel de vraag nu eens op een goed computerforum
Bv www.helpmij.nl en dan op het vistaforum.

http://www.helpmij.nl/forum/forumdisplay.php?f=370

daar kibbelt men niet onderling en word jou probleem beter opgelost.

magel725
Berichten: 1164
Lid geworden op: 18 jun 2006 01:37

Re: 511 MB geheugen??? DDR400

Ongelezen bericht door magel725 »

maar de geheugentip heeft slecht voor mij uitgepakt,
de 2 x 512 MB die ik erin had zitten van verschillende merken gaven een score van 3,8
nu ik er 1 in heb zitten (de andere inmiddels verkocht voor 19,=) is de score 2,9
(zojuist 1 GB gekocht voor 49,=) die alleen geeft een score van 3,2
en stop ik de 512 erbij kom ik weer op een score van 3,2
Dus ben ik er in geheugensnelheid op achteruit gegaan en kosten gemaakt
en de PC is niet sneller geworden.
mvg.
Zoals ik eerder al aangaf is het geheugen niet de oorzaak van het probleem. Iets sneller geheugen en/of het gebruik van dual channel (2 dezelfde geheugenbankjes in dezelfde kleur slots) zal de computer iets sneller maken, maar dat gaat om zéér kleine percentages. Als een computer écht langzaam is zal het dus geen oplossing zijn.

Het bar slechte advies op dit forum van mensen die niet tegen hun ongelijk kunnen, wanneer dat niet met een glimlach wordt gezegd, jaagt mensen dus alleen maar op kosten. Ik zit zelf in de IT sector en ben al jaren aktief op andere IT fora (ook de grootste in NL) en achter de schermen bij grote elektronicazaken.

Druk eens op CTRL+ALT+DEL en kies in taakbeheer voor processen. Rechtsonder in het scherm kun je zien wat je huidige geheugengebruik en CPU gebruik is. Windows pakt altijd een percentage van je geheugen, dus kijk eens hoeveel geheugen de pc gebruikt en of er onder het tabblad processen nog programma's staan die erg veel geheugen gebruiken. (explorer, outlook en torrentprogramma's gebruiken altijd veel geheugen, dus dat is niet raar).

Ik zou vooral geen hardware meer aanschaffen totdat er bekend is wat en of er een probleem is. Draai eens een paar benchamarks op de pc.

magel725
Berichten: 1164
Lid geworden op: 18 jun 2006 01:37

Re: 511 MB geheugen??? DDR400

Ongelezen bericht door magel725 »

Met dit soort reactie's kon je op een behoorlijk gemodereerd forum helemaal niet weg. Een mod zou zeker hebben ingegrepen, niet omdat het misschien niet waar is maar gewoon het stomzinnige afzeiken van andere forumgebruikers dient geen enkel doel!. Zelfs al weet of kan je dingen beter dan een ander dan nog hoeft het niet zo.Maar hier mag en kan magel725 naar hartelust zijn gal spuwen in meerdere topic's over de domheid van de rest.Ook al bouw je 500 computers/laptops per week dan nog is arrogantie verkeerd.Echter op dit forum mag veel, zoniet alles en komt hij/zij daarmee weg.


Joopataa.
Ik zit al jaren op de grote fora in Nederland die ERG streng gemodereerd worden en daar post ik meer dan genoeg en vrijwel niets wordt weggehaald. Ik kan je ook wel vertellen waarom: daar kunnen ze het verschil wél zien tussen afzeiken en ongelijk aantonen.

EBE
Berichten: 23
Lid geworden op: 22 sep 2007 12:40

Re: 511 MB geheugen??? DDR400

Ongelezen bericht door EBE »

Ik zit zelf in de IT sector en ben al jaren aktief op andere IT fora (ook de grootste in NL) en achter de schermen bij grote elektronicazaken.

Als je dan maar achter de schermen blijft, want hier heb je alleen maar een grote muil naar iedereen.Grootspraak dat niemand kan controleren is eigenlijk nog dommer dan de foute antwoorden van sommige hier.

EBE

EBE
Berichten: 23
Lid geworden op: 22 sep 2007 12:40

Re: 511 MB geheugen??? DDR400

Ongelezen bericht door EBE »

Ik zit al jaren op de grote fora in Nederland die ERG streng gemodereerd worden

Nogmaals, allemaal lekker belangrijk en vooral oncontroleerbaar. Hier bak je op je grote muil na niks van.

EBE
Geplaatst op 27 Sep 2007 14:33 door magel725


--------------------------------------------------------------------------------

Wt wil je nou zeggen? Misschien moet je niet zo vroeg op de dag beginnen met drinken?

Naar boven
En dat zijn de meeste van jou meer dan 1000 reactie's, Nutteloos en kwetsend.
Laat maar eens 1 gevaarlijk of verkeerd antwoord zien, ouwe. Als je dat kunt dan praten we verder. Wel eerst je leesbril opzetten en je medicijnen nemen, anders kun je je niet meer lang genoeg concentreren met al die stemmen in je hoofd, oma
En zo zijn dat door de 1000 reactie's er velen.Misschien kan je beter bij dat echt belangrijke werk achter de schermen bij de grote bedrijven blijven,(Kuchh ) Je contactuele eigenschappen zijn namelijk NUL.

Gesloten