LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Huismerk inkten van 123inkt

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
123inkt
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 mar 2011 09:14

Re: Huismerk inkten van 123inkt

Ongelezen bericht door 123inkt »

Best lang tevreden geweest over de huismerk cardrig voor de HP CLJ1600. Regelmatig problemen met lekken van die dingen, maar die werden snel onder garantie vervangen. Een print meesturen met de cardrigde...klaar.

Tot nu dan. Nu willen ze een paar prints hebben ingescand ( wie heeft nog zo'n ding ) en geemaild. De cardridged zijn goed zeggen ze. Heel gek dat de originele niet gaan lekken als ze halverwege zijn.

Beetje jammer dat ze nu zo moeilijk gaan doen. Na elke print met zo'n lekkende cardrigde kan je weer een uurtje aan de gang om de boel schoon te krijgen. Heb net de magenta vervangen..en alles lijkt weer ok. Of,,,,,,. nee geel is halverwege en begint met lekken zo te zien.

En vooral niet toegeven dat die dingen niet goed zijn terwijl iedereen er over klaagt.

Ik hoef die rommel niet meer en ga nu alleen originele gebruiken. Liever koop ik ze ergens ander dan bij 123, want voel me wel bedonderd, maar ja, vrees dat je er overal meer voor betaald.
Beste Dennis123,

Dat is een vervelende situatie. Ik lees in uw bericht dat u altijd tevredne was maar nu al meerdere garantieaanvragen heeft gedaan. Zoals ik het nu lees wordt er uitgebreider onderzoek gedaan naar de oorzaak omdat een omruiling het probleem bij u dus niet verhelpt.

Als de klantenservice u verzoekt om een testprint of de statuspagina van de printer te sturen kunt u uiteraard ook een foto hiervan maken en mailen (met uw camera of telefoon) of deze per post sturen als het niet anders kan. Hiermee kunnen wij u beter adviseren en het probleem voor u verhelpen.

Met vriendelijke groet,
123inkt.nl

stofzuigertje

Re: Huismerk inkten van 123inkt

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Enkele types cartridge hebben iets dikkere inkt nodig om niet te lekken.

Epson doet het zelf wel maar de na vullingen en nep cartridges zijn gevuld met standaard inkt voor vrijwel alle merken.
Daarom kun je beter informeren op na vul forum welke cartridge je moet hebben en welke modellen deze wel of niet hebben.

Het zelfde geld voor na vul chips en zo en hoeveel erin gaat.
Prijs per pagina / cartridge is meestal mede afhankelijk van de inhoud en of je een makkelijk doosje of lastige chip beveiligde kleine kreeg!

Vrijwel alle printer merken hebben makkelijke en moeilijker printers helaas.

ArieVL
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 mei 2012 22:09

Re: Huismerk inkten van 123inkt

Ongelezen bericht door ArieVL »

Ik gebruik aardig wat cartridges en heb ze bij meerdere wegshops gekocht.
Bij 123inkt heb ik nog nooit een zending gehad die goed was.
Telkens reageert er een cartridge niet of de prints zijn lelijk.

Als je klaagt hierover moet je allerlij dingen opsturen om te bewijzen dat het niet werkt, ik werd er helemaal ziek van.

NOOIT MEER 123INKT. :twisted:

123inkt
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 mar 2011 09:14

Re: Huismerk inkten van 123inkt

Ongelezen bericht door 123inkt »

ArieVL schreef:Ik gebruik aardig wat cartridges en heb ze bij meerdere wegshops gekocht.
Bij 123inkt heb ik nog nooit een zending gehad die goed was.
Telkens reageert er een cartridge niet of de prints zijn lelijk.

Als je klaagt hierover moet je allerlij dingen opsturen om te bewijzen dat het niet werkt, ik werd er helemaal ziek van.
Beste ArieVL,

Vervelend dat u ontevreden bent over uw aankoop. Aan de hand van dit bericht kunnen wij helaas onmogelijk nagaan wat het probleem en de historie precies is. Wij kunnen u in ieder geval verzekeren dat wij een probleem altijd oplossen en aan de hand van een testpagina kunnen wij het probleem het snelste analyseren en voor u verhelpen. Ik wil u verzoeken om contact op te nemen met onze klantenservice en mocht de support onverhoopt niet naar volledige tevredenheid zijn kunt u zich ook richten aan onze backoffice.

Met vriendelijke groet,
123inkt.nl

Dennis123
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 apr 2012 17:26

Re: Huismerk inkten van 123inkt

Ongelezen bericht door Dennis123 »

Beste Dennis123,

Dat is een vervelende situatie. Ik lees in uw bericht dat u altijd tevredne was maar nu al meerdere garantieaanvragen heeft gedaan. Zoals ik het nu lees wordt er uitgebreider onderzoek gedaan naar de oorzaak omdat een omruiling het probleem bij u dus niet verhelpt.

Als de klantenservice u verzoekt om een testprint of de statuspagina van de printer te sturen kunt u uiteraard ook een foto hiervan maken en mailen (met uw camera of telefoon) of deze per post sturen als het niet anders kan. Hiermee kunnen wij u beter adviseren en het probleem voor u verhelpen.

