Slechte service bij MediaMarkt

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Nijogeth

Re: Slechte service bij MediaMarkt

Ongelezen bericht door Nijogeth » 31 jul 2019 17:17

Waarom zou het niet mogen? Het is geen vloeken, alleen een uiting van teleurstelling. En die is terecht, omdat mensen geen geduld meer kunnen opbrengen en zeker in een vakantieperiode waar men met minder personeel moet werken en dus harder, is dat gewoon verschrikkelijk vervelend.

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax » 31 jul 2019 17:24

Het door u gebruikte "verd---e" is wel degelijk een vloek. In dit topic zal ik het daar verder niet meer op ingaan; in de huiskamer desgewenst wel.

sake1987

Ongelezen bericht door sake1987 » 31 jul 2019 19:50

Heb
via de website MM een koelkast besteld , deze werd een dag later geleverd. Een wasmachine in de winkel besteld, deze was op de website op voorraad, maar ach ik was in de winkel. Deze levering duurde 1,5 week. Op mijn vraag waarom, werd mij verteld dat de wasmachine via hun eigen magazijn ging en dat de webshop een eigen magazijn had. Maar een klant als T S kunnen ze waarschijnlijk missen als kiespijn

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio » 31 jul 2019 22:43

Aanmelden bij Radar? Dat zal een pluspunt zijn in de aantallen leden bij AvroTros. Echter snap ik niet hoe dit MediaMarkt zou kunnen bewegen om te leveren of terug te betalen.
En aangezien u uw probleem ook niet neerlegt hier kunnen we sowieso niets voor u betekenen op het forum.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora » 01 aug 2019 07:43

En weer een post waar de woorden 'oplichting' en 'wanprestatie' niet gebruikt worden. Het niveau van de klagers gaat omhoog... :mrgreen:

Alhoewel... 'pipo' 'domme tut' :oops:
Wennietet schreef:
31 jul 2019 11:57
U kiest hier zelf voor 😡😡😡
Wat is er van tevoren gezegd over de leveringstermijn?
Wennietet schreef:
Kom op mensen wij moeten dit stoppen !!!!!!!!!!
Wie is 'wij', en wat moet er stoppen?

Wat is je vraag aan het forum, en waar kunnen we je mee helpen? Dat is nog niet duidelijk.

Theotrucker

Ongelezen bericht door Theotrucker » 01 aug 2019 08:28

Een schreeuwlelijk zonder fatsoen. Meer is er niet.

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme » 01 aug 2019 09:55

Wennietet schreef:
Net een pipo aan de lijn , een meisje wat totaal niet klantvriendelijk is enz .. en wat zegt deze domme tut ; u kiest hier zelf voor 😱😱😱😱
Volgens mij diskwalificeert u zich nu zelf voor een serieuze discussie.

Maar goed, dat is uw eigen keuze :D

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora » 01 aug 2019 10:10

Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik gisteren ook op hete kolen zat. Ik bestel maar zelden iets online, maar de inkcartridges bij 123inkt zijn toch wel erg goedkoop, en goed. Volgens de track en trace zou het tussen 15.10 en 17.10 bezorgd worden. Om 16,30 nog niets, om 17.00 niets, om 17.10 nog niets... En dan krijg je het toch wel enigszins benauwd, ondanks de melding van Post.nl dat het inderdaad later, of zelfs de volgende dag kan komen. Staat in de FAQ. Afijn, het kwam om 18.00 uur.

De bezorger spreek ik veel vaker, omdat ik bijna iedere week wel pakjes voor de buren aanneem. Dus gewoon (dus zonder 'pipo' en 'stomme tut') gevraagd waarom hij nu zo laat was. Afijn, hij reed de route gisteren andersom. Was ook bijna klaar, enkel nog een paar pakjes aan de overkant. De hete kolen koelden al snel af.

Ergens snap ik het punt van de TS dus wel. Het gaat om een hoop geld, en een wasmachine, die heb je ook wel nodig.

Weet je wat nu zo gek is? Zo'n Mediamarkt, en een bezorgdienst, het wordt nog altijd gerund door mensen. En soms gaan dingen niet altijd zoals je zou willen. Zo is het leven.

