Slechte service bij MediaMarkt

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Wennietet
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 jul 2019 11:53

Slechte service bij MediaMarkt

Ongelezen bericht door Wennietet »

Wat een vreselijke zaak . Na alles gelezen te hebben zijn wij niet de enige met klachten . Twee weken geleden wasmachine besteld en betaald . Al drie keer moeten bellen en ze behandelen je als oud vuil . Zeer invriendelijk niks wetend personeel. Chefs en leidinggevende krijg je never nooit te spreken . Wel geld innen maar niks leveren en dan zeggen geduld hebben 😱
Denk dat het tijd wordt dat wij consumentenbond en radar moeten gaan inschakelen want mediamarkt MOET gestopt worden !!! Duizenden gedupeerden inmiddels . Wat is dit ? Ik heb inmiddels op verschillende sites en media’s een klacht ingediend en het verhaal verteld van ons en duizenden anderen 😡. Net een pipo aan de lijn , een meisje wat totaal niet klantvriendelijk is enz .. en wat zegt deze domme tut ; u kiest hier zelf voor 😱😱😱😱

Bestellen , betalen en vervolgens wachten ...

Kom nou toch ....
annuleren is geen optie want daar regent het ook klachten over van mensen die al heel lang op hun geld zitten te wachten

DIT MOET STOPPEN

Mensen die dit lezen laten we de mediamarkt massaal aanmelden bij consumentenbond en radar !!!

Slechte klantenservice . Zeer onvriendelijk personeel aan de telefoon die nergens van afweten en de tegen de klant het lef hebben om te zeggen ;
U kiest hier zelf voor 😡😡😡

Kom op mensen wij moeten dit stoppen !!!!!!!!!!

Lady1234
Berichten: 26913
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Slechte service bij MediaMarkt

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar wat is nu het probleem? Is de gewenste wasmachine niet op voorraad?

Lowieze
Berichten: 6539
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Slechte service bij MediaMarkt

Ongelezen bericht door Lowieze »

“Duizenden gedupeerden inmiddels.”

En dan toch bij MediaMarkt gaan bestellen? Zal wel aan mij liggen, maar dat begrijp ik dan niet.

ZeerPrivé
Berichten: 5308
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Slechte service bij MediaMarkt

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Nou, nou overdrijven is ook een vak. Natuurlijk krijg je geen leidinggevende te spreken, daar is klantenservice voor.

Toevallig had ik verleden week ook een artikel bij MM besteld, zou met 1-2 werkdagen geleverd zijn. Dag na mijn bestelling, zag ik dat de ventilator niet meer op voorraad was. Gebeld met de klantenservice, vriendelijke jongedame, die zei me dat het wel op voorraad was, maar in hun oude magazijn lag. Dat moest dan eerst overgebracht worden naar het nieuwe magazijn, maar dat kon wel 3 werkdagen duren en van daaruit werd het dan naar mij verzonden.

Heb de bestelling toen meteen geannuleerd en tot mijn verbazing stond het geld al binnen 2 dagen op mijn rekening.

Gezien mijn ervaring vermoed ik dat veel misgaat door de overgang van oud naar nieuw magazijn.

Frantic2
Berichten: 1570
Lid geworden op: 13 mar 2012 19:50

Re: Slechte service bij MediaMarkt

Ongelezen bericht door Frantic2 »

Net een pipo aan de lijn , een meisje wat totaal niet klantvriendelijk is enz .. en wat zegt deze domme tut ; u kiest hier zelf voor

Mijn hemel... wanneer besluit u naar de vriendelijke witgoed winkel op het dorp te gaan? Zo beschrijf je toch niet de mensen waarvan je iets gedaan wilt hebben?
En wat? Dat blijft een raadsel...

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Slechte service bij MediaMarkt

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Als je online hebt besteld kun je zowieso annuleren. Je gebruikt veel woorden maar verteld erg weinig. Een pipo aan de lijn, een domme tut. Geweldige teksten. Als je zo communiceert dan begrijp ik ze wel. Ik zou je ook laten smoren! Je vraagt er zelf om.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Slechte service bij MediaMarkt

Ongelezen bericht door sylvesterb »

ZeerPrivé schreef:
31 jul 2019 12:14
Nou, nou overdrijven is ook een vak. Natuurlijk krijg je geen leidinggevende te spreken, daar is klantenservice voor.

Toevallig had ik verleden week ook een artikel bij MM besteld, zou met 1-2 werkdagen geleverd zijn. Dag na mijn bestelling, zag ik dat de ventilator niet meer op voorraad was. Gebeld met de klantenservice, vriendelijke jongedame, die zei me dat het wel op voorraad was, maar in hun oude magazijn lag. Dat moest dan eerst overgebracht worden naar het nieuwe magazijn, maar dat kon wel 3 werkdagen duren en van daaruit werd het dan naar mij verzonden.

