Slechte service bij MediaMarkt

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Slechte service bij MediaMarkt

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Aanmelden bij Radar? Dat zal een pluspunt zijn in de aantallen leden bij AvroTros. Echter snap ik niet hoe dit MediaMarkt zou kunnen bewegen om te leveren of terug te betalen.
En aangezien u uw probleem ook niet neerlegt hier kunnen we sowieso niets voor u betekenen op het forum.

witte angora
Berichten: 30549
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Slechte service bij MediaMarkt

Ongelezen bericht door witte angora »

En weer een post waar de woorden 'oplichting' en 'wanprestatie' niet gebruikt worden. Het niveau van de klagers gaat omhoog... :mrgreen:

Alhoewel... 'pipo' 'domme tut' :oops:
Wennietet schreef:
31 jul 2019 11:57
U kiest hier zelf voor 😡😡😡
Wat is er van tevoren gezegd over de leveringstermijn?
Wennietet schreef:
31 jul 2019 11:57
Kom op mensen wij moeten dit stoppen !!!!!!!!!!
Wie is 'wij', en wat moet er stoppen?

Wat is je vraag aan het forum, en waar kunnen we je mee helpen? Dat is nog niet duidelijk.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Slechte service bij MediaMarkt

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Een schreeuwlelijk zonder fatsoen. Meer is er niet.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Slechte service bij MediaMarkt

Ongelezen bericht door crazyme »

Wennietet schreef:
31 jul 2019 11:57
Net een pipo aan de lijn , een meisje wat totaal niet klantvriendelijk is enz .. en wat zegt deze domme tut ; u kiest hier zelf voor 😱😱😱😱
Volgens mij diskwalificeert u zich nu zelf voor een serieuze discussie.

Maar goed, dat is uw eigen keuze :D

witte angora
Berichten: 30549
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Slechte service bij MediaMarkt

Ongelezen bericht door witte angora »

Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik gisteren ook op hete kolen zat. Ik bestel maar zelden iets online, maar de inkcartridges bij 123inkt zijn toch wel erg goedkoop, en goed. Volgens de track en trace zou het tussen 15.10 en 17.10 bezorgd worden. Om 16,30 nog niets, om 17.00 niets, om 17.10 nog niets... En dan krijg je het toch wel enigszins benauwd, ondanks de melding van Post.nl dat het inderdaad later, of zelfs de volgende dag kan komen. Staat in de FAQ. Afijn, het kwam om 18.00 uur.

De bezorger spreek ik veel vaker, omdat ik bijna iedere week wel pakjes voor de buren aanneem. Dus gewoon (dus zonder 'pipo' en 'stomme tut') gevraagd waarom hij nu zo laat was. Afijn, hij reed de route gisteren andersom. Was ook bijna klaar, enkel nog een paar pakjes aan de overkant. De hete kolen koelden al snel af.

Ergens snap ik het punt van de TS dus wel. Het gaat om een hoop geld, en een wasmachine, die heb je ook wel nodig.

Weet je wat nu zo gek is? Zo'n Mediamarkt, en een bezorgdienst, het wordt nog altijd gerund door mensen. En soms gaan dingen niet altijd zoals je zou willen. Zo is het leven.

Om een of andere reden is er kennelijk een tendens van afnemend onderling vertrouwen. Het zou misschien goed zijn om eens te kijken wat de oorzaak (oorzaken) is, en wat daar aan gedaan kan worden.
Laatst gewijzigd door witte angora op 01 aug 2019 10:37, 1 keer totaal gewijzigd.

rvjapio
Berichten: 997
Lid geworden op: 17 apr 2017 18:47

Re: Slechte service bij MediaMarkt

Ongelezen bericht door rvjapio »

' dat het tijd wordt dat wij ...' welke wij?

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Slechte service bij MediaMarkt

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Wij? Ik denk vaker Ik en Ik vind iets en dat mag Ik hier roepen.
Maar om nu alle forum leden hetzelfde te laten vinden en Wij te roepen vind IK te ver gaan!

