LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vanish oxy action

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: Vanish oxy action

Ongelezen bericht door Gast »

Bij de slager.

Bonnie
Berichten: 141
Lid geworden op: 29 jun 2004 12:36

Re: Vanish oxy action

Ongelezen bericht door Bonnie »

Verkeerde info.
Laatst gewijzigd door Bonnie op 20 aug 2004 17:12, 1 keer totaal gewijzigd.

paula550
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 aug 2004 00:09

Re: Vanish oxy action

Ongelezen bericht door paula550 »

ossengalzeep is te koop bij de meeste drogisten (Kruidvat, DA of Etos)

Bekkum
Berichten: 365
Lid geworden op: 28 mar 2004 17:47

Re: Vanish oxy action

Ongelezen bericht door Bekkum »

Die Vanish is echt troep. Heb het geprobeerd op een met stof beklede bank op de armleuningen, nou allemaal vlekken, daarna vloeibare zeep gebruikt en de vlekken zijn een stuk minder geworden. Nee die producten van Vanish moeten uit de handel worden genomen.

rommel80 [[email protected]]

Re: Vanish oxy action

Ongelezen bericht door rommel80 [[email protected]] »

Tot dusver zie ik hier alleen maar klachten van mensen die de gebruiksaanwijzing niet gelezen hebben. In die van mij staat toch duidelijk : Test de kleurvastheid altijd op een onopvallende plaats. En dus inderdaad: eigen schuld dikke bult. En duur: het is maar hoe je het bekijkt: ik heb er twee (gekleurde) vloerkleden mee schoongemaakt. In totaal ongeveer 3 dosseerbolletjes gel gebruikt, altijd nog een stuk goedkoper dan nieuwe vloerkleden.

Jos L. [[email protected]]

Re: Vanish oxy action

Ongelezen bericht door Jos L. [[email protected]] »

Ik had enkele vlekken op een (niet kleurechte) trui. Na zelfs zeer intensieve behandeling ging met Vanish niets uit mijn trui.... de kleur niet .... maar ook de vlekken niet... Toen gewoon sunil gebruikt en met 2 keer wassen alles eruit!

heewda
Berichten: 24
Lid geworden op: 23 sep 2004 12:37

Re: Vanish oxy action

Ongelezen bericht door heewda »

Ik gebruik het ook met goede resultaten moet regelmatig mijn eigen koksbuizen wassen en alle vlekken rode wijn bessen noem maar op gaan eruit 1 keer heb ik het niet gebruikt omdat het op was en nee hoor de vlekken gingen er op 90 graden niet uit

esmeenoelle [[email protected]]

Re: Vanish oxy action

Ongelezen bericht door esmeenoelle [[email protected]] »

Vanish krijgt van mij ook een dikke vette MIN! Poosje geleden had ik wat vlekjes op mijn witte broek zitten. Ingesmeerd met dat spul, even in laten trekken en gewassen. De broek kwam uit de was, met allemaal groene vlekken op de plaatsen waar ik die Vanish op heb gesmeerd. Ik heb er verder geen werk van gemaakt, de broek hangt nog in de kast. Nee, voor mij absoluut niet meer. Vanish vanished bij mij de prullenbak in.... Esmee

esmeenoelle [[email protected]]

Re: Vanish oxy action

Ongelezen bericht door esmeenoelle [[email protected]] »

Vanish krijgt van mij ook een dikke vette MIN! Poosje geleden had ik wat vlekjes op mijn witte broek zitten. Ingesmeerd met dat spul, even in laten trekken en gewassen. De broek kwam uit de was, met allemaal groene vlekken op de plaatsen waar ik die Vanish op heb gesmeerd. Ik heb er verder geen werk van gemaakt, de broek hangt nog in de kast. Nee, voor mij absoluut niet meer. Vanish vanished bij mij de prullenbak in.... Esmee

parmenier1

Re: Vanish oxy action

Ongelezen bericht door parmenier1 »

Al is het wat laat, gefeliciteerd met de uitslagen van RADAR en KASSA. Ik ben vanaf het begin een grote fan. Ik heb u lang geleden al eens verteld over mijn bijzondere positieve ervaringen met Oxy. Als ik negatieve berichten lees ben ik er zeker van dat men niet goed omgaat met het product. Ik was pas bij mijn schoonzus in Amerika en wilde dit voor haar kopen. Ik zag alleen producten waar oxy aan toegevoegd was. Juist het separate gebruik van uw product is belangrijk. Kunt u mij vertellen of het in Amerika verkocht wordt. Ik heb alle producten en heb velen overtuigd van de goede werking. Getrda Parmentier.

19visje86

Re: Vanish oxy action

Ongelezen bericht door 19visje86 »

Ik had een truitje in een winkel waar bruine make-up vlekken inzaten. Deze heb ik met flink wat Vanish vloeibaar ingesmeerd (meer dan aangegeven stond op de fles). Na er flink over te hebben gewreven met een doek (zoals op de fles stond), waren de vlekken er uit. Ik heb het shirtje nagespoeld in lauw/warm water en er is geen vlek meer te zien :D

Shareena
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2004 15:27

Re: Vanish oxy action

Ongelezen bericht door Shareena »

Ook ik heb dat spul gebruikt en ik ben er helemaaql niet tevreden over want ze hadden er wel eens op mogen zetten dat het allergische reacties kom veroorzaken miin zoontje en ik hebben dat dus gehad en we krijgen geen rode plakken maar we zatten onder de grote rode bulten en het jeukt verschrikkelijk mijn zoontje kon er sanchts niet van slapen gewoon van de jeuk dus voor mij hoeft dat spul niet meer dat is mijn mening over vanish oxi
Elk product (en zeker geparfurmeerde) kan een allergische reactie veroorzaken!! Elke deodorant, elke parfum, elk wasmiddel etc etc.. Moeten ze dan op elk product zetten dat je er allergisch voor kan zijn? Dan moet je toch wel weten....

