Slechte service bij MediaMarkt

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
michelentini
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jan 2021 15:06

Re: Slechte service bij MediaMarkt

Ongelezen bericht door michelentini »

Luchtreiniger gekocht van 270 euro.
Met gratis filter twv 50 euro.
Die gratis filter was doorslaggevend voor aankoop.

Bij ontvangst, geen gratis filter.
De mededeling van het gratis filter, bleek foutief en niet meer geldig te zijn.
Maar die gratis filter, was de reden dat ik hem bij Mediamarkt aanschafte.

Na het indienen van een klacht hiervoor, kreeg ik gewoon de mededeling, dat er een einddatum stond vermeld, voor die gratis filter.
Dit was helemaal niet zo, dat weet ik zeker. En als dat al zo was, is het gewoon pure misleiding!

Vervolgens naar Philips gemaild. Hier bleek ook een einddatum bij te staan.
Maar ze hebben standaard een 2 dagen coulantie regeling!! Dus alsnog binnen 1 week de filter ontvangen.

Het is betreurenswaardig te constateren,​ dat de klantenservice van Philips, dus véle malen beter is,​ dan die van Mediamarkt!
En dat de klantenservice van Mediamarkt, met een boodschap komt, dat juridisch gezien, totaal niet houdbaar is.
Hulde voor Philips, zéér slecht van Mediamarkt.
Vooral omdat ik daar vaste klant WAS en jaarlijks toch wel, voor enkele duizenden euro's aan producten kocht, aldaar! (Tv, eufy bel, camera's, espressomachine, etc.!)
Nee, dan voortaan maar naar Bol of Coolblue, waar de service vele malen beter is!!!!

Stef Roermond
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 apr 2021 11:58

Re: Slechte service bij MediaMarkt

Ongelezen bericht door Stef Roermond »

Zo dan via hier . Voor de Pasen een nieuwe koelkast en een nieuwe diepvries besteld .
Koelkast kwam niet chauffeur zij dat ik niet thuis was deur stond open met dat mooi weer met een brief je met mijn telefoon nm. Er op maar had ook geen foto van de deur van mijn huis dat i er geweest ?
Na de feestdagen zonder koeling gezeten te hebben en alle eten te hebben kunnen weg gegooid .
Kwamen ze ruim na de feestdagen een nieuwe brengen .
De doos was beschadigd klantenservice gebeld en ze zegt maak maar open .
Wat denk je ook beschadigd aan alle kanten .
Nieuwe besteld omdat als ze hem komen ruilen zit je nog een week zonder koelkast.
Deze kwam direct de volgende dag super.
Maar die kapotte hebben ze laten staan ook een bijna een week hadden eigenlijk gewoon moeten mee nemen vind ik .
Komen ze die halen loopt die jongen de verf van de deuren weer 40 euro voor de schilder.
Na veelvuldig contact ..
Zit ik nog steeds op schadeloosstelling te wachten en het geld terug van der kapotte koelkast wat jullie geleverd hebben.

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Slechte service bij MediaMarkt

Ongelezen bericht door Moneyman »

... dus jij verwacht dat bezorgers foto's maken van de huizen war ze moeten bezorgen om te bewijzen dat ze er geweest ziin...?

Dirkie
Berichten: 2925
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Slechte service bij MediaMarkt

Ongelezen bericht door Dirkie »

Wennietet schreef:
31 jul 2019 11:57
Denk dat het tijd wordt dat wij consumentenbond en radar moeten gaan inschakelen want mediamarkt MOET gestopt worden !!! Duizenden gedupeerden inmiddels . Wat is dit ? Ik heb inmiddels op verschillende sites en media’s een klacht ingediend en het verhaal verteld van ons en duizenden anderen 😡. Net een pipo aan de lijn , een meisje wat totaal niet klantvriendelijk is enz .. en wat zegt deze domme tut ; u kiest hier zelf voor 😱😱😱😱
U heeft blijkbaar een slechte ervaring met de Media Markt gehad en daarom moet de Media Markt aan de schandpaal genageld worden. Wat Uw ervaring was is mij niet duidelijke overigens. U spreekt ook over duizenden anderen. Zonder deze met naam te noemen is dit weinig zinvolle informatie. U spreekt niet namens hen maar namens u zelf neem ik aan.
En als ik lees hoe U de mensen van de klantenservice benoemd en behandeld heb ik nog een tip: behandel deze mensen zoals U behandeld zou willen worden dat werkt veel beter.
En overigens had de medewerkster van de klantenservice wel gelijk: U heeft er zelf voor gekozen. U had namelijk ook voor dat U ging bestellen kunnen zoeken op internet. Dan had U dezelfde informatie gevonden en dan had U nooit bij dit bedrijf een bestelling gedaan denk ik.

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Slechte service bij MediaMarkt

Ongelezen bericht door Lady1234 »

@dirkie

U haalt een bijna twee jaar oud topic aan.

