LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] packard bell laptop

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
p.holleman
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 jun 2009 09:13

packard bell laptop

Ongelezen bericht door p.holleman »

hallo ik heb een eaasy note laptop type s2928, mijn garantie is afgelopen na 3 jaar maar heb nu een probleem. mijn beeld valt steeds uit de ene keer krijg ik rood beeld en de volgende x blauw en ga zo maar door dus alle kleuren kan het probleem niet vinden maar vind 3 jaar wel kort om al kapot te gaan.

BBCS
Berichten: 7084
Lid geworden op: 17 okt 2007 23:34
Contacteer:

Re: packard bell laptop

Ongelezen bericht door BBCS »

Zo te zien zal het wel de videokabel zijn tussen de videokaart en het beeldscherm.
Deze worden niet los geleverd en de vraag is of Packard-Bell ze wel in reparatie neemt.
In een dergelijk geval zou het gehele scherm vervangen moeten worden.

p.holleman
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 jun 2009 09:13

Re: packard bell laptop

Ongelezen bericht door p.holleman »

nou lekker dan maar in iedergeval bedankt het rare is dat ie het meest doet als ik op msn zit

maybe
Berichten: 439
Lid geworden op: 26 nov 2004 14:43

Re: packard bell laptop

Ongelezen bericht door maybe »

Heb je al contact opgenomen met de winkel of PackardBell???

vast niet....

BBCS
Berichten: 7084
Lid geworden op: 17 okt 2007 23:34
Contacteer:

Re: packard bell laptop

Ongelezen bericht door BBCS »

Na 3 jaar kan de winkelier dit niet meer oplossen, omdat hij compleet is overgeleverd aan de fabrikant.

Als de fabrikant de onderdelen niet los levert, kan de winkelier het niet oplossen.

TheLD
Berichten: 544
Lid geworden op: 23 dec 2006 13:12

Re: packard bell laptop

Ongelezen bericht door TheLD »

het rare is dat ie het meest doet als ik op msn zit
VGA drivers al eens opnieuwe geinstalleerd? Geeft ie dezelfde klacht met een bootable live-cd? Denk aan ubuntu/knoppix.

rdcmrt
Berichten: 46
Lid geworden op: 09 mar 2009 11:20

Re: packard bell laptop

Ongelezen bericht door rdcmrt »

3 jaar, je hebt mazzel dat je laptop het nogsteeds doet :shock:

Ik zou lekker een nieuwe laptop aanschaffen, 3 jaar voor een laptop is een flinke tijd, zeker voor een Packard Hell !!

LeoZ
Berichten: 322
Lid geworden op: 02 okt 2008 20:30

Re: packard bell laptop

Ongelezen bericht door LeoZ »

@rdcmrt::

Mazzel... 3 jaar voor een laptop een flinke tijd?... Larie!!

Ben o.a. in het bezit van een Fujitsu-Siemens Laptop van ca. 7 jaar oud én een Dell Latitude laptop van ca. 6 jaar oud... beiden werken nog steeds prima!!

Met name de Dell Latitude (C640) van 6 jaar oud met Windows XP (1 GB geheugen) werkt nog steeds prima en met een losse WiFi card kan ik met deze laptop nog steeds prima draadloos internetten, mailen, enz.

Zeker bij de betere merken hoort een laptop (bij normaal gebruik) zeker langer mee te gaan dan 3 jaar.

Quintus Sertorius
Berichten: 116
Lid geworden op: 11 jan 2009 01:15

Re: packard bell laptop

Ongelezen bericht door Quintus Sertorius »

@LeoZ: Maar daar noem je ook 2 merken;). PB is wel ff wat mindere kwaliteit he. Doorgaans kost een nieuw scherm inzetten tussen de 100 en 200 euro bij de lokale pc boer.

magel725
Berichten: 1164
Lid geworden op: 18 jun 2006 01:37

Re: packard bell laptop

Ongelezen bericht door magel725 »

Een laptop of computer is tussen de 2 en 4 jaar afgeschreven. Dat hij het daarna nog doet zou prima kunnen, maar functioneel met nieuwe software zal hij niet meer zo snel zijn. De meeste mensen hslen dan ook om de 3 jaar een andere laptop omdat deze het fysiek ook zwaarder hebben dan een desktop. Die 3 jaar is dus niet lang maar ook zeker niet kort. Ongeacht of hij nog voldoet aan de wensen.

Gesloten