Ik klaag niet, als ze een 14" laptop bestelde en betaalde en een veel betere 15,6"kreeg!
IK ben zeer tevreden met deze fouten, en Ik word hier niet Gek van!
Ik vroeg of ze zeker wisten dat dit de goede was, en ja, er is geen andere PEAQ dus moet dit de goede wel zijn!

Grote Winkels maken grotere fouten en krijgen meer klachten omdat ze ook meer verkopen dus afleveren!
Ik ben zeker niet beter, na foutje en te vinden op Google even andere naam genomen!
Ben "IK" dan beter? Nee, alleen was mijn naam makkelijker aan te passen om die 2 terechte klachten weg te krijgen en dat lukt een Saturn niet die hier onder Media Markt bekend is geworden niet van grote lompe Metro groep.

Verder weet ik dat als ik iemand zo zou benaderde als hier soms geschreven word, dat je dan op gelijke manier behandeld zult worden door het personeel, Geachte dubieuze * , Ik eis en moet.... dan krijg je juist iets wat je niet wilde, niets dus!

AllesBeterWeter
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 aug 2019 12:16

Re: Slechte service bij MediaMarkt

Ongelezen bericht door AllesBeterWeter »

Dat is het euvel: we horen massaal de ontevreden customers en niet de tevreden mensen. Ik heb alleen maar goede ervaringen met MM. Maar vooral: blijf vriendelijk! De persoon die je aan de lijn krijgt zal minder hard voor je lopen als je meteen begint te roepen en schelden. Dat is hoe het leven werkt. Jij loopt vast ook harder voor een vriendelijk persoon. Doe er je voordeel mee, hoe vervelend de situatie ook is. De stagiair aan de kassa of klantenservice had het vast ook liever anders gezien.

:D

gosewijn
Berichten: 2890
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Slechte service bij MediaMarkt

Ongelezen bericht door gosewijn »

Dat zal MM fijn vinden om te horen dat een klant tevreden is. :wink: :roll:

Dirkie
Berichten: 2925
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Slechte service bij MediaMarkt

Ongelezen bericht door Dirkie »

Wennietet schreef:
31 jul 2019 11:57
bla bla bla Ik heb inmiddels op verschillende sites en media’s een klacht ingediend en het verhaal verteld van ons en duizenden anderen 😡. Net een pipo aan de lijn , een meisje wat totaal niet klantvriendelijk is enz .. en wat zegt deze domme tut ; u kiest hier zelf voor 😱😱😱😱 bla bla bla
Ik hoop dat het luchten van uw hart op diverse sites geholpen heeft want verder is het een vrij nutteloze actie. En U kunt alleen uw verhaal vertellen en niet dat van duizenden anderen. En als u spreekt met de klantenservice dan helpt misschien om met de medewerkers te spreken zoals U ook aangesproken wilt worden. En tenzij uw beroep clown is lijkt me de benaming pipo voor de medewerker niet echt gepast om van tut nog maar te zwijgen.
Overigens ga ik er vanuit dat U dit niet meer zult lezen want U heeft zich speciaal aangemeld op dit forum om Uw 'verhaal' te spuien en daarna zal het verder wel stil blijven.

Esceha
Berichten: 155
Lid geworden op: 17 nov 2003 21:28

Re: Slechte service bij MediaMarkt

Ongelezen bericht door Esceha »

Ik koop na een zeer slechte ervaring NOOIT meer niets bij Mediamarkt. Ik ben toch niet gek.....!!

v.d.Heyden
Berichten: 737
Lid geworden op: 19 jan 2010 22:04

Re: Slechte service bij MediaMarkt

Ongelezen bericht door v.d.Heyden »

Esceha schreef:
12 aug 2019 18:31
Ik koop na een zeer slechte ervaring NOOIT meer niets bij Mediamarkt. Ik ben toch niet gek.....!!
Nooit meer niets is dus eigenlijk altijd iets......

v.d.Heyden
(soms een beetje te letterlijk en te Nederlands)

Controller12
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 okt 2019 20:49

Re: Slechte service bij MediaMarkt

Ongelezen bericht door Controller12 »

Tijdens "schermreparatie" door Mediamarkt ( vesting Grote Maarktstraat te Den Haag, reparateur Mark) was mijn goed verkende iPnone toestel kapot gemaakt, scherm is niet gerepareerd.