Heb de bestelling toen meteen geannuleerd en tot mijn verbazing stond het geld al binnen 2 dagen op mijn rekening.

Gezien mijn ervaring vermoed ik dat veel misgaat door de overgang van oud naar nieuw magazijn.
Maar vermoedelijk communiceerde je niet met domme tut en disrespect naar degene die betaald wordt om je te helpen.

ZeerPrivé
Berichten: 5308
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Slechte service bij MediaMarkt

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

@sylvesterb: Ik had geen enkele reden om onbeschoft te zijn. Zij was gewoon vriendelijk en behulpzaam. En mijn annulering kreeg ik een half uurtje later bevestigd.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Slechte service bij MediaMarkt

Ongelezen bericht door moederslink »

Ik heb tot nu toe geen enkele klacht over de Mediamarkt.
Had tijdje terug een speciaal kabeltje nodig, loopt de medewerker helemaal met mij mee en is allervriendelijkst!

ManchesterU15
Berichten: 330
Lid geworden op: 20 jan 2017 15:50

Re: Slechte service bij MediaMarkt

Ongelezen bericht door ManchesterU15 »

Ergens hoop ik dat dit nog heeeeeeel lang duurt.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Slechte service bij MediaMarkt

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Als ik het bestel en afhaal en contant betaalde, bij geen voorraad een uit winkel en ja, met zoveel klanten gaat er wel eens wat mis.

Wil ik een goedkope 14" PEAQ laptop halen, kom ik thuis met veel duurdere 15,6" PEAQ en ben daar totaal niet boos over....
Ze hadden maar 1 doos dus die moet het wel zijn..... dus niet verkeerde gepakt.
Geen 2 maar 8 Gb geheugen, geen Pentium 3150 maar I5 serie, en ook iets meer dan 32 Gb SD kaart als opslag...

Maar ik ben juist erg blij als ze daar zoveel fouten maken!
Heb nog gebeld, gesprek opgenomen maar dit moet de goede zijn, we hebben geen andere voor U.... prima toch!

Lady1234
Berichten: 26913
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Slechte service bij MediaMarkt

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Alweer een laptop gekocht? En u had er toch pas al 3 aangeschaft?

ZeerPrivé
Berichten: 5308
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Slechte service bij MediaMarkt

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Lady1234 schreef:
31 jul 2019 13:54
Alweer een laptop gekocht? En u had er toch pas al 3 aangeschaft?

Deze is voor die ouwe stofzuiger. :mrgreen:

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Slechte service bij MediaMarkt

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

2x14"afgeleverd en toch echt 3x 14"besteld.... jammer dat ze zo weinig fouten maken! :mrgreen:

Wel 3x Furby uit de opruim hoek!

Nijogeth
Berichten: 9912
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Slechte service bij MediaMarkt

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Het is [passage verwijderd] vakantietijd en dus zullen ze wel krap zitten in bezorgers. En zo'n wasmachine is niet iets wat je even snel met PostNL of DHL meegeeft. Waarschijnlijk nemen ze contact op wanneer ze het kunnen afleveren en tot die tijd kunt u rustig wachten. Maar schijnbaar is even geduld niet uw sterkste kant.
Laatst gewijzigd door Radar op 01 aug 2019 13:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: ongepast taalgebruik verwijderd door moderator

Nijogeth
Berichten: 9912
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Slechte service bij MediaMarkt

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Hoeft niet, maar het mag wel.

Erthanax
Berichten: 9615
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Slechte service bij MediaMarkt

Ongelezen bericht door Erthanax »

Ik denk dat het volgens de forumregels niet mag :wink:.

Nijogeth
Berichten: 9912
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Slechte service bij MediaMarkt

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Waarom zou het niet mogen? Het is geen vloeken, alleen een uiting van teleurstelling. En die is terecht, omdat mensen geen geduld meer kunnen opbrengen en zeker in een vakantieperiode waar men met minder personeel moet werken en dus harder, is dat gewoon verschrikkelijk vervelend.

Erthanax
Berichten: 9615
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Slechte service bij MediaMarkt

Ongelezen bericht door Erthanax »

Het door u gebruikte "verd---e" is wel degelijk een vloek. In dit topic zal ik het daar verder niet meer op ingaan; in de huiskamer desgewenst wel.

sake1987

Re: Slechte service bij MediaMarkt

Ongelezen bericht door sake1987 »

Heb
via de website MM een koelkast besteld , deze werd een dag later geleverd. Een wasmachine in de winkel besteld, deze was op de website op voorraad, maar ach ik was in de winkel. Deze levering duurde 1,5 week. Op mijn vraag waarom, werd mij verteld dat de wasmachine via hun eigen magazijn ging en dat de webshop een eigen magazijn had. Maar een klant als T S kunnen ze waarschijnlijk missen als kiespijn

Gesloten