LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Discutabele handelswijze Medion (TFT SCHERM)

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Mugello
Berichten: 16
Lid geworden op: 08 mar 2006 21:22

Discutabele handelswijze Medion (TFT SCHERM)

Ongelezen bericht door Mugello »

Ik had een 19 inch Medion TFT monitor. Trad een vreemd probleem op dat het scherm geheel wit werd bij het aanzetten en dat de monitor - nadat deze een aantal uur had uitgestaan - daadwerkelijk 30 tot 45 minuten nodig had om weer normaal beeld te geven bij het opstarten van de computer.

Om deze reden mijn monitor teruggezonden naar Medion. De rest van de situatie is hieronder op te maken uit mijn zojuist teruggezonden mail na het zoveelste telefoontje met Medion om te achterhalen wanneer ik mijn scherm nou eens kan terugverwachten.

Verstuurde Mail:

Klantnummer: -------------

Beste, bij deze wil ik u attenderen op het volgende.

Half september heb ik een monitor teruggezonden in verband met een defect. Het defect viel binnen garantienormen en periode. Mij werd verteld dat ik een nieuwe zou krijgen binnen 10 dagen. Nooit bezorgd. Ik heb er 8 keer achteraan gebeld en ben inmiddels een maand verder, en nog altijd niets.

Vorige week belde ik, werd mij verteld dat mijn monitor binnen was en dat deze vrijdag of uiterlijk maandag (eergisteren) zou worden verzonden. Dit werd mij notabene GEGARANDEERD!!!!!!!! jammer dat ik dat niet op band heb zeg..

En raad eens? Niets ontvangen, dus ik bel zojuist weer af, en wederom tracht de telefonist mij af te wimpelen met het inmiddels bekende standaard praatje. Dus ik vraag me wederom door te laten schakelen met een hogere afdeling die mij de vorige keer dus ook doodleuk vertelde dat de monitor al binnen was en dat deze zou worden verzonden.

Krijg ik een mevrouw aan de lijn die nogal hoog uit de lucht gegrepen meent te moeten vertellen dat het er eigenlijk op neerkomt dat ik maar vooral niet moet zeuren en dat ik niet de enige ben die een kapotte monitor heeft (lever dan ook goed spul!) en dat ze niet kan zien wat er besteld en geleverd gaat worden en al die dingen meer. Wat hanteren jullie wel niet voor systeem??? En ik moest maar gewoon afwachten of mijn monitor er volgende week maandag bij zit, en zoniet dat ik dan nog maar 1 of 2 weken langer moet wachten. WAAR GAAT DIT OVER???? Wat is dit voor amateuristisch gebeuren???? We spreken hier verdorie over het grote MEDION dat nieteens in staat is om zo iets dergelijks normaal binnen een normale termijn af te handelen? Jullie hebben een monitor verkocht die kwa blijkelijk niet deugt. Ditzelfde probleem dat ik heb heb ik via google meerdere keren gelezen bij reviews van andere gebruikers, dus dit is geen uitzonderingsgeval... dus ik stuur hem keurig terug met garantiebewijs enzo en dan handelen jullie je zaakjes op zo'n wijze af?

Ik word hier inmiddels een beetje spuugzat van dat er telkens maar weer wordt gerommeld en verschoven en telkens maar weer beloften worden gedaan die niet kloppen, en als ik dan al iemand van hogere hand aan de lijn krijg, deze het nodig meent te vinden alles maar te relativeren en al die toestanden meer. En dat allerlei mensen verschillende beweringen doen. Ik wil gewoon een nieuwe monitor, minimaal een gelijkwaardige. En ook gewoon zo snel mogelijk. Dat is mijn consumentenrecht. Punt.