Het toestel was volledig gecontroleerd en voor schermreparatie geaccepteerd. Over een aantal uren hoorde ik opeens dat het batterij is beschadigd en het scherm is niet mogelijk te repareren. Ik heb mijn toestel achtergelaten met 97% en nu kan ik mijn toestel niet meer opladen. Na uren wordt het niet meer dan 1% opgeladen. Dit toestel kan ik helemaal niet meer gebruiken.

Ik ga er vanuit dat mijn originele batterij was beschadigd of gestolen.

Op MediMarkt web-site zie ik geen optie om dit bericht achter te laten.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Slechte service bij MediaMarkt

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Maandagmorgen meteen aanwezig zijn en nieuwe eisen.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Slechte service bij MediaMarkt

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Een oudere batterij kan bol gaan staan, naast de printplaat die het meestal wel overleefde kan deze batterij ook het scherm van binnenuit kapot drukken.

Ook een nog voldoende werkende batterij word na openen gezien en bol is vervangen!
Maar zowel batterij als printplaat doen ze graag, maar bij schade aan de printplaat er tussen is deze total loss.. helaas...
Dit is gewoon risico dat ze bij herstel meer vinden, maar als je een maand had gewacht.... was deze zelf stuk gegaan.

Meestal is het andersom, bij vervangen batterij het scherm sneuvelde.. fout van fabriek die geen demonteerbare achterkant maar voorkant moet je loshalen bij de oudere modellen I phone.

Als Mark (geen Rutte) er een nieuw scherm op gezet heeft en dicht gedaan met oude batterij die dik is geworden door ouderdom breekt deze opnieuw.... Hij had klant moeten vragen of er ook een nieuwe batterij in mag... zelfde werk 2x vangen standaard tarief...

Saka34
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 dec 2019 22:53

Re: Slechte service bij MediaMarkt

Ongelezen bericht door Saka34 »

25-01-2019 had ik een stofzuiger kocht voor €99 euro van het merk Bosch bij mediamarkt in Turnhout belgie. In het begin werkte het goed maar het begon steeds minder goed te stofzuigen het leek wel als of het zuigkracht steeds minder werd. Dus ben ik op 13-12-2019 terug gegaan naar de mediamarkt ik kwam op de service balie terecht in turnhout waar ik best lang moest wachten voor ik geholpen werd. Eenmaal aan de beurt vertelde ik dat het stofzuiger minder goed werkte medewerkers ontkoppelde het slang van de stofzuiger bij service balie gaf. Het stofzuiger zou opgestuurd worden om het te laten maken ik moest een papier tekenen voor ontvangst. Er werd mij ook meegedeeld dat ik hem 2 weken kwijt zou zijn dat vond ik best lang toen zei het service balie dat ik gebeld zou worden voor een leentoestel. Wij zijn nu 3 weken verder krijg ik telefoon van Mediamarkt Turnhout dat ze slecht nieuws hebben voor me namelijk dat ze het stofzuiger op hebben gestuurd maar Bosch en dat Bosch bij reparatie hebben geconstateerd dat ik het stofzuiget niet goed heb gebruikt ik snapte er niks van een stofzuiger gebruikt je een stofzuiger om te stofzuigen en meer niet lijkt mij je gooit hem niet tegen de muren of iets dergelijk. Medewerkers vertelde mij aan de telefoon dat de stofzuiger daarvan zou de filters verwisseld zijn deze waren namelijk heel vies dat is ook wel logisch als je stof-zuigt. Maar goed ik kreeg 3 opties.

OPTIE 1: €82 euro betalen en dan mijn stofzuiger ophalen de €82 is voor onderzoekskosten.

OPTIE 2 : €72 euro betalen voor de filters die vervangen zijn.

OPTIE 3: Afstand doen van het stofzuiger dus niet betalen en laten staan bij Mediamarkt.

