Lange wachttijd bij kapotte Samsung wasmachine

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Pulletje74
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 jan 2023 20:01

Lange wachttijd bij kapotte Samsung wasmachine

Ongelezen bericht door Pulletje74 »

Manchet/rubber wasmachine Samsung binnen 2 jaar kapot/brokkelt af. Natuurlijk garantie maar het repaircenter van Samsung kampt met grote storing, ik wacht al die tijd al op een oplossing. Ondertussen kan ik al niet wassen vanaf 23-01-23 :evil:
Online te lezen dat ik niet de enige ben met dit probleem en waarschijnlijk in de wachtrij terecht kom....
Schandalig om je gebruikers zo in de was te zetten!

Lowieze
Berichten: 6497
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09
Beste antwoord
Gekozen door Pulletje74

Re: Lange wachttijd bij kapotte Samsung wasmachine

door Lowieze » 01 feb 2023 10:07

Mijn dochter heeft hetzelfde gehad bij haar Samsung wasmachine. Zij heeft contact opgenomen met de verkoper en deze heeft de manchet binnen 3 dagen vervangen.
Lady1234
Berichten: 26851
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Lange wachttijd bij kapotte Samsung wasmachine

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Dus u kunt al een week niet wassen? Raag of u even bij de buurvrouw een wasje kunt draaien.

J. Deltoer
Berichten: 3031
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Lange wachttijd bij kapotte Samsung wasmachine

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Lady1234 schreef:
01 feb 2023 09:32
Dus u kunt al een week niet wassen? Raag of u even bij de buurvrouw een wasje kunt draaien.
of u bied aan de was bij mevrouw op te halen en te wassen. Een goede daad.....

Lowieze
Berichten: 6497
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Lange wachttijd bij kapotte Samsung wasmachine

Ongelezen bericht door Lowieze »

Mijn dochter heeft hetzelfde gehad bij haar Samsung wasmachine. Zij heeft contact opgenomen met de verkoper en deze heeft de manchet binnen 3 dagen vervangen.

Lady1234
Berichten: 26851
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Lange wachttijd bij kapotte Samsung wasmachine

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Nog geen twee jaar met een manchet doen? Wat is dat voor rommel. Neem er dan maar vast een paar in voorraad.

Kokka1
Berichten: 398
Lid geworden op: 23 jul 2011 23:32

Re: Lange wachttijd bij kapotte Samsung wasmachine

Ongelezen bericht door Kokka1 »

Pulletje74 schreef:
31 jan 2023 20:16
Manchet/rubber wasmachine Samsung binnen 2 jaar kapot/brokkelt af. Natuurlijk garantie maar het repaircenter van Samsung kampt met grote storing, ik wacht al die tijd al op een oplossing. Ondertussen kan ik al niet wassen vanaf 23-01-23 :evil:
Online te lezen dat ik niet de enige ben met dit probleem en waarschijnlijk in de wachtrij terecht kom....
Schandalig om je gebruikers zo in de was te zetten!
Je moet je sowieso wenden tot de verkoper van de wasmachine. Met hem heb je een overeenkomst, en hij moet zorgdragen voor herstel binnen een redelijke termijn

Pulletje74
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 jan 2023 20:01

Re: Lange wachttijd bij kapotte Samsung wasmachine

Ongelezen bericht door Pulletje74 »

Ook contact gehad met Coolblue maar moet Samsung de gelegenheid geven tot 3-2 (10 werkdagen) om met een oplossing te komen...

DvdVK
Berichten: 110
Lid geworden op: 24 feb 2023 08:19

Re: Lange wachttijd bij kapotte Samsung wasmachine

Ongelezen bericht door DvdVK »

Wat is de stand van zaken met 'm.n. LetMeRepair (de reparatiedienst van Samsung)?

Wij hebben problemen met een Samsung wasmachine (35 maanden oud toen het defect werd gemeld bij Samsung) met 5 jaar garantie vanuit Samsung, LetMeRepair kwam na ruim 5 weken (10 minuten binnen: bekeken factuur en garantiecertificaat én maakten filmpje en geluidsopnames).
Er werd gezegd: kapotte kogellager en als we komen om te repareren duurt dit 1 1/2 uur.

Om 2 1/2 dag later een factuur van 99,70 te sturen (=voorrijkosten) met de vermelding onherstelbaar te sturen.
We hebben direct contact opgenomen metSamsung die nu binnen 3 weken laat weten watSamsung gaat doen.

Ik hoop voor udat uw probleem welopgelost is.

Plaats reactie