De mevrouw die ik aan de lijn had, dacht zich nogal wat te kunnen permitteren en dat ik maar gewoon met hangende pootjes moet wachten en wachten en wachten. Kom zeg, dan regelen jullie maar iets. Desnoods met Medion Duitsland zelf over een snelle nazending van een monitor. Jullie zjin een dermate grote organisatie die het heus wel voor elkaar kan krijgen om fantsoenlijk een monitor te bestellen en een garantie-issue af te handelen. Of kan zoiets alleen met Tros Radar op de stoep bij wijze van spreken? Het spijt me als ik onaardig overkom, maar de wijze waarop ik nu reageer is het resultaat van het discutabele beleid dat door jullie medewerkers wordt gevoerd ten aanzien van het afhandelen van garantie-issues.

Ik ga er van uit een passend antwoord te krijgen, want dit gaat echt niet langer op deze manier.

Ik ben lang genoeg vriendelijk en geduldig geweest en deze idiote reactie van net aan de telefoon was voor mij echt dé druppel!

Desalniettemin met vriendelijke groet en in afwachting van een reactie,

--------------


Mijn vraag is of er meerdere mensen zijn die op zo'n dergelijke manier door Medion aan het lijntje worden gehouden. En hoelang dit duurde.

Alvast bedankt mensen!
Laatst gewijzigd door Mugello op 17 okt 2007 13:36, 1 keer totaal gewijzigd.

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Discutabele handelswijze Medion (TFT SCHERM)

Ongelezen bericht door gravedigger »

Kom maar ikbenik. Je kan weer lekker k*nkeren op Medion ;)

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Discutabele handelswijze Medion (TFT SCHERM)

Ongelezen bericht door jor »

daar heeft hij/zij ikbenik niet voor nodig. Type op www.google.nl de woorden (klachten- Medion) en je hebt 29700 verwijzingen naar dit soort ongein :idea:

Jor.

Pruim
Berichten: 542
Lid geworden op: 23 sep 2007 18:05

Re: Discutabele handelswijze Medion (TFT SCHERM)

Ongelezen bericht door Pruim »

En weer iemand die verwacht voor dumpprijzen een geweldige service te krijgen.

Medion is gewoon een gok. Heb je geluk, dan werkt het goed, heb je geen geluk, dan moet je een hoop geduld hebben.

Mugello
Berichten: 16
Lid geworden op: 08 mar 2006 21:22

Re: Discutabele handelswijze Medion (TFT SCHERM)

Ongelezen bericht door Mugello »

Het feit dat Medion relatief lage prijzen hanteert, rechtvaardigt niet dit gedrag. We hebben het hier niet over het kleinste merk op TFT gebied. Medion mag dan goedkoop zijn, maar klein zijn ze allerminst op multimedia gebied. Wat ik vraag is geen geweldige service. Wanneer Pruim dit meent te moeten kwalificeren onder 'geweldig' dan zegt dat meer over zijn norm en definitie van 'geweldig' dan over het mijne. Ik noem dit eerder een basisvereiste / norm binnen de garantieregelgeving.

Maar bovenal een basisprincipe. Zo ga je als mensen onderling niet met elkaar om. Al helemaal niet als dergelijke fabrikant vs. consument. En dan maakt het niet uit waar je werkt. Dit hoort niet vanuit normaal sociaal principe naar mijn mening. Het feit dat ze lage prijzen hanteren, is dus allerminst een rechtvaardigende motivatie voor dit gedrag.

Waar ik vooral mee zit is het van het kastje naar de muur sturen telkens. En het vergeven van onjuiste informatie. en vervolgens een dermate attitude op te moeten zetten wanneer ze er naar gevraagd wordt. Dit heeft NIETS te maken met prijsniveau, maar puur met sociaal bewustzijn.

Daarnaast, op het moment dat ik deze monitor kocht, waren die reviews er nog niet want hij was toen splinternieuw en pas op de markt.

Ik vind het dus veel te zwart wit en te kort door de bocht om maar te stellen dat de hantering van een relatief lage prijs een vrijbrief vormt voor dit soort wangedrag. Tuurlijk normalitair betaal je ook voor extra garantie, maar ik vind dat dit wat gaande is bij Medion uberhaupt niet hoort. Als het lang duurt, prima. Maar beweer dan niet keer op keer dat ie al verzonden is enzo, terwijl dat daarna niet zo blijkt te zijn. Ik wil weten waar ik aan toe ben.