Met vriendelijke groet,
123inkt.nl
Hallo 123inkt.

Waarom lossen jullie een probleem niet gewoon gelijk op zoals altijd ? Jullie lijken maar niet te geloven dat een oridinele cardridge geen problemen geeft en de huismerk types wel. Ze gaan lekken als ze ongeveer halverwege zijn. Dat doen ze al een paar jaar ( zolang als ik ze heb ), alleen de ene keer wat erger dan de andere keer.

Ik ben best bereid de defecte cardridge op te sturen zoals altijd gedaan is met een print met vlekken ( het resultaat van het lekken). Begrijp alleen wel dat als ik eenmaal vlekken het de cardrigde er onmiddelijk uit gaat om erger te voorkomen.
Wees dan eens soepel zoals altijd geweest en maak die 100% garantie die jullie beweren te geven op de huismerk cardridges eens waar. De laatste keer was het niets andere dan gezeur over wat ik allemaal maar even moest scannen en opsturen.Iedereen kan zien dat die dingen lekken, de toner zit net zo gemakkelijk aan de buitenkant als het eenmaal zover is.

Wat mij betrefd komen er gewoon weer 123 huismerk cardridges in, maar dan alleen als jullie ze 1000% garanderen. Hopelijk wordt het voor jullie op termijn zo'n dure aangelegenheid dat die dingen verbeteren, of wellciht uit de markt gehaald worden.

Ik hoor het graag


mvg

mafvogeltje
Berichten: 192
Lid geworden op: 06 jun 2011 19:14

Re: Huismerk inkten van 123inkt

Ongelezen bericht door mafvogeltje »

inkt123 is prima voor een particulier maar niet voor een bedrijf dat is het verschil.

Dennis123
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 apr 2012 17:26

Re: Huismerk inkten van 123inkt

Ongelezen bericht door Dennis123 »

Een inktcardrigde is een inktcardridge. En die hoort niet te lekken. Of dat nou voor een bedrijf of particulier is mag niet uitmaken als je t mij vraagt.

Sambalbij
Berichten: 10
Lid geworden op: 21 jan 2012 03:59

Re: Huismerk inkten van 123inkt

Ongelezen bericht door Sambalbij »

Ik heb nog nooit wat bij deze winkel gekocht, maar mijn elders gekochte nep-cartridges werken prima in zowel mijn Brotherprinter als HP-laserjet. Nooit problemen en beide printers worden zakelijk gebruikt.

123inkt
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 mar 2011 09:14

Re: Huismerk inkten van 123inkt

Ongelezen bericht door 123inkt »

Dennis123 schreef:
Beste Dennis123,

Dat is een vervelende situatie. Ik lees in uw bericht dat u altijd tevredne was maar nu al meerdere garantieaanvragen heeft gedaan. Zoals ik het nu lees wordt er uitgebreider onderzoek gedaan naar de oorzaak omdat een omruiling het probleem bij u dus niet verhelpt.

Als de klantenservice u verzoekt om een testprint of de statuspagina van de printer te sturen kunt u uiteraard ook een foto hiervan maken en mailen (met uw camera of telefoon) of deze per post sturen als het niet anders kan. Hiermee kunnen wij u beter adviseren en het probleem voor u verhelpen.

Met vriendelijke groet,
123inkt.nl
Hallo 123inkt.

Waarom lossen jullie een probleem niet gewoon gelijk op zoals altijd ? Jullie lijken maar niet te geloven dat een oridinele cardridge geen problemen geeft en de huismerk types wel. Ze gaan lekken als ze ongeveer halverwege zijn. Dat doen ze al een paar jaar ( zolang als ik ze heb ), alleen de ene keer wat erger dan de andere keer.

Ik ben best bereid de defecte cardridge op te sturen zoals altijd gedaan is met een print met vlekken ( het resultaat van het lekken). Begrijp alleen wel dat als ik eenmaal vlekken het de cardrigde er onmiddelijk uit gaat om erger te voorkomen.
Wees dan eens soepel zoals altijd geweest en maak die 100% garantie die jullie beweren te geven op de huismerk cardridges eens waar. De laatste keer was het niets andere dan gezeur over wat ik allemaal maar even moest scannen en opsturen.Iedereen kan zien dat die dingen lekken, de toner zit net zo gemakkelijk aan de buitenkant als het eenmaal zover is.

Wat mij betrefd komen er gewoon weer 123 huismerk cardridges in, maar dan alleen als jullie ze 1000% garanderen. Hopelijk wordt het voor jullie op termijn zo'n dure aangelegenheid dat die dingen verbeteren, of wellciht uit de markt gehaald worden.