J@n10
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 dec 2006 01:21

Re: Vanish oxy action

Ongelezen bericht door J@n10 »

Zelfs ingedroogde vlekken zou het aankunnen? Nou, nieuwe vlekken van amper een uur oud kan het niet aan!

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Vanish oxy action

Ongelezen bericht door D1RK »

Beetje laat na 2004 de eerste....
Maar ik vergiste me met de handwasmiddel. bijde roze flessen...

Thuis een oude vaker gewassen witte broek met vlekken getest, en ze zijn niet 100% weg maar nu nog maar lastig zichtbaar!

Het is niet de dure echte maar;Oxi Quick Gel
Deze merkloze vlekverwijderaar is net zo goed, en koste minder dan 1/3 van die Reclame versie!

Enkele druppels op oude keukendoekjes kreeg ik wel wazige plekken, dus schoon, maar plaatselijk verkleurd!
Maar ik had geen max min maar 10 min laten inwerken, een test of je ook gekleurde kleding mag behandelen, dus die zou ik max. 3 min geven.

Het zou ook als hoofdwasmiddel kunnen als je alleen bedrijfskleding zou wassen, 60 ML en het is een Liter fles!
De Afhaalchinees heeft werkkleding beschikbaar gesteld, de kleuren waren wel waziger, maar nu wel goed schoon!

Dus ik kreeg een gratis maaltijd, voor een dopje merkloze immitatie en een extra vieze was draaien!

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: Vanish oxy action

Ongelezen bericht door Nita »

Troep-troep en nog eens troep.Kreeg grasvlekken op een zo goed als nieuwe broek en..........(jawel eerst gelezen) broek gelijk in de wasmachine wondermiddel erbij en...... kon de broek gelijk wegdonderen . :twisted: De broek was Camelkleurig en na de was op sommige plaatsen nog.Een en al vlek dus.De roze fles gelijk weggegooit en hup gewoon weer aan de bio-tex .

Dinie
Berichten: 18
Lid geworden op: 24 jun 2006 14:21
Locatie: Ommen
Contacteer:

Re: Vanish oxy action

Ongelezen bericht door Dinie »

yhGebruik het graag. zoonlief is kok en had witte jasjes aan. Kregen deze nooit schoon. Sinds ik dit middel gebruikte werd de jasjes direct schoner. Hoe vaker ik de jasjes waste hoe schoner ze werden. zoonlief ging opzichzelf wonen en zei direct tegen vriendin dat hij oxi blijft gebruiken. dus die keren dat zij boodschappen haalt wordt er ook oxi meegenomen. zoonlief wast zelf hun was. wonderen kun je van niets verwachten bij zware vleeken want dan gaat stof met vlek meeweg.
groetjes Dinie :P

roeki
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jul 2007 12:33

Re: Vanish oxy action

Ongelezen bericht door roeki »

Waardeloos spul, werkt totaal niet.
Had vlekken in witte broek maar is er totaal niet uitgegaan.
Ik dacht het zal liggen aan het feit dat de vlekken een paar dagen oud waren. We waren nl. op vakantie.
Maar nee hoor ook nog op vlekken van 5 minuten geleden werkt het ook niet.

Dus mensen hou je geld in je zak.
Troep en waardeloos. En daarbij het stinkt ook nog enorm.

Marcel043
Berichten: 7
Lid geworden op: 25 jul 2007 13:54

Re: Vanish oxy action

Ongelezen bericht door Marcel043 »

Ik ben er ook niet over tevreden. Ik heb in overhemden bruine plekjes die van de blauwe regen af komen. De plekjes worden pas zichtbaar als de overhemden in de was zijn geweest. Ik krijg die bruine plekjes met vanish er niet uit. Ik koop liever een nieuw overhemd voor dat geld van vanish

pill en pilly
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jul 2007 14:22

Re: Vanish oxy action

Ongelezen bericht door pill en pilly »

vanish betekent verdwijnen je het vuil verdwijnt isn sommige gevallen dan wel maar een laagje sof ook steeds twordt er steeds dunner van.
ik heb het ook gebruikt met slechte resultaten en heb echt eerst gelezen wat er stond en uit geprobeerd op een klein stukje dat ging goed maar de gras vlekken die mijn zoontje in zijn broek had zijn er echt niet uit hoor wel is de stof verwenen(vanish) en een kale plek achter gebleven dus van mij hoeft het niet meer koop wel een paar keer wat goed kopere spijker broekjes om in te ravotten.
maar moet je nagaan wat voor rotzooi er wel niet in moet zitten om zware vlekken uit je kleding te krijgen dat kan gewoon haast niet zonder dat het beschadigd of dun word. :lol:

dromm000
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jul 2007 14:42

Re: Vanish oxy action

Ongelezen bericht door dromm000 »

Ik had al enkele weken een vetvlek in een sporttenue die er maar niet uit wilde. Alle temperaturen geprobeerd maar vlek ging er niet uit.
Als laatste redmiddel Vanish geprobeerd met heet water en een flinke dosis een uurtje laten weken en (ja het klnkt echt als een reclamespotje) WEG vlek!
Ik ben na deze ervaring dik tevreden met dit product.
Nee ik heb geen aandelen in dit product en werk ook niet voor het bedrijf dat Vanish maakt.
Kan het dus echt aanbevelen.
M.Drommel - Zandvoort

Gesloten