Pagina 1 van 1

Gratis koffiepakket Philips niet gekregen

Geplaatst: 10 jan 2021 14:31
door Bijstra
Begin oktober een koffiemachine gekocht van Philips. Na registratie zou je een gratis koffie pakket krijgen.
Na ontvangst meteen geregistreerd bij Philips en een recensie geschreven over dit fantastische apparaat. Bon geupload en wachten op mijn pakket. Maar dat kwam niet.
Het bleek namelijk dat ik niet onder het kopje acties had geregistreerd 🙈🙈
Gebeld met Philips, dan moest Wehkamp maar een nieuwe bon uitschrijven met een andere datum, want de actie was inmiddels voorbij. Onverbiddelijk... geen pakket...

Re: Gratis koffiepakket Philips niet gekregen

Geplaatst: 10 jan 2021 17:05
door NeoDutchio
Tja, u hebt zich dus bij Philips uw apparaat geregistreerd en u hebt dus niet met de aktie meegedaan. Tja, als u zich niet aanmeld voor de aktie, waarom meent u daar dan wel recht op te hebben?

Re: Gratis koffiepakket Philips niet gekregen

Geplaatst: 10 jan 2021 22:31
door sweet_devil8
Dus jij hebt iets fout gedaan en nu ben je boos op een ander?

Re: Gratis koffiepakket Philips niet gekregen

Geplaatst: 11 jan 2021 21:33
door Arizonakid
Lezen! Serieus, niet klakkeloos aannemen dat je het goed doet, maar de voorwaarden eerst doorlezen.

Re: Gratis koffiepakket Philips niet gekregen

Geplaatst: 12 jan 2021 00:44
door J. Deltoer
Mwaoh. Philips moet niet zo moeilijk doen en gewoon dat pakketje toesturen...waar een groot bedrijf klein in kan zijn.

Re: Gratis koffiepakket Philips niet gekregen

Geplaatst: 12 jan 2021 08:47
door J. Deltoer
Zo, dat zal ze leren bij Philips.

Re: Gratis koffiepakket Philips niet gekregen

Geplaatst: 12 jan 2021 13:45
door MoonMoon
Ik heb in de actieperiode bij Philips ook een koffiemachine gekocht (inderdaad de voorwaarden goed gelezen), waarna binnen een mum van tijd de koffiepads thuis werden bezorgd. Ja, je moest je inderdaad aanmelden. Een mooie actie en ik ben van A tot Z keurig door Philips en D.E. geïnformeerd hierover. :)

Re: Gratis koffiepakket Philips niet gekregen

Geplaatst: 15 jan 2021 21:29
door Webcarewehkamp.nl
Goedenavond,

Wat vervelend dat u geen gebruik heeft kunnen maken van deze actie. Ik neem dan ook graag uw klacht in behandeling, om te kijken of we nog iets voor u kunnen betekenen.

Zou u voor mij uw klantnummer, geboortedatum en omschrijving van uw klacht willen mailen naar [email protected]?

Dan nemen we uw klacht zo spoedig mogelijk in behandeling.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp