LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] problemen met packerbell

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
chico01
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 mar 2009 19:54

problemen met packerbell

Ongelezen bericht door chico01 »

:twisted: ik heb een laptop merk PACKERDBELL gekocht bij Mediamarkt te Groningen in aug. 2008. In dec. 2008 heb ik de laptop terug gebracht, omdat hij het niet meer deed. Na een aantal keren te bellen met de Mediamarkt te Groningen, kreeg te horen dat mijn laptop kwijt geraakt is door PACKERDBELL. En na enige tijd is mijn laptop weer boven water. Na een x aantal keren te proberen te bellen met hun, kreeg ik een brief van de Media markt dat mijn laptop waterschade heeft opgelopen en mij gaat €446,00 kosten. Dus ra ra ra waar was mijn laptop al die tijd gebleven. :twisted: En ja hoor, weer bellen met de mediamarkt en kreeg dan weer te horen dat zij op foto's van packerdbell moeten wachten. Nou mijn telefoonrekening is opgelopen tot een bedrag van €140,73 precies en dat alleen bellen naar hunnie toe om te vragen hoe het is met mijn laptop. Nou uiteindelijk afgelopen zaterdag 13 maart kreeg ik een telefoontje van de mediamarkt dat de foto's eindelijk er waren en dat het allemaal mijn eigen schuld is. wat kan ik nog meer doen om toch een nieuwe laptop te kunnen krijgen, want zo lang wachten kan het niet. volgens de wet mag mijn laptop maar 6 weken bij hun blijven. wie kan mij hiermee helpen want ik ben het zo zat van PACKERDBELL EN ZIJN ROTZOOI. IK WIL GEWOON EEN NIEUWE LAPTOP HEBBEN. WANT DIT HEB IK MOETEN AANSCHAFFEN VOOR MIJN ZOON ZIJN OPLEIDING EN NU IS MIJN ZOON ACHTER GERAAKT DOOR HUN STOMME FOUT EN DIE HUN NIET WILLEN TOEGEVEN. HELP HELP HELP AUB AUB. WANT DEZE LAPTOP HEB IK MET PIJN EN MOEITE KUNNEN KOPEN VOOR MIJN ZOON, WANT IK BEN TEN EINDE RAAD MET HUN. :twisted: IK HEB AL VAN ALLES GEPROBEERD MAAR DE SCHULD WORDT GEWOON NAAR MIJ TOEGESCHOVEN. EN MIJN VRAAG IS OOK WAAR IS MIJN LAPTOP AL DIE TIJD GEBLEVEN? WAT KAN VAN HUN VERWACHTEN. WIE O WIE KAN MIJ HIERBIJ HELPEN, WANT IK BEN OOK NIET AANGESLOTEN BIJ DE CONSUMENTENBOND WANT KAN DAT NIET BETALEN. WIJ LEVEN VAN EEN UITKERING EN DAT IS OOK GEEN VETTE HAP. DUS WIJ MOETEN OOK HEEL HARD SPAREN VOOR ZO'N DING VAN PACKERDBELL. IK BEN EEN HEEL ONTEVREDEN KLANT EN HEEEEEEEL ERG TELEURGESTELD IN HUN. WANT NIEMAND WILT GEWOON MIJ EEN NIEUWE LAPTOP GEVEN. EN WAT IS ER GEBEURT IN DE TUSSENTIJD VAN VERDWIJNING VAN MIJN LAPTOP?

HELP HELP HELP MISSCHIEN KENT IEMAND DIT PROBLEEM OOK VAN PACKERDBELL.

HOPEND DAT ER EEN REACTIE HIEROP KOMT, WANT WIJ DOEN AL ALLES OM DIT IN ORDE TE KRIJGEN EN BEN AL VANAF JANUARI 2009 BEZIG MET BELLEN MAILEN EN WEET IK VEEL MEER. IK BEN HET ZO ZAT VAN PACKERDBELL.

HULPELOOS, MACHTELOOS CHICO

Deejay
Berichten: 34
Lid geworden op: 19 sep 2005 23:46

Re: problemen met packerbell

Ongelezen bericht door Deejay »

Als eerst is het erg onbeleefd om op een forum met hoofdletters te schrijven, dat is schreeuwen. En je schreeuwt toch niet tegen mensen van wie je hulp verwacht?.
U kunt het "hunnie" woord beter weglaten, dat bestaat namelijk niet eens, spellingscontrole is een handig hulpmiddel hiervoor. Als Media Markt foto's heeft van Packard Bell dan hebben zij daarmee aan hun bewijslast voldaan dat wordt dus heel lastig. De wet heeft niets over 6 weken reparatietijd vastgelegd, het moet gebeuren met zo min mogelijk ongemak voor de consument, dat hoeft dus niet binnen 6 weken te betekenen.
Als laatste is Packard Bell geen partij in deze strijd, u moet bij de Media Markt zijn, u moet met hunnie naar een oplossing zoeke voor je nootboek.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: problemen met packerbell

Ongelezen bericht door D1RK »

Media markt en Packerd Belg...
2 matige wat service betreft.

Als je zekerheid wilt kun je beter een kleinere plaatselijke winkel met eigen werkplaats zoeken en er zijn diverse kleine PC speciaal zaken die zelf sneller en eerlijker repareren, wel meestal iets duurder maar wat heeft U aan deze trage en slechte service?

D2Freak30
Berichten: 307
Lid geworden op: 24 feb 2009 13:35

Re: problemen met packerbell

Ongelezen bericht door D2Freak30 »

Als eerst is het erg onbeleefd om op een forum met hoofdletters te schrijven, dat is schreeuwen. En je schreeuwt toch niet tegen mensen van wie je hulp verwacht?.
U kunt het "hunnie" woord beter weglaten, dat bestaat namelijk niet eens, spellingscontrole is een handig hulpmiddel hiervoor. Als Media Markt foto's heeft van Packard Bell dan hebben zij daarmee aan hun bewijslast voldaan dat wordt dus heel lastig. De wet heeft niets over 6 weken reparatietijd vastgelegd, het moet gebeuren met zo min mogelijk ongemak voor de consument, dat hoeft dus niet binnen 6 weken te betekenen.
Als laatste is Packard Bell geen partij in deze strijd, u moet bij de Media Markt zijn, u moet met hunnie naar een oplossing zoeke voor je nootboek.
Haha grappig. Dat is dus sarcastisch bedoeld want mensen op spellingsfouten afrekenen is natuurlijk zo 2006. Als je dan toch niet wat te melden hebt, zeg dan niks denk ik maar.
Packard Bell is de laptop kwijtgeraakt, op een gegeven moment word hij teruggevonden en dan heeft de laptop waterschade. PB heeft met deze kwestie dus zeker iets van doen.
Een vervelend geval maar ik denk dat je er niet veel mee kunt. Waterschade valt nooit onder garantie en je kunt, vrees ik, niet bewijzen dat de laptop geen waterschade had toen je hem opstuurde. Dan is de zaak al snel in kannen en kruiken voor PB.

franck846
Berichten: 52
Lid geworden op: 22 jan 2009 22:01

Re: problemen met packerbell

Ongelezen bericht door franck846 »

Mediamarkt zou een nieuwe moeten leveren als de laptop buiten jouw schuld om stuk is gegaan.
Mediamarkt zal niet snel toegeven, maar volle winkel wil wel eens helpen :wink:

Gesloten