Condensdroger gekocht van BCC
Geplaatst: 07 nov 2017 20:17
Nu breekt mijn klomp.
Nadat mijn oude condensdroger stuk ging, bij BCC een nieuwe gekocht.
Na de eerste droog-programma gebruikt te hebben waarin ik twee keer een waarschuwing kreeg dat ik het reservoir moest leegmaken, vond ik dat al vreemd. Twee keer een ander programma gebruikt, die ruim twee uur moet duren, maar eindigt rond 1 uur draaien. Conclusie, de droger werkt dus niet goed De was is niet helemaal droog.
Vanochtend BCC gebeld, waarbij de verbinding autormatisch steeds werd verbroken omdat het te druk zou zijn.
Dus naar de winkel, heb het daar uitgelegd wat er aan mankeerde en zei dat het niet moest mogen met een nieuw apparaat. Niets mee te maken, de twee weken uitprobeertijd(wat ik voorbij heb laten gaan, omdat ik het niet wist, en de was buiten droogde) was voorbij.
Er moest een afspraak worden gemaakt bij de monteur en die komt de machine nakijken en maken. Mijn antwoord was: ik had dan net zo goed een 2de hands kunnen kopen dan had ik dat ingecalculeerd dat er wat aan kon mankeren...
De monteur zou mij binnen twee uur bellen, krijg ik net een sms dat de benodigde onderdelen, die ervoor nodig waren niet op voorraad zouden zijn. Als dat het geval was dan nemen ze contact op.
Ik heb nu meerdere malen contact gehad via fb met een werknemer van bcc, krijg hetzelfde verhaal te horen, ik heb ze verteld dat ik een defecte condensdroger van ze heb gekregen. En dat ik deze niet gemaakt wil hebben, maar een andere ervoor in de plaats wil, die het wel goed doet vanaf het eerste ogenblik. Daar willen ze niet van horen en dat ik moet wachten op een monteur die mij vrij laat een sms stuurt en waar ik dus niet op kan reageren.
Ik zou graag willen weten wat ik hier nou meer aan kan doen.
Ik heb ook een klacht ingediend bij Klachtenkompas.
Nadat mijn oude condensdroger stuk ging, bij BCC een nieuwe gekocht.
Na de eerste droog-programma gebruikt te hebben waarin ik twee keer een waarschuwing kreeg dat ik het reservoir moest leegmaken, vond ik dat al vreemd. Twee keer een ander programma gebruikt, die ruim twee uur moet duren, maar eindigt rond 1 uur draaien. Conclusie, de droger werkt dus niet goed De was is niet helemaal droog.
Vanochtend BCC gebeld, waarbij de verbinding autormatisch steeds werd verbroken omdat het te druk zou zijn.
Dus naar de winkel, heb het daar uitgelegd wat er aan mankeerde en zei dat het niet moest mogen met een nieuw apparaat. Niets mee te maken, de twee weken uitprobeertijd(wat ik voorbij heb laten gaan, omdat ik het niet wist, en de was buiten droogde) was voorbij.
Er moest een afspraak worden gemaakt bij de monteur en die komt de machine nakijken en maken. Mijn antwoord was: ik had dan net zo goed een 2de hands kunnen kopen dan had ik dat ingecalculeerd dat er wat aan kon mankeren...
De monteur zou mij binnen twee uur bellen, krijg ik net een sms dat de benodigde onderdelen, die ervoor nodig waren niet op voorraad zouden zijn. Als dat het geval was dan nemen ze contact op.
Ik heb nu meerdere malen contact gehad via fb met een werknemer van bcc, krijg hetzelfde verhaal te horen, ik heb ze verteld dat ik een defecte condensdroger van ze heb gekregen. En dat ik deze niet gemaakt wil hebben, maar een andere ervoor in de plaats wil, die het wel goed doet vanaf het eerste ogenblik. Daar willen ze niet van horen en dat ik moet wachten op een monteur die mij vrij laat een sms stuurt en waar ik dus niet op kan reageren.
Ik zou graag willen weten wat ik hier nou meer aan kan doen.
Ik heb ook een klacht ingediend bij Klachtenkompas.