Atag/Etna/Pelgrim
Geplaatst: 17 jun 2012 13:28
Hier onder de hele gang van zaken.
Hierbij wilde ik u even een mening vragen betreffende het volgende probleem.
Wij hebben in 2010 een keuken gekocht bij Eigen Huis Keuken te Hoevelaken, met de inbouw apparatuur van Etna ( Atag )
Daar bevond zich een koffiepad machine in welke vanaf het begin problemen gaf en waarbij div malen een service bezoek is geweest.
Div malen in het weekend zonder machine gezeten waardoor wij een ander apparaat moesten kopen bij de Blokker.
Na een laatste bezoek waarbij het gehele binnenwerk vervangen was, weer een beetje hoop, maar dit was van korte duur na het 2de bakje water lekkage over mijn keuken.
Toen Atag gebeld en hier mijn ontevredenheid over uit gesproken en zo niet door te willen gaan met dit apparaat en verstandig was om deze te vervangen voor een nieuwe.
Maar tot mijn verbazing werd dit toestel niet meer gemaakt, maar toen ik dit apparaat uitkoos was het een heel goed apparaat werd er beweerd, en naar 1 a 1,5 jaar al weer uit productie.
Dus na div telefoontje en niet zo vriendelijke medewerkers van de servicedienst en na mijn bezoek bij Eigenhuis keukens besloten om dit apparaat te vervangen voor een koffiebonen machine van rond de € 2400,- wat ik natuurlijk niet ging betalen, maar i.v.m. de problemen een soort coulance, en bleef er € 800,- over.
Omdat ik van de problemen af wilde dit gedaan en het apparaat laten plaatsen.
Tot mijn verbazing krijg ik via Pelgrim een folder thuis gestuurd waar de betreffende machine in staat voor een veel lager bedrag van € 1499,-
Dus weer voelde ik mijn besodemieterd.
Nu is de monteur van een extern bedrijf geweest en heeft de koffiebonenmachine geplaatst tot volle tevredenheid.
Nu zegt de betreffende monteur hier ter plaatse dat het geheel niet zo mooi smoeld, wat wij wisten en dat wij toch al van plan waren om de betreffende stoomoven die er in zat te verkopen en er een combimagnetron te plaatsen.
Waardoor de monteur van het externe bedrijf zelf aanbood naar Atag te bellen om te vragen wat het zou kosten om dit te tewerkstellen.
Omdat mijn vrouw iemand aan de deur moest helpen zij niet aanwezig bij dit gesprek maar toen zij terug kwam hoorde ze nog net dat de monteur het gesprek aan het afronden was en vertelde dat wij terug gebeld zouden worden voor een bezoek van Atag om dit in orde te maken.
Waarop mijn vrouw vroeg wat hier de kosten van waren en hij, de monteur die hier de machine heeft geplaatst, op datum 5-4-2012 en dat de kosten voor Atag waren en als coulance gezien moesten zien i.v.m. de vele problemen met de padmachine.
Nu na enige tijd nog niets vernomen te hebben div male gebeld met de klanten service en te horen gekregen dat er een bezoek gepland stond om dit uit te voeren.
Na een maand nog niets vernomen te hebben heeft mijn vrouw met Atag klantenservice gebeld i.v.m. het bezoek, en werd hier niet zo vriendelijk te woord gestaan, en uitgemaakt werd voor leugenaar en de monteur vals had voor gelicht en wat wij wel dachten te zijn en dat er natuurlijk niet zomaar een machine werd om geruild.
Hier begreep ik niets van en ben natuurlijk naar Eigenhuis keukens gegaan omdat daar de keuken vandaan komt.
Dhr. Wesley van de Service dienst belt naar Atag en krijgt te horen dat er niets aan de hand is en dat het servicebezoek gewoon gepland staat, wat hij tegen mij vertelde.
Firma Eigen Huis gaat mij ook nog vaker zien want deze leggen de problemen ook maar weg, geld binnen en geen hulp meer.
Na enige tijd weer niets vernomen, en weer gebeld, en dat de magnetron binnen was en opgestuurd was naar het bedrijf welke deze kwam plaatsen.
En deze Firma zou dan contact met ons opnemen.
Na weer een week verstreken weer niets vernomen weer gebeld en gevraagd hoe of wat, kreeg ik te horen dat het even uitgezocht moest worden.
Nadat ik niet bereikbaar was vanochtend terug gebeld met de melding dat het al uitgelegd was aan mijn vrouw en dat het bezoek niet doorging ivm met misleiding van de betreffende monteur.
Vanochtend contact gehad met een niet zo vriendelijke mevrouw welke mijn nog zou terug bellen, waar ik had gevraagd wat ik dan wel zou moeten bij betalen, en dat tot nu toe nog steeds niet gedaan.
Ik vind het treurig de hele gang van zaken en verzoek echt iedereen om geen apparatuur te kopen bij Of ATAG/ETNA/PELGRIM wat allemaal uit dezelfde fabriek komt, want als ze het geld binnen hebben kun je fluiten naar coulance of een klein beetje service
Hierbij wilde ik u even een mening vragen betreffende het volgende probleem.