Moppentappers
Berichten: 1372
Lid geworden op: 02 apr 2006 02:36

Re: Discutabele handelswijze Medion (TFT SCHERM)

Ongelezen bericht door Moppentappers »

Een vrijbrief is het niet, maar wanneer ik vlees bij de lidl koop, moet ik daar dan ook van verwachten dat ik dezelfde kwaliteit krijg als van een haute cuisine? je koopt iets van het merk medion, en krijgt daar een mooi pakketje problemen bij
er zijn geen reviews over dat scherm misschien, maar meer dan genoeg over medion zelf

ikbenik

Re: Discutabele handelswijze Medion (TFT SCHERM)

Ongelezen bericht door ikbenik »

Het feit dat Medion relatief lage prijzen hanteert, rechtvaardigt niet dit gedrag. We hebben het hier niet over het kleinste merk op TFT gebied. Medion mag dan goedkoop zijn, maar klein zijn ze allerminst op multimedia gebied. Wat ik vraag is geen geweldige service. Wanneer Pruim dit meent te moeten kwalificeren onder 'geweldig' dan zegt dat meer over zijn norm en definitie van 'geweldig' dan over het mijne. Ik noem dit eerder een basisvereiste / norm binnen de garantieregelgeving.
Dat krijg je niet. Punt.

Het is algemeen bekend hoe Medion met de consumenten omgaat, alleen de consument wil dat maar niet inzien.

Het zijn en het blijven prutsers.

Daarnaast is het zo dat als een merk aan het rotzooiten is, dat je als consument dat merk niet meer gaat kopen en een merk gaat kopen die betere service en aftersales heeft.

Maarja, we zitten hier in Nederland en de Nederlandse consument houdt Medion een hand boven het hoofd, heeft Medion heilig verklaard.

Koop voortaan geen Medion meer, en je hebt geen last meer van dat gedonder.

En kom aub niet aan dat de prijzen van Medion zo lekker laag zijn, dat is dito service en aftersales ook.

Is ook helemaal je eigen schuld dat je nu met de problemen zit, want de consument heeft heel erg last van struisvogelgedrag.

Pruim
Berichten: 542
Lid geworden op: 23 sep 2007 18:05

Re: Discutabele handelswijze Medion (TFT SCHERM)

Ongelezen bericht door Pruim »

We misten je al ikbenik :lol:

Mugello
Berichten: 16
Lid geworden op: 08 mar 2006 21:22

Re: Discutabele handelswijze Medion (TFT SCHERM)

Ongelezen bericht door Mugello »

Ik ook, maargoed ik weet inmiddels wel zo'n beetje hoeveel waarde ik aan zijn woorden moet hechten.

Laat duidelijk zijn, dit was mijn eerste ervaring met Medion en wat ik hoorde van her en der om me heen, waren de artikelen in orde. Dit soort zaken waren bij mij op het moment dat ik de monitor kocht niet bekend, anders had ik nooit die monitor gekocht. Iets waar ik inmiddels wel achter ben na dit, nooit wéér Medion!

Feit blijft dat dit fucked up is hoe Medion met dit soort zaken omgaat. Misschien al eeuwen bij menig bekend, bij mij helaas niet op moment van aankoop, anders had ik dit neverz gedaan. Maargoed, nogmaals neemt dat niet weg dat de manier waarop Medion met dit soort zaken omgaat ronduit kl#te is. En dat door sommigen de prijs wordt aangevoerd als rechtvaardiging en een soort van voorteken dat daarvan in het verlengde staat, vind ik dus niet juist.

Er zit 3 jaar garantie op. Punt. Overal communiceren ze uit dat het binen 10 werkdagen wordt geregeld en dat je je (eigen of nieuwe) monitor terug. Dus dan mag je daar ook op rekenen. Ja, er kan speling optreden, maar dat de leveringstermijn bijna 3 keer zo lang is, dat is voldoende rechtvaardiging voor kritiek en om not amused te zijn als consument.

