Ondeugelijk Samsung-koelkast van Coolblue (update: opgelost)

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Ondeugelijk Samsung-koelkast van Coolblue (update: opgelost)

Ongelezen bericht door sjohie »

lubeckdave schreef:
18 jun 2021 14:05
sjohie schreef:
17 jun 2021 09:42
J. Deltoer schreef:
17 jun 2021 00:02
Mij lijkt het redelijk helder. Hoe dik moet het aan u uit te reiken dossier zijn aleer het u wel duidelijk is?
Ik kan er wel uit destilleren dat het om een Bosch koelkast gaat, maar het is nou niet echt een soepel leesbaar en begrijpbaar relaas. Misschien is TS de Nederlandse taal niet bijster goed machtig om reden X of Y, maar helder is niet een term die me na het lezen ervan, te binnen schoot.

Overigens is Coolblue toch wel de meest klantvriendelijke van de grote e-tailers, daar zijn plenty reviews van, en diverse awards aan ze voor uitgereikt. Dat betekent uiteraard niet dat ze nooit fouten maken, maar als ik mijn eigen ervaringen met ze in gedachten neem, bekruipt mij toch het gevoel dat hier nog wel wat meer speelt.

Maar goed, er is al geopperd om dit via de thuiswinkel geschillencommissie te laten gaan, want daar zijn ze bij aangesloten.
Ik ben het volkomen met je eens . Ik ga altijd naar CoolBleu en ik heb wel eens wat laten repareren door hun wat kan gebeuren maar ik heb nooit problemen gehad met hun . Dit verhaal komt mij niet echt duidelijk over en ja , inderdaad , ik vermoed dat er meer achter zit dan door die meneer hier vertelt word . Misschien onbeschoft gedrag ?? Zeg er eens wat van ! Maar laten we ook wel wezen , ik lees wel vaker hier dit soort verhalen en dan schrijven ze hun relaas zodanig dat ze niet alles vertellen en dan de '' onschuldige '' uithangen . Maar mensen zijn over het algemeen wel zo dat het altijd een ander is die het gedaan heeft en zelf van niets bewust zijn .
Het linke is natuurlijk wel, dat ook een bedrijf als Coolblue af en toe een misser heeft. Mensen zijn niet foutloos, en daardoor bedrijven ook niet. Gezien alle ervaringen en awards, acht ik die kans wat kleiner dan bij de gemiddelde dropshipper die hier regelmatig voorbij komen, maar tóch. Helaas horen "we" hier nooit het verhaal van de andere kant.

frits.verbeek
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 apr 2017 21:20
Contacteer:

Re: Ondeugelijk Samsung-koelkast van Coolblue (update: opgelost)

Ongelezen bericht door frits.verbeek »

Ik heb al veel bij CB besteld waaronder een TV van Panasonic die niet voldeed terug gestuurd 5 dagen erna geld volledig terug ontvangen.
Het is een top bedrijf met een uitstekende service, er zal wel meer aan de hand zijn.

JN80
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 jun 2021 15:35

Re: Ondeugelijk Samsung-koelkast van Coolblue (update: opgelost)

Ongelezen bericht door JN80 »

Dikke Yes Coolblue lost het op en mijn nieuwe cool kast staat netjes in mijn keuken.
Het was geen toeval maar Coolblue doet het echt voor een glimlach!!
Ik moet zeggen de bezorgers zijn niet alleen knap maar ze hebben ook Brains !!
Van aankoop tot huis alles is service en klantgericht!

Mijn klacht is opgelost 💥💥💥💥 THANK U COOLBLUE

Radar
Site Admin
Berichten: 5504
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Ondeugelijk Samsung-koelkast van Coolblue (update: opgelost)

Ongelezen bericht door Radar »

Mooi dat het is opgelost: eind goed, al goed. Dan kan er denk ik ook wel een slotje op het topic.

Groeten, Radar^SK

Gesloten