LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] miele wasmachine maakt gaatjes in wasgoed

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: miele wasmachine maakt gaatjes in wasgoed

Ongelezen bericht door GJvdZ »

tenormin schreef:
eleven schreef:
moederslink schreef: Ik ga nu kijken naar BZV----( vertaling: boer zoekt vrouw ) :wink:
Helaas niet mijn soort programma´s! :lol:
Hoeft toch niet? Met 4 miljoen kijkers voldoet het in een kennelijke behoefte. En 14 miljoen mensen kijken niet (inclusief baby's). :wink:
4 miljoen mensen vervelen zich dood en hebben niks beters te doen. Zou een conclusie kunnen zijn.

jjmm123
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 feb 2015 11:44

Re: miele wasmachine maakt gaatjes in wasgoed

Ongelezen bericht door jjmm123 »

bedankt voor alle reacties.
nu ruim een jaar verder en geen gelukkig geen gaatjes in de kleding dankzij de AEG.
nog wel een toevoeging:
vandaag 11 maart 2015 gebeld met Miele vanwege de gemaakte afspraak om na een jaar kosteloos naar de oorzaak te zoeken.
en wat schets mijn verbazing : van de gemaakte afspraak is uiteraard niets bekend. Voorrijkosten,uurloon en waarschijnlijk een nieuwe trommel plaatsen was het advies.
nu lag het aan de kinderen of de autogordels of misschien toch wel de schoolbanken.Neem me niet kwalijk maar wat een top service van een top merk.

Gesloten