En dan kun je nu berichten gaan zitten posten waarin je het gedrag van Medion eigenlijk goedpraat door te stellen van "je had kunnen weten dat Medion zo is met die dingen"... dat doet NIETS af aan het feit dat Medion niet juist met deze dingen omgaat. Punt.

Tuurlijk kan het zijn dat ik (voor sommigen hier) vrij kort door de bocht ben misschien, maar hou er rekening mee dat hier veel frustratie meespeelt momenteel door hoe alles keer op keer loopt.

Nogmaals, waar het mij om gaat is dat ze onjuiste beweringen doen. Dit heeft niets met service te maken ergens. Dit is puur de warboel hoe het daar intern aan toe gaat en hoe beroerd de communicatie en logistiek op elkaar zin afgestemd en dat de consument daar de dupe van is.

Daarnaast wil het zo zijn dat ik momenteel in mijn afstudeerperiode zit, dus kun je begrijpen dat het ontzettend vervelend is dat - buiten de normale tijd van een vervanging van monitor - het wordt gefrustreerd door dit onnodige rare gedoe vanuit Medion. Want zolang ik geen monitor heb, kan ik thuis niet op mn pc.

ikbenik

Re: Discutabele handelswijze Medion (TFT SCHERM)

Ongelezen bericht door ikbenik »

Feit blijft dat dit fucked up is hoe Medion met dit soort zaken omgaat. Misschien al eeuwen bij menig bekend, bij mij helaas niet op moment van aankoop, anders had ik dit neverz gedaan. Maargoed, nogmaals neemt dat niet weg dat de manier waarop Medion met dit soort zaken omgaat ronduit kl#te is. En dat door sommigen de prijs wordt aangevoerd als rechtvaardiging en een soort van voorteken dat daarvan in het verlengde staat, vind ik dus niet juist.
Absoluut mee eens.

Begrijp me niet verkeerd, maar Medion en de Aldi zijn zo goed in het optrekken van rookgordijnen dat de waarheid verhult blijft.

Ik had Medion eerst ook hoog, maar voor mij zijn het ondertussen gewoon prutsers die een graantje in de markt mee willen pikken.
Maar zo werkt het dus niet.

Daarbij is het ook zo dat al heb je al de recht van de wereld, zie het maar eens te krijgen!
Als de winkelier (Aldi) en de fabrikant (Medion) hun poten stijf houden dan kun je bar weinig doen.
Oke, je kunt een rechtzaak beginnen, maar dat kost weer veel geld en omdat het veel geld kost en de winst dermate laag is, zullen veel consumenten maar ook juristen afhaken. De kosten wegen niet op tegen de te halen zaken.

Zeer triest, maar helaas de werkelijkheid.

magel725
Berichten: 1164
Lid geworden op: 18 jun 2006 01:37

Re: Discutabele handelswijze Medion (TFT SCHERM)

Ongelezen bericht door magel725 »

Klantnummer: -------------

Beste, bij deze wil ik u attenderen op het volgende.

Half september heb ik een monitor teruggezonden in verband met een defect. Het defect viel binnen garantienormen en periode. Mij werd verteld dat ik een nieuwe zou krijgen binnen 10 dagen. Nooit bezorgd. Ik heb er 8 keer achteraan gebeld en ben inmiddels een maand verder, en nog altijd niets.
Je zit nog binnen een redelijke termijn, dus je hebt nog geen recht van klagen.

Vorige week belde ik, werd mij verteld dat mijn monitor binnen was en dat deze vrijdag of uiterlijk maandag (eergisteren) zou worden verzonden. Dit werd mij notabene GEGARANDEERD!!!!!!!! jammer dat ik dat niet op band heb zeg..
als ze iets beloven moeten ze dat wel nakomen ja, dat is wel zo netjes

En raad eens? Niets ontvangen, dus ik bel zojuist weer af, en wederom tracht de telefonist mij af te wimpelen met het inmiddels bekende standaard praatje. Dus ik vraag me wederom door te laten schakelen met een hogere afdeling die mij de vorige keer dus ook doodleuk vertelde dat de monitor al binnen was en dat deze zou worden verzonden.
altijd dat gezever om "een hogere afdeling". los je problemen eens op met de mensen die daar over gaan, in plaats van te mekkeren om een leidinggevende. Die krijgen tegenwoordig al bijna ELKE klant omdat ELKE klant die een probleem heeft de illusie heeft dat ze belangrijk genoeg zijn om de directeur aan de lijn te krijgen. JUIST daardoor gaat je probleem nooit opgelost worden omdat de mensen die WEL over je probleem beslissen dan dwars gaan doen.

