LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] probleem wasmachine

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
dannyjo
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 aug 2012 21:55

probleem wasmachine

Ongelezen bericht door dannyjo »

Ik heb steeds problemen met mijn in maart aangeschafte Bosch wasmachine. Als ik de wasmachine instel op het 60 graden lange of korte programma geeft de machine bij de start bijvoorbeeld bij het lange programma 157 minuten aan. Als de machine bezig is met wassen en er nog ongeveer 110 minuten resteren staat er opeens dat het prgramma klaar is en knippert het lampje. Bij het korte progrmma van ongeveer 57 minuten is dit ergens halverwege. Het spoelen en centrifugeren wordt overgeslagen. Het gekke is dat dit alleen bij het 60 graden programma. Bij het 30 graden programma wordt het gehele programma goed afgewerkt (ik was vrijwel alleen op 60 of 30 graden). Vorige week is er een monteur van Bosch bijgeweest en die begreep het probleem niet goed. Hij vermoedde dat het aan het onbalans systeem lag en heeft het deurrelais vervangen omdat ik ook problemen had met het openen van de deur en dit volgens hem van invloed kon zijn of het wel of niet centrifugeren. Volgens mij begint het probleem echter eerder en al voor de machine gaat spoelen wantvauit het wassen schiet de klok door naar einde .Dit heeft dan toch niet met het onbalans systeem te maken? Ik hoop dat iemand hier weet wat hier technisch gezien aan de hand kan zijn. Ik kreeg namelijk van de monteur de indruk dat een dergelijk probleem niet kan bestaan. De machine gaf verder geen foutmelding.

JordyNijenhuis
Berichten: 44
Lid geworden op: 10 aug 2012 15:05

Re: probleem wasmachine

Ongelezen bericht door JordyNijenhuis »

Misschien even de leverancier of monteur van BOSCH bellen.

Dat was toch niet zo moeilijk om zelf te bedenken?

Gesloten