Om een of andere reden is er kennelijk een tendens van afnemend onderling vertrouwen. Het zou misschien goed zijn om eens te kijken wat de oorzaak (oorzaken) is, en wat daar aan gedaan kan worden.
Laatst gewijzigd door witte angora op 01 aug 2019 10:37, 1 keer totaal gewijzigd.

rvjapio

Ongelezen bericht door rvjapio » 01 aug 2019 10:14

' dat het tijd wordt dat wij ...' welke wij?

Komkommertijd

Ongelezen bericht door Komkommertijd » 01 aug 2019 11:57

Wij? Ik denk vaker Ik en Ik vind iets en dat mag Ik hier roepen.
Maar om nu alle forum leden hetzelfde te laten vinden en Wij te roepen vind IK te ver gaan!

Ik klaag niet, als ze een 14" laptop bestelde en betaalde en een veel betere 15,6"kreeg!
IK ben zeer tevreden met deze fouten, en Ik word hier niet Gek van!
Ik vroeg of ze zeker wisten dat dit de goede was, en ja, er is geen andere PEAQ dus moet dit de goede wel zijn!

Grote Winkels maken grotere fouten en krijgen meer klachten omdat ze ook meer verkopen dus afleveren!
Ik ben zeker niet beter, na foutje en te vinden op Google even andere naam genomen!
Ben "IK" dan beter? Nee, alleen was mijn naam makkelijker aan te passen om die 2 terechte klachten weg te krijgen en dat lukt een Saturn niet die hier onder Media Markt bekend is geworden niet van grote lompe Metro groep.

Verder weet ik dat als ik iemand zo zou benaderde als hier soms geschreven word, dat je dan op gelijke manier behandeld zult worden door het personeel, Geachte dubieuze * , Ik eis en moet.... dan krijg je juist iets wat je niet wilde, niets dus!

AllesBeterWeter

Ongelezen bericht door AllesBeterWeter » 01 aug 2019 12:24

Dat is het euvel: we horen massaal de ontevreden customers en niet de tevreden mensen. Ik heb alleen maar goede ervaringen met MM. Maar vooral: blijf vriendelijk! De persoon die je aan de lijn krijgt zal minder hard voor je lopen als je meteen begint te roepen en schelden. Dat is hoe het leven werkt. Jij loopt vast ook harder voor een vriendelijk persoon. Doe er je voordeel mee, hoe vervelend de situatie ook is. De stagiair aan de kassa of klantenservice had het vast ook liever anders gezien.

:D

gosewijn

Ongelezen bericht door gosewijn » 01 aug 2019 17:09

Dat zal MM fijn vinden om te horen dat een klant tevreden is. :wink: :roll:

Dirkie

Ongelezen bericht door Dirkie » 01 aug 2019 23:15

Wennietet schreef:
bla bla bla Ik heb inmiddels op verschillende sites en media’s een klacht ingediend en het verhaal verteld van ons en duizenden anderen 😡. Net een pipo aan de lijn , een meisje wat totaal niet klantvriendelijk is enz .. en wat zegt deze domme tut ; u kiest hier zelf voor 😱😱😱😱 bla bla bla
Ik hoop dat het luchten van uw hart op diverse sites geholpen heeft want verder is het een vrij nutteloze actie. En U kunt alleen uw verhaal vertellen en niet dat van duizenden anderen. En als u spreekt met de klantenservice dan helpt misschien om met de medewerkers te spreken zoals U ook aangesproken wilt worden. En tenzij uw beroep clown is lijkt me de benaming pipo voor de medewerker niet echt gepast om van tut nog maar te zwijgen.
Overigens ga ik er vanuit dat U dit niet meer zult lezen want U heeft zich speciaal aangemeld op dit forum om Uw 'verhaal' te spuien en daarna zal het verder wel stil blijven.

Esceha

Ongelezen bericht door Esceha » 12 aug 2019 18:31

Ik koop na een zeer slechte ervaring NOOIT meer niets bij Mediamarkt. Ik ben toch niet gek.....!!

breien

Ongelezen bericht door breien » 12 aug 2019 18:38

@Escaha. Dat weten we dan ook weer. Een verdere onderbouwing is niet nodig. :mrgreen:

v.d.Heyden

Ongelezen bericht door v.d.Heyden » 12 aug 2019 20:03

Esceha schreef:
12 aug 2019 18:31
Ik koop na een zeer slechte ervaring NOOIT meer niets bij Mediamarkt. Ik ben toch niet gek.....!!
Nooit meer niets is dus eigenlijk altijd iets......

v.d.Heyden
(soms een beetje te letterlijk en te Nederlands)

Plaats reactie