LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mobiele airco: weggegooid geld

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
blondslut
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jun 2011 11:16

Re: Mobiele airco: weggegooid geld

Ongelezen bericht door blondslut »

:D Je kan natuurlijk ook gewoon slaappilletje vragen bij de huisarts voor de hete nachten. Kosten nog geen 10 eurootjes! Weltrusten!

bianca82
Berichten: 771
Lid geworden op: 24 nov 2010 15:36
Locatie: nederland

Re: Mobiele airco: weggegooid geld

Ongelezen bericht door bianca82 »

ik heb zo'n airco gekregen van mijn schoonvader vorig jaar tijdens mn zwangerschap, en misschien komt het omdat ik altijd al lawaai gewend ben geweest als ik ga slapen.. maar ik heb geen last van het lawaai.. denk dat het ligt aan hoe gevoelig je bent voor lawaai

Rickyman
Berichten: 221
Lid geworden op: 22 dec 2009 23:38

Re: Mobiele airco: weggegooid geld

Ongelezen bericht door Rickyman »

Blond slut,
Ik denk dat na ruim 2 jaar de TS niet meer zit te wachten op een advies. Onderwerp is van 2007 en loopt uit tot 03 juni 2009.
Dus na twee jaar weten we het wel

Rick :D

nanda80
Berichten: 39
Lid geworden op: 04 dec 2008 16:33

Re: Mobiele airco: weggegooid geld

Ongelezen bericht door nanda80 »

Ik heb 2 mobiele airco's. 1 in ons kantoor want de pc's die we hebben geven veel warmte af en dan nog een warme dag hebben dan is het helemaal wegkoken daar. En we hebben 1 op de slaapkamer.

Ze maken niet zo heel veel herrie. Een licht zoemend geluid maar niet op een niveau dat het stoord. We kunnen er zelfs doorheen slapen.
Wanneer de waterbak vol is dan ja het maakt dan geluid (waarschuwings toon) maar dan weet je het emmertje eruit - leeg gooien - en klaar.
Mijn man zit uren aan de telefoon en zit naast de aircon geen probleem.

Zie het probleem niet zo

umberto56
Berichten: 17
Lid geworden op: 18 feb 2011 10:42

Re: Mobiele airco: weggegooid geld

Ongelezen bericht door umberto56 »

Lijkt me wel okee, ik heb namelijk liever geluid van een apparaat wat ik zelf aanzet dan de herrie van dronken verwende [scheldwoord verwijderd door de moderator] die al schreeuwend, blèrend en vernielend door de straten trekt en waar de politie toch al niks tegen doet wegens onderbezetting en vooral bureauwerk.

Gesloten