Krijg ik een mevrouw aan de lijn die nogal hoog uit de lucht gegrepen (JIJ wilde toch een manager spreken? Wat verwacht je dan? Jij bent toch ook te goed om de normale weg te bewandelen?) meent te moeten vertellen dat het er eigenlijk op neerkomt dat ik maar vooral niet moet zeuren en dat ik niet de enige ben die een kapotte monitor heeft (lever dan ook goed spul!) (goed spul gaat nooit stuk dan?en dat ze niet kan zien wat er besteld en geleverd gaat worden en al die dingen meer. Wat hanteren jullie wel niet voor systeem??? (JIJ wilde een hogere rang spreken!! Die kunnen op kantoor enkel een post it schrijven en niet in het systeem. Je hebt er zelf om gevraagd notabene!!!En ik moest maar gewoon afwachten of mijn monitor er volgende week maandag bij zit, en zoniet dat ik dan nog maar 1 of 2 weken langer moet wachten. WAAR GAAT DIT OVER???? Wat is dit voor amateuristisch gebeuren???? We spreken hier verdorie over het grote MEDION dat nieteens in staat is om zo iets dergelijks normaal binnen een normale termijn af te handelen? Jullie hebben een monitor verkocht die kwa blijkelijk niet deugt. Ditzelfde probleem dat ik heb heb ik via google meerdere keren gelezen bij reviews van andere gebruikers, dus dit is geen uitzonderingsgeval... dus ik stuur hem keurig terug met garantiebewijs enzo en dan handelen jullie je zaakjes op zo'n wijze af?
Je zit nog binnen een maand!!!! Dat is gewoon een normale termijn, dus om op zo'n manier tegen een bedrijf te spreken gaat je zooi echt niet sneller opgestuurd worden!!!

Ik word hier inmiddels een beetje spuugzat van dat er telkens maar weer wordt gerommeld en verschoven en telkens maar weer beloften worden gedaan die niet kloppen, en als ik dan al iemand van hogere hand aan de lijn krijg, deze het nodig meent te vinden alles maar te relativeren en al die toestanden meer. En dat allerlei mensen verschillende beweringen doen. Ik wil gewoon een nieuwe monitor, minimaal een gelijkwaardige. En ook gewoon zo snel mogelijk. Dat is mijn consumentenrecht. Punt.
NEE, dat is NIET je consumentenrecht en dat weten de mensen bij Medion ook. Je zet jezelf alleen maar voor paal. PUNT

De mevrouw die ik aan de lijn had, dacht zich nogal wat te kunnen permitteren en dat ik maar gewoon met hangende pootjes moet wachten en wachten en wachten. Kom zeg, dan regelen jullie maar iets. Desnoods met Medion Duitsland zelf over een snelle nazending van een monitor. Jullie zjin een dermate grote organisatie die het heus wel voor elkaar kan krijgen om fantsoenlijk een monitor te bestellen en een garantie-issue af te handelen. Of kan zoiets alleen met Tros Radar op de stoep bij wijze van spreken? Het spijt me als ik onaardig overkom, maar de wijze waarop ik nu reageer is het resultaat van het discutabele beleid dat door jullie medewerkers wordt gevoerd ten aanzien van het afhandelen van garantie-issues.
Je moet niet zeuren! Je begint zelf om mensen te roepen die hoger zijn, en dan kom je vanzelf uit bij mensen die hoger in rang zijn, maar niets met jouw probleem van doen hebben, noch het kunnen oplossen. Medion handelt normaal, en het is JIJ die overal een probleem van maakt. Eigen schuld, dikke bult. Of kom ik nu net zo onaardig over als jij? Of werk ik nu weer bij Medion? haha


Ik ga er van uit een passend antwoord te krijgen, want dit gaat echt niet langer op deze manier.
Nee, je mail kan inderdaad niet door de beugel.