Ik vind het niet normaal hoe Mediamarkt met klanten omgaat als je apparatuur koopt heb je wettelijk 2 jaar garantie en dient het gewoon gemaakt te worden punt uit. Kijk uit mensen trap er niet in koop niks bij de Mediamarkt ik breng het stofzuiger vanwege zuigkracht minder is en krijg je te horen dat ook de aansluiting van het stofzuiger vervangen is allemaal een raar verhaal omdat ik paar keer klachten heb geschreveb over mediamarkt. #mediamarkt jullie moeten jullie schamen het is nu 31-12-2019 nog altijd een stofzuiger gekregen ik moet dus eerst betalen of mijn stofzuiger terug te krijgen. Normaal gesproken wordt de klant eerst gebeld of ze eens zijn om het apparaat te laten maken voor die kosten zo niet het apparaat terug te geven aan de klant.

Ik ben zwaaar zwaar terleurgesteld stelletjes amateurs ik zal nooit meer mediamarkt naar binnen lopen jullie zijn weer een klant kwijt merci nog voor jullie goeie service..

Ik zie nu hier dat ik niet de enige ben met klachten het regent klachten bij de mediamarkt moet zij Rommelmarkt !!!

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Slechte service bij MediaMarkt

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Saka34 schreef:
31 dec 2019 22:58
Wij zijn nu 3 weken verder krijg ik telefoon van Mediamarkt Turnhout dat ze slecht nieuws hebben voor me namelijk dat ze het stofzuiger op hebben gestuurd maar Bosch en dat Bosch bij reparatie hebben geconstateerd dat ik het stofzuiget niet goed heb gebruikt ik snapte er niks van een stofzuiger gebruikt je een stofzuiger om te stofzuigen en meer niet lijkt mij je gooit hem niet tegen de muren of iets dergelijk. Medewerkers vertelde mij aan de telefoon dat de stofzuiger daarvan zou de filters verwisseld zijn deze waren namelijk heel vies dat is ook wel logisch als je stof-zuigt.
Als het een stofzuiger met zak is, dan is het niet normaal dat de filters vies worden. Een beetje stof kan er langs de vulmond gaan, maar niet veel. Heeft u dan wel de juiste zakken gebruikt en hebt u de stofzuiger regelmatig onderhouden? Een jaar niets aan doen is natuurlijk niet normaal te noemen.
Wat nu ook de schuld bij MM is lees ik nergens terug.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Slechte service bij MediaMarkt

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Saka 34,

Welk Type Bosch?

Er zijn met zak die bij merkloze zak kunnen vervuilen en stuk gaan, of met volle zak door zuigen?

Maar de zakloze, moet je naast erg vaak legen ook het filter reinigen en drogen.

Als je bij een stofzuiger naast een indien aanwezige zak niet de filter controleerde of ze schoon zijn en goed zitten, vuile filter gaat slechter zuigen, en een scheef geplaatste maakt de motor vuil.
Zowel met als zonder zak hebben een filter en die controleren en reinigen en ook of ze nog goed zit?

Zowel Bosch als Media Markt zijn niet verantwoordelijk voor gebruikers fouten!

Jammer!
Berichten: 47
Lid geworden op: 01 jan 2020 14:46

Re: Slechte service bij MediaMarkt

Ongelezen bericht door Jammer! »

Ik begrijp deze discussie eigenlijk niet. Op deze site is de slechte service van de Mediamarkt al zo vaak voorbij gekomen dat men weet waaraan men begint. Of is het eerst kopen en dan gaan klagen? Vooraf oriënteren is echt beter.
Laat de Mediamarkt gewoon links liggen. Dat is de enige oplossing of zeur niet en accepteer het risico (met soms een klein prijsvoordeeltje).

Its_sandersmits
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jun 2020 11:47

Re: Slechte service bij MediaMarkt

Ongelezen bericht door Its_sandersmits »

Wennietet heb precies het zelfde, met de beko wtv nog iets wasmachine. Ook al betaald, ook al meerdere malen beleefd met de medewerkers van het bedrijf gesproken. (Extern bedrijf wat de klachten doet) helpt niks. Moet idd gewoon geduld houden. Heb dit ook al op een nette (geen scheldwoorden etc), toch geïrriteerde manier in een beoordeling gezet op de site van MediaMarkt maar deze word niet gepubliceerd. Ben ten einde raad.

Gesloten