Ik hoor het graag


mvg
Beste Dennis123,

We willen u graag helpen maar wij kunnen geen contact met u opnemen omdat de enige informatie "dennis123" betreft. Neemt u dus even contact op met de klantenservice zodat we u kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

123inkt.nl

CJR
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jul 2012 11:22

Re: Huismerk inkten van 123inkt

Ongelezen bericht door CJR »

Ook ik heb slechte ervaringen met de inkten van huismerken. Het maakte niet uit bij welke leverancier ik ze , Kruidvat, Inkstation of 123Inkt, bij mij werkten ze geen van alle. Eerst geprobeerd op een Canon en later op een HP. Drie keer heb ik het geprobeerd en drie keer gaf het ellende. Over de garantie niets dan lof. Zonder veel poespas werden mijn klachten door de leveranciers gegrond verklaard en kreeg ik mijn centen terug. Maar dat lost niet het probleem van de slecht werkende huismerk cartridges op natuurlijk!

dick45
Berichten: 21
Lid geworden op: 10 jan 2006 21:12

Re: Huismerk inkten van 123inkt

Ongelezen bericht door dick45 »

Inderdaad, denk je als zuinige Hollander goedkoop uit te zijn, 4 cartridge besteld van het huismerk van 123 inkt, 2 voor HP en 2 voor Canon, 3 weigeren alle dienst en 123 Inkt zwijgt in alle talen.

Dennis123
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 apr 2012 17:26

Re: Huismerk inkten van 123inkt

Ongelezen bericht door Dennis123 »

Beste Dennis123,

We willen u graag helpen maar wij kunnen geen contact met u opnemen omdat de enige informatie "dennis123" betreft. Neemt u dus even contact op met de klantenservice zodat we u kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

123inkt.nl
Zojuist een mailtje gestuurd , met de LANGE emailwisseling erbij van eerder. Ben benieuwd. !!

dick45
Berichten: 21
Lid geworden op: 10 jan 2006 21:12

Re: Huismerk inkten van 123inkt

Ongelezen bericht door dick45 »

Dennis, ik kreeg vorige week een RMA nummer toegestuurd van 123inkt, dan kun je de inkt kosteloos retour sturen, vandaag op de post gedaan.
Ik ben ook benieuwd.

Moppentappers
Berichten: 1372
Lid geworden op: 02 apr 2006 02:36

Re: Huismerk inkten van 123inkt

Ongelezen bericht door Moppentappers »

Ik gebruik al enige tijd 123inkt patronen voor een laserprinter, die werken perfect en dat scheelt per patroon al gauw zo'n 50-70 euro, een collega had bij 123inkt geprobeerd voor een inktjet, dat werkte niet, helaas. Ik dacht dat dat een brother was, maar dat zou ik even aan hem moeten vragen.

Wilsophie
Berichten: 114
Lid geworden op: 24 nov 2009 12:51

Re: Huismerk inkten van 123inkt

Ongelezen bericht door Wilsophie »

Ik vind die huismerken van 123 inkt prima voldoen.
Maar ik lees iets over schoonmaken, dat doe ik eigenlijk nooit.
Geen idee hoe dat moet en of dat nodig is. Ik heb een HP deskjet 2050

tvthiel
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 mar 2011 17:12
Locatie: Bodegraven
Contacteer:

Re: Huismerk inkten van 123inkt

Ongelezen bericht door tvthiel »

Heb via 123inkt.nl huismerk tonercartridges voor mijn printer besteld. Na installatie in mijn printer bleek dat ik per ongeluk de verkeerde cartridges heb besteld. Het moest zijn voor mijn CLP320 maar ik heb hier bij het bestellen niet naar gekeken. Omdat ik ze alle vier al in de printer had geïnstalleerd kan ik eigenlijk niet meer ruilen. Dit kunnen ze zo natuurlijk niet meer aan iemand anders verkopen. Na contact met 123inkt.nl hebben ze voor mij toch een uitzondering kunnen maken en is mijn probleem alsnog naar tevredenheid opgelost. Top service! :)
Laatst gewijzigd door tvthiel op 28 sep 2012 17:29, 3 keer totaal gewijzigd.

Ro-Ve
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 mei 2013 14:56

Re: Huismerk inkten van 123inkt

Ongelezen bericht door Ro-Ve »

Helaas slechte kwaliteit inkt.
Afdrukken zijn niet zuiver dus ook onderdelen vervangen via hun maar nog steeds slecht.
gelukkig zijn er meer leveranciers even zoeken via Google en keuze genoeg.

53o
Berichten: 710
Lid geworden op: 21 apr 2011 13:20

Re: Huismerk inkten van 123inkt

Ongelezen bericht door 53o »

Ook al raad ik gebruik van vervangende cartridges af wil ik wel toevoegen aan deze thread dat ik regelmatig toners (wel de officiële) bestel bij 123inkt voor werk en de leveringen gewoon netjes op tijd aankomen en ook de de telefonische support wanneer nodig gewoon goed werkt.

Wat mij betreft een goede webwinkel.

flepp
Berichten: 325
Lid geworden op: 12 jun 2005 21:34

Re: Huismerk inkten van 123inkt

Ongelezen bericht door flepp »

Heb enkele cartridges merkloos geprobeerd maar gaf mij niet wat ik er van verwachte ten opzichte van de orginele cartridges, misschien chip probleem? van niet orginele.


Gesloten