Ik ben lang genoeg vriendelijk en geduldig geweest en deze idiote reactie van net aan de telefoon was voor mij echt dé druppel!
Wanneer was je dan vriendelijk, want ik kan dat niet teruglezen?

Desalniettemin met vriendelijke groet en in afwachting van een reactie,
Je zal vast een reaktie krijgen als je jezelf als viswijf gedraagt ja.

Mugello
Berichten: 16
Lid geworden op: 08 mar 2006 21:22

Re: Discutabele handelswijze Medion (TFT SCHERM)

Ongelezen bericht door Mugello »

Absoluut heb je gelijk dat mijn mail niet door de beugel kan. Maar datzelfde kun je zeggen van die idiote reactie die zij gaven en die belachelijke spelletjes die zij spelen.

Als je eens goed nadenkt voor je wat tikt, dan zul je (mits je over een normaal inlevingsvermogen beschikt) begrijpen dat dit gewoon godsgruwelijk irritant is hoe Medion denkt haar klanten te kunnen afwimpelen. Ik vind dus dat je vanuit deze context weldegelijk mijn mail als gerechtvaardigd kunt kwalificeren na die idiote houding die zij aannamen. Zij zetten de toon, niet ik.

Zij doen telkens beloften, komen ze keer op keer niet na. En dat is nu juist het hele probleem. En daarnaast al dat onnodig vage gedoe telkens. PRecies zoals ikbenik dus eigenlijk hiervoor al wel duidelijk formuleerde, dat ophouden van mistgordijnen en dat ontransparante gedoe, dat irriteert mateloos. Je weet gewoon absoluut niet waar je aan toe ben bij die gasten.

En ja, dat het een maand duurt, prima, so be it. Maar laat ze dan niet al tot 3 keer beloofd en toegezegd hebben dat mijn monitor al bezorgd was en binnen 2 dagen verzonden zou worden en dat ik hem gegarandeerd zou hebben binnen enkele dagen! Keer op keer flikten ze dit!

En als ik dan vervolgens gister weer belde om te vragen hoe dat zat omdat ik nog niks gehad had, zij ineens zeggen dat die monitor nooit ontvangen was en nooit naar me verstuurd daar en dat ik dus maar nog een week moet wachten en hopen dat de mijne bij de volgende levering van volgende week maandag zit. En als dit niet het geval is, ik gewoon pech heb en nog 1 of 2 leverronden (1 of 2 weken) moet wachten. Ze liegen dus keer op keer dat ze barsten. Ze spelen hele gore spelletjes.

En die primaire telefonisten daar die weten er geen fluit van, die hangen telkens hetzelfde praatje op. Dus dan vraag je of ze je doorverbinden met de afdeling die over die afhandeling gaat (dat bedoelde ik met hoger, eigenlijk moest ik dus zeggen dieper in plaats van hoger). Dat is niet meer dan logisch, want met die telefonist kom je niks verder. Die lijkt zijn reactie wel van een standaardlijstje af te lezen. Eerlijkheid gebiedt me wel te zeggen dat de telefonisten vriendelijk zijn.

En dan komt dat mens met zo'n antwoord. Met dat ik ervoor vriendelijk was, tot op deze mail was ik altijd ontzettend vriendelijk en geduldig in mail en aan de telefoon. Maar die reactie die ik gister kreeg was voor mij de druppel, wat resulteerde in de zoveelste ergernis, waardoor deze mail tot stand kwam.

En daarbij komt ook dat ik momenteel in mijn afstudeerperiode zit en ik dus wil weten hoelang ik nog zonder monitor moet, want ik kan dus onmogelijk op mijn pc thuis door dit gedoe. En als je dan telkens te horen krijgt... uw monitor is er binnen 2 dagen. En dan 2 weken later heb je nog niks en blijkt dat ze dat hebben gelogen, meerdere keren... dan barst bij mij de bom ja. En terecht!