Wij hebben in 2010 een keuken gekocht bij Eigen Huis Keuken te Hoevelaken, met de inbouw apparatuur van Etna ( Atag )
Daar bevond zich een koffiepad machine in welke vanaf het begin problemen gaf en waarbij div malen een service bezoek is geweest.
Div malen in het weekend zonder machine gezeten waardoor wij een ander apparaat moesten kopen bij de Blokker.
Na een laatste bezoek waarbij het gehele binnenwerk vervangen was, weer een beetje hoop, maar dit was van korte duur na het 2de bakje water lekkage over mijn keuken.
Toen Atag gebeld en hier mijn ontevredenheid over uit gesproken en zo niet door te willen gaan met dit apparaat en verstandig was om deze te vervangen voor een nieuwe.
Maar tot mijn verbazing werd dit toestel niet meer gemaakt, maar toen ik dit apparaat uitkoos was het een heel goed apparaat werd er beweerd, en naar 1 a 1,5 jaar al weer uit productie.
Dus na div telefoontje en niet zo vriendelijke medewerkers van de servicedienst en na mijn bezoek bij Eigenhuis keukens besloten om dit apparaat te vervangen voor een koffiebonen machine van rond de € 2400,- wat ik natuurlijk niet ging betalen, maar i.v.m. de problemen een soort coulance, en bleef er € 800,- over.
Omdat ik van de problemen af wilde dit gedaan en het apparaat laten plaatsen.
Tot mijn verbazing krijg ik via Pelgrim een folder thuis gestuurd waar de betreffende machine in staat voor een veel lager bedrag van € 1499,-
Dus weer voelde ik mijn besodemieterd.
Nu is de monteur van een extern bedrijf geweest en heeft de koffiebonenmachine geplaatst tot volle tevredenheid.
Nu zegt de betreffende monteur hier ter plaatse dat het geheel niet zo mooi smoeld, wat wij wisten en dat wij toch al van plan waren om de betreffende stoomoven die er in zat te verkopen en er een combimagnetron te plaatsen.
Waardoor de monteur van het externe bedrijf zelf aanbood naar Atag te bellen om te vragen wat het zou kosten om dit te tewerkstellen.
Omdat mijn vrouw iemand aan de deur moest helpen zij niet aanwezig bij dit gesprek maar toen zij terug kwam hoorde ze nog net dat de monteur het gesprek aan het afronden was en vertelde dat wij terug gebeld zouden worden voor een bezoek van Atag om dit in orde te maken.
Waarop mijn vrouw vroeg wat hier de kosten van waren en hij, de monteur die hier de machine heeft geplaatst, op datum 5-4-2012 en dat de kosten voor Atag waren en als coulance gezien moesten zien i.v.m. de vele problemen met de padmachine.
Nu na enige tijd nog niets vernomen te hebben div male gebeld met de klanten service en te horen gekregen dat er een bezoek gepland stond om dit uit te voeren.
Na een maand nog niets vernomen te hebben heeft mijn vrouw met Atag klantenservice gebeld i.v.m. het bezoek, en werd hier niet zo vriendelijk te woord gestaan, en uitgemaakt werd voor leugenaar en de monteur vals had voor gelicht en wat wij wel dachten te zijn en dat er natuurlijk niet zomaar een machine werd om geruild.
Hier begreep ik niets van en ben natuurlijk naar Eigenhuis keukens gegaan omdat daar de keuken vandaan komt.
Dhr. Wesley van de Service dienst belt naar Atag en krijgt te horen dat er niets aan de hand is en dat het servicebezoek gewoon gepland staat, wat hij tegen mij vertelde.
Firma Eigen Huis gaat mij ook nog vaker zien want deze leggen de problemen ook maar weg, geld binnen en geen hulp meer.
Na enige tijd weer niets vernomen, en weer gebeld, en dat de magnetron binnen was en opgestuurd was naar het bedrijf welke deze kwam plaatsen.
En deze Firma zou dan contact met ons opnemen.
Na weer een week verstreken weer niets vernomen weer gebeld en gevraagd hoe of wat, kreeg ik te horen dat het even uitgezocht moest worden.
Nadat ik niet bereikbaar was vanochtend terug gebeld met de melding dat het al uitgelegd was aan mijn vrouw en dat het bezoek niet doorging ivm met misleiding van de betreffende monteur.
Vanochtend contact gehad met een niet zo vriendelijke mevrouw welke mijn nog zou terug bellen, waar ik had gevraagd wat ik dan wel zou moeten bij betalen, en dat tot nu toe nog steeds niet gedaan.
Ik vind het treurig de hele gang van zaken en verzoek echt iedereen om geen apparatuur te kopen bij Of ATAG/ETNA/PELGRIM wat allemaal uit dezelfde fabriek komt, want als ze het geld binnen hebben kun je fluiten naar coulance of een klein beetje service