Dirkie
Berichten: 2925
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Slechte service bij MediaMarkt

Ongelezen bericht door Dirkie »

Lady1234 schreef:
26 apr 2021 10:56
@dirkie

U haalt een bijna twee jaar oud topic aan.
Oeps, dat krijg je als onderwerpen 'gekaapt' worden en je geen zin hebt om 3 pagina's aan antwoorden door te lezen.

Badri Mahdi
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 okt 2021 18:49

Re: Slechte service bij MediaMarkt

Ongelezen bericht door Badri Mahdi »

Op 10 okt 2021 had ik van mediamarkt een bestelling ontvangen. Ik had paar dagen ervoor een bestelling geplaatst een Samsung watch 4 46 mm zwarte kleurige smartwatch. Na ontvangst besloot ik toch het product retour te sturen omdat ik het ergens anders goedkoper vond en dus retour aangemeld en dat ging goed. Maar op de zelfde dag van ontvangst had ik het doosje van Mediamarkt geopend om voor de zekerheid een kopie van de factuur erbij de toen. Onder het openen van het doosje ging ik alles opnemen want dat doe ik een tijdje als ik iets online bestel omdat er in het verleden iets is gebeurt wat ik niet wil dat het weer gebeurt. Onder het opnemen met mijn telefoon deed ik het doos open en viel me gelijk wat op dat de verzegeling van het doosje van het product verdacht uitzag. Omdat ik het toch retour had gemeld deed ik een kopie van de factuur in de buitendoos dus de Mediamarkt doos erin samen met het product. Later op de avond zat het me niet lekker dus ik weer me telefoon gepakt en wou toch weten of er iets in het doosje zit van het product of niet het zat me gewoon niet lekker. Straks stuur ik het op en is er wat mis met het product dus ik het doosje van het product erbij gepakt en tijdens het opnemen de twee verzegelingen open gemaakt met een mesje en tot mijn verbazing zag ik een zwarte kleurige horloge dus ik dacht o het product zit er gewoon niet want de Samsung galaxy watch 4 46mm is ook zwart kleurig. Maar nadat ik het product goed te hebben bekeken zag ik dat het om een Samsung gear S3 ging dus niet de Samsung galaxy watch 4 46mm. en ook geen oplader erin dus ben gewoon bedonder. Volgende dag dit door gegeven aan mediamarkt via facebook en ook gelukkig de opname ook door gestuurd naar mediamarkt. De medewerker van mediamarkt op facebook schrok er ook van en zei meteen goed dat je opnames had gemaakt en foto's. Hij zei ook bewaar ze goed en stuur het product gewoon op en dan komt alles goed want ik maakte me zorgen dat ik straks voor dit probleem op moet draaien. Ik netjes het product opgestuurd en op 15 okt 2021 had mediamarkt het product ontvangen. Helaas kreeg ik op 18 okt 2021 een mail van mediamarkt dat het gewicht niet klopt en het product niet het zelfde is dus de retour wordt geweigerd dus ik moet er voorop draaien. Ik had een mail terug gestuurd dat ik opnames had gestuurd hoe het echt in elkaar zit. Geen antwoord op gekregen helaas. Ik had kort daarna weer contact opgenomen met mediamarkt op facebook en alles uitgelegd en ook de incidentnummer doorgeven waar het om gaat. Meteen ook de opnames weer gestuurd en de mediamarkt medewerker stuurde meteen dat die het door had gestuurd naar de juiste afdeling en dat ik binnen 48 uur wat te horen ga krijgen en ze gaan ook de opnames laten zien. Ik voel me belazerd door mediamarkt heel erg zelfs blijkbaar hadden ze het product eerder verkocht en is het product omgeruild maar weet echt niet hoe want de verzegeling zat er gewoon op. Ik had alles opgenomen van het begin en nog zegt mediamarkt je krijgt je geld niet terug. Ik koop nooit meer wat van mediamarkt want ze lichten mensen op dit is niet de eerste keer dat iets niet goed ging bij mediamarkt. Paar keer een tweedehands product ontvangen en dan zetten ze erbij dat het nieuw is en dan voor een nieuw prijs verkopen. Ik ben niet gek en stuur het weer retour. Maar ik laat het hier niet bij zitten en waarschuw iedereen om op te passen met bestellen bij mediamarkt.

Nevyn
Berichten: 1279
Lid geworden op: 27 jul 2016 18:15

Re: Slechte service bij MediaMarkt

Ongelezen bericht door Nevyn »

Als ik lees dat u meerdere slechte ervaringen hebt en daarom al alles filmt, is online kopen misschien niet uw ding?
U heeft nu wel de verzegelingen verbroken.

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Slechte service bij MediaMarkt

Ongelezen bericht door Moneyman »

Dat filmpje bewijst uiteindelijk niets. Je kunt het doosje ook voor het filmen open gemaakt hebben. Je claimt immers dat iemand anders dat ook gedaan heeft, dus zou jij het net zo goed kunnen.

Blijkbaar kloppen de gewichtgegevens van mediamarkt niet met jouw verhaal. Ik denk niet dat je dit gaat winnen.

Gesloten