Mugello
Berichten: 16
Lid geworden op: 08 mar 2006 21:22

Re: Discutabele handelswijze Medion (TFT SCHERM)

Ongelezen bericht door Mugello »

Ben naar de Aldi geweest waar ik hem destijds gekocht heb, de situatie uitgelegd en de filiaalleider van de Aldi gaat er verder achteraan, omdat hij zulke klachten al vaker had gehoord en zelf ook zegt dat Medion op een nogal arrogante wijze met zulke gevallen omgaat. Complimenten aan de Aldi en nu maar hopen dat het snel tot een goed einde komt.

Pruim
Berichten: 542
Lid geworden op: 23 sep 2007 18:05

Re: Discutabele handelswijze Medion (TFT SCHERM)

Ongelezen bericht door Pruim »

En nu ben je waar je hoort te wezen.

De aldi is de verkoper, en hoort dus ook de consument te helpen bij klachten/problemen, en niet medion.

Mugello
Berichten: 16
Lid geworden op: 08 mar 2006 21:22

Re: Discutabele handelswijze Medion (TFT SCHERM)

Ongelezen bericht door Mugello »

Jawel Pruim, maar in eerste instantie zeiden ze dat ik me direct tot Medion moest wenden en niet tot de Aldi. Want Aldi staat in contact met Medion, maar niet met het Medion Repair Center. Maar nu gaan ze dan toch iets ondernemen.

Nogmaals de reden dat mijn mail zo boos was, was omdat ik me echt keer op keer door Medion genaaid voelde en me eigenlijk macheloos, want ik kon niets en moest maar toezien hoe ze telkens keer op keer een loop met me namen.

FerryG
Berichten: 236
Lid geworden op: 03 sep 2006 10:45

Re: Discutabele handelswijze Medion (TFT SCHERM)

Ongelezen bericht door FerryG »

Medion is het eigen merk van Aldi. Hoeveel meer kunnen ze "ermee te maken hebben" dan? En ik heb al 2x iets gekocht, en 1x heb ik aanspraak moeten maken op de garantie. Geen enkel probleem.

Mugello
Berichten: 16
Lid geworden op: 08 mar 2006 21:22

Re: Discutabele handelswijze Medion (TFT SCHERM)

Ongelezen bericht door Mugello »

Dan ben ik ontzettend blij voor jou dat dat zo probleemloos verliep gozer. Nu je het zegt, ik snap dan ook niet waarom de Aldi in eerste instantie deed alsof zij er niets mee van doen had en dat ik het direct met Medion moest oplossen. Een beetje van de kast naar de muur sturen dus, maargoed hopelijk komt het nu wel in orde.

Maar één ding weet ik wel, voortaan koop ik mn ICT spullen mooi bij Mediamarkt of iets dergelijks.

Pruim
Berichten: 542
Lid geworden op: 23 sep 2007 18:05

Re: Discutabele handelswijze Medion (TFT SCHERM)

Ongelezen bericht door Pruim »

Maar voordat je naar de mediamarkt gaat, dan raad ik je aan om eerst even daarop te gaan zoeken met de zoekfunctie op dit forum.
Service is namelijk ook niet hun sterkste punt. :lol:

Mugello
Berichten: 16
Lid geworden op: 08 mar 2006 21:22

Re: Discutabele handelswijze Medion (TFT SCHERM)

Ongelezen bericht door Mugello »

Zal ik doen :lol:

magel725
Berichten: 1164
Lid geworden op: 18 jun 2006 01:37

Re: Discutabele handelswijze Medion (TFT SCHERM)

Ongelezen bericht door magel725 »

Maar voordat je naar de mediamarkt gaat, dan raad ik je aan om eerst even daarop te gaan zoeken met de zoekfunctie op dit forum.
Service is namelijk ook niet hun sterkste punt.
Als je dat af kunt leiden van een forum waarop 99,9% van de mensen enkel en alleen komt om te zeuren omdat er iets mis is gegaan en je de goede verhalen niet hoort, dan trek je wel erg slechte conclusies.

Gesloten