LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] service Redcoon?

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
JanTinusPlukvet
Berichten: 438
Lid geworden op: 18 apr 2010 15:03

Ongelezen bericht door JanTinusPlukvet »

Redcoon heeft een telefonische helpdesk (die erg vlot opneemt ook nog)
Heeft u daar al contact mee gezocht?

JanTinusPlukvet
Berichten: 438
Lid geworden op: 18 apr 2010 15:03

Re: service Redcoon?

Ongelezen bericht door JanTinusPlukvet »

Telefoon
013 - 8 20 01 68 (lokaal tarief)
ma. t/m vr. 8.00-18.00 u.
za. 8.30-13.30 u.

Chat
https://chat.redcoon.com/nl/index.php/cmd/chat
ma. t/m vr. 8.00-17.30 u.
za. 8.30-13.30 u.

Harrie Kierie
Berichten: 614
Lid geworden op: 29 jul 2013 22:04

Re: service Redcoon?

Ongelezen bericht door Harrie Kierie »

snellie schreef: Inmiddels doe ik de vaat nu al ruim 2 weken op de hand :( . Heel ouderwets.
Jeetje zeg! Je gebruikt toch wel handschoenen?

Harrie Kierie
Berichten: 614
Lid geworden op: 29 jul 2013 22:04

Re: service Redcoon?

Ongelezen bericht door Harrie Kierie »

plumber schreef:
Harrie Kierie schreef:
snellie schreef: Inmiddels doe ik de vaat nu al ruim 2 weken op de hand :( . Heel ouderwets.
Jeetje zeg! Je gebruikt toch wel handschoenen?
[Citaat van verwijderd bericht verwijderd door de Moderator]
Ach, in ieder geval weet je het dit keer goed te spellen.

Als je niet tegen dit soort problemen aan wil lopen dan moet je dat vaatwassertje gewoon in de winkel kopen. Dan weet je of je hem direkt mee kan nemen en kan je er ook voor zorgen dat hij tijdens het vervoer geen schade op loopt. Als je goedkoper wilt en via internet besteld, moet je ook de mogelijke gevolgen daarvan accepteren. Het is niet Redcoon die dat ding bezorgt en over de kwaliteit van de verschillende bezorgdiensten valt hier ook genoeg te lezen. Nee, dan ga je gewoon zitten huilen dat je al 2 weken de afwas met de hand moet doen. Half Nederland doet het nog zo.

plumber
Berichten: 1738
Lid geworden op: 16 jun 2008 20:00

Re: service Redcoon?

Ongelezen bericht door plumber »

Harrie Kierie schreef:
Ach, in ieder geval weet je het dit keer goed te spellen.
Door deze opmerking weet ik nou zeker wie je bent.
En maar anderen beschuldigen.

Harrie Kierie
Berichten: 614
Lid geworden op: 29 jul 2013 22:04

Re: service Redcoon?

Ongelezen bericht door Harrie Kierie »

snellie schreef:Het scheelt nogal niet wat. Maar dat hoort niet meteen een gebrekkige service in te houden.
Je bent nog geen week verder, dus dat is nogal snel om een service dan maar gelijk gebrekkig te noemen. Verder ga je echt niet dood van de afwas met de hand te moeten doen.

Als je via internet bestelt omdat het zoveel goedkoper is, moet je er rekening mee houden dat dit soort dingen kunnen gebeuren. Er zijn gewoon termijnen om iets af te handelen en als dat niet snel genoeg gebeurt naar jouw zin wil dat nog niet zeggen dat dan de servicre maar gelijk gebrekkig is.

Ik heb prima ervaringen met Redcoon.

Harrie Kierie
Berichten: 614
Lid geworden op: 29 jul 2013 22:04

Re: service Redcoon?

Ongelezen bericht door Harrie Kierie »

snellie schreef:Punt 1: ik wacht nu al meer dan 2,5 week en geen 1 week. De terugbelafspraken worden ook stelselmatig niet nagekomen.

Punt 2: jij kunt niet oordelen of ik in staat ben de afwas op de hand te doen. Misschien heb ik fybromyalgie? Oordeel dan ook niet.
Punt 1: Je wacht meer dan 2,5 weken vanaf je bestelling. Niet vanaf dat jij het product hebt teruggestuurd.

Punt 2: Als jij fibromyalgie hebt is beweging in warm water goed voor je.

redcoonnl
Berichten: 16
Lid geworden op: 27 okt 2010 11:36

Re: service Redcoon?

Ongelezen bericht door redcoonnl »

Beste Snellie,

Hartelijk dank voor je bericht. Je mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons!

We vinden het erg vervelend dat je een negatieve ervaring hebt gehad over de bezorging van je bestelling, onze excuses hiervoor.

Graag ontvang ik je redcoon bestelgegevens zodat ik je klacht kan onderzoeken. Deze kun je e-mailen naar [email protected]

Met vriendelijke groet,

Saskia
Namens het redcoon Webcare-Team

Harrie Kierie
Berichten: 614
Lid geworden op: 29 jul 2013 22:04

Re: service Redcoon?

Ongelezen bericht door Harrie Kierie »

snellie schreef: Of iemand van redcoon die met een nieuwe naar mij zou rijden en de oude meteen retour nemen. Pffff, echt niet. En zo had ik nog wat suggesties.
Wat raar dat ze dat niet doen en al jouw suggesties negeren. Dat snap ik echt niet. Iedere webshop rijdt toch zelf met auto's rond voor de aflevering.

Gesloten