Pagina 1 van 1

Samsung inductieplaat 3x betaald gerepareerd

Geplaatst: 06 nov 2018 16:10
door liadev
4 jaar jonge SAMSUNG inductieplaat 3 keer kapot gegaan en gerepareerd door servilux iov Samsung.
Alle keren voor betaald!
Nu voor de 4e keer stuk en servilux geeft aan niet meer te willen repareren maar heeft Samsung geadviseerd om een nieuwe te plaatsen.
MAAR DAN WEL BIJBETALEN TEGEN DAGWAARDE! Schande!! De kookplaat heeft inmiddels 1700 euro gekost aan aanschaf en reparatie en nu nog bijbetalen ook!!
Belachelijk...wij hebben toch recht op kosteloos een nieuw gelijkwaardig product??

Re: Samsung inductieplaat 3x betaald gerepareerd

Geplaatst: 06 nov 2018 17:24
door mahadma
liadev schreef:
06 nov 2018 16:10
4 jaar jonge SAMSUNG inductieplaat 3 keer kapot gegaan en gerepareerd door servilux iov Samsung.
Alle keren voor betaald!
Nu voor de 4e keer stuk en servilux geeft aan niet meer te willen repareren maar heeft Samsung geadviseerd om een nieuwe te plaatsen.
MAAR DAN WEL BIJBETALEN TEGEN DAGWAARDE! Schande!! De kookplaat heeft inmiddels 1700 euro gekost aan aanschaf en reparatie en nu nog bijbetalen ook!!
Belachelijk...wij hebben toch recht op kosteloos een nieuw gelijkwaardig product??
Er is geadviseerd om te vervangen, u krijgt de dagwaarde retour, lijkt mij logisch. Wanneer zijn de drie betaalde reparaties geweest? Ik neem aan omdat ze betaald zijn, dat dit NA de garantietermijn gebeurd is. Als er iedere keer wat anders hersteld is, zal er dus drie keer een rekening zijn geschreven. Het zal kennelijk niet lonen om de plaat te herstellen nu. Voor non conformiteit bent u naar alle waarschijnlijkheid nu te laat.

Waar staat dat u recht heeft op een kosteloos nieuw gelijkwaardig model?