LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] sarista senseo

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
tinne
Berichten: 650
Lid geworden op: 18 jan 2007 19:06

Re: sarista senseo

Ongelezen bericht door tinne »

nee, dat ding wil ik niemand aandoen, die gaat, wanneer er geen wonder gebeurt, de kliko in...
:D
maar als jij hem wilt hebben, zeg het maar hoor
gr. Tinne

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: sarista senseo

Ongelezen bericht door tenormin »

tinne schreef:nee, dat ding wil ik niemand aandoen, die gaat, wanneer er geen wonder gebeurt, de kliko in...
:D
maar als jij hem wilt hebben, zeg het maar hoor
gr. Tinne
Dank je maar nee dank je :lol: Succes ermee!

tinne
Berichten: 650
Lid geworden op: 18 jan 2007 19:06

Re: sarista senseo

Ongelezen bericht door tinne »

het beestje wordt morgen opgehaald, geen klachten over de chat functie van Philips, nu de rest nog.
gr. Tinne

tinne
Berichten: 650
Lid geworden op: 18 jan 2007 19:06

Re: sarista senseo

Ongelezen bericht door tinne »

27 augustus opgehaald inderdaad en gisterochtend keurig gerepareerd en wel weer terug gebracht. geen klachten over de service in ieder geval. hoop dat ie niet weer binnenkort de stuipen krijgt.....

tinne

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: sarista senseo

Ongelezen bericht door tenormin »

tinne schreef:27 augustus opgehaald inderdaad en gisterochtend keurig gerepareerd en wel weer terug gebracht. geen klachten over de service in ieder geval. hoop dat ie niet weer binnenkort de stuipen krijgt.....

tinne
Nu wil ik hem wel hebbe, tinne :wink:

tinne
Berichten: 650
Lid geworden op: 18 jan 2007 19:06

Re: sarista senseo

Ongelezen bericht door tinne »

doe een bod :lol: je weet nooit hoe een koe een haas vangt 8)

Tinne

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: sarista senseo

Ongelezen bericht door tenormin »

tinne schreef:doe een bod :lol: je weet nooit hoe een koe een haas vangt 8)

Tinne
O.T. Ja hoor: achter een struik gaan zitten en het geluid van een boerenkool nadoen :lol:

Maar hoop dat ie het weer een tijd goed doet, hoor.

franzie88
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 dec 2013 20:08

Re: sarista senseo

Ongelezen bericht door franzie88 »

goedemorgen allemaal ik heb ook zo Senseo Sarista ik heb alleen maa dat ik het ding opstuur en dan 10 keer achter elkaar er heen bel en te horen dat het gemaakt wordt en dat ze nog zo mooi zeggen dat als het weer gebeurt dat ik een nieuwe zou krijgen omdat het gemaal geen bonnen meer maalt zo gedaan ik krijg een dag later een telefoon dat ik een nieuwe zou krijgen en met een bij betaling een andere kon krijgen ik zeg nog nee doe maar een zelfde die ik had waarop ze mijn vertelde dat het allemaal goed kwam maar tot me spijt geen nieuwe Sarista maar de oude weer terug gekregen waarop ik nog een keer terug heb gebeld en te horen kreeg dat die gemaakt was een paar maanden later weer het zelfde de post komt het ophalen naar 17:30 ik heb om 17:00 om te vragen komen ze nog waarop ze vertelde dat ik maar op donderdag thuis moest zijn waarop ik vertelde dat ik niet vrij kon krijgen en dat ik maar thuis most zijn niet normaal maar goed ik dacht laat ik maar thuis zijn dat zo gedaan toe begin het weer dag vijf ik ben maar weer gaan bellen en dacht van dit gaat weer mis en ja hoor de er is me verteld dat het wee klaar en dat de Sarista niet meer bij philips was waarop ik vroeg van maar waar is die dan en krijg te horen dat ik het zelf moest uitzoek waarop ik wie gaat mijn de kosten nu betalen wand elke dag dat ik heb gebeld kost een hoop geld ik ben nog meer aan het bellen geweest en dat vind ik niet normaal hoe kan ik dat aanpakken ik hoop dat je mijn hier mee kunt helpen


met f mast

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: sarista senseo

Ongelezen bericht door tenormin »

@franzie88, wil absoluut niet l*llig doen, maar je kan punten, komma's en Hoofdletters gebruiken. Ben bijna ademloos van zo'n relaas. Sorry.

Gesloten