Mediamarkt bezorging via Dynalogic
Geplaatst: 25 jan 2019 16:24
Beste medelezer,
Wat een teleurstelling aan mijn kant, het leek z'n mooie aanbieding en snelle levering vanuit de mediamarkt.
maar het is een grote illusie gebleken.
De zaak:
Op woensdag bestel ik online bij de media mark een koelkast, vrij snel krijg ik de bevestiging dat deze de volgende dag geleverd gaat worden tussen 8hr en 20hr. Op donderdag ochtend krijg ik keurig een melding dat het tussen 14hr en 20hr zal gaan worden.
En om 15hr krijg ik de melidng dat het niet is gelukt door een plan probleem.
Dan ga je bellen want een dag vrij kost als zelfstandiger gewoon keihard geld !
van het kastje naar de muur waarbij de klanten service van dynalogic ook gewoon 50 cent p/m kost wat eigenlijk gewoon verboden is.
Maar ja, na 5 telefoontjes krijg je dan de toezeggen dat het Ja hoor om 15hr krijg ik de mail met daarin het verzoek een nieuwe afspraak te maken wat het lukt niet ....
Dus nu inmiddels 2x vrij geregeld voor niets,
De klanten service van mediamarkt doet niet , kan niets en dynalogic is nog slechter !
Wil je zelf dan het product ophalen krijg je te horen dat dit niet kan !!
Dan maar de order cancelen, en dan krijg je te horen dat dit wel kan maar omdat het product bij de transporteur staat kan het 5 dagen duren voor deze bij mediamarkt terug is en daarna krijg je binnen 3 werkdagen je geld terug.
dus het bedrijf wat niet in staat is om te plannen en gewoon te leveren bij mij moet nu terug leveren terwijl ze gewoon duidelijk de zaken niet op orden hebben !!
Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben met dit probleem !!
gr
jan willem vink
Wat een teleurstelling aan mijn kant, het leek z'n mooie aanbieding en snelle levering vanuit de mediamarkt.
maar het is een grote illusie gebleken.
De zaak:
Op woensdag bestel ik online bij de media mark een koelkast, vrij snel krijg ik de bevestiging dat deze de volgende dag geleverd gaat worden tussen 8hr en 20hr. Op donderdag ochtend krijg ik keurig een melding dat het tussen 14hr en 20hr zal gaan worden.
En om 15hr krijg ik de melidng dat het niet is gelukt door een plan probleem.
Dan ga je bellen want een dag vrij kost als zelfstandiger gewoon keihard geld !
van het kastje naar de muur waarbij de klanten service van dynalogic ook gewoon 50 cent p/m kost wat eigenlijk gewoon verboden is.
Maar ja, na 5 telefoontjes krijg je dan de toezeggen dat het Ja hoor om 15hr krijg ik de mail met daarin het verzoek een nieuwe afspraak te maken wat het lukt niet ....
Dus nu inmiddels 2x vrij geregeld voor niets,
De klanten service van mediamarkt doet niet , kan niets en dynalogic is nog slechter !
Wil je zelf dan het product ophalen krijg je te horen dat dit niet kan !!
Dan maar de order cancelen, en dan krijg je te horen dat dit wel kan maar omdat het product bij de transporteur staat kan het 5 dagen duren voor deze bij mediamarkt terug is en daarna krijg je binnen 3 werkdagen je geld terug.
dus het bedrijf wat niet in staat is om te plannen en gewoon te leveren bij mij moet nu terug leveren terwijl ze gewoon duidelijk de zaken niet op orden hebben !!
Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben met dit probleem !!
gr
jan willem vink