LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] keukenmachine

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Emi
Berichten: 56
Lid geworden op: 05 mei 2009 14:44

keukenmachine

Ongelezen bericht door Emi »

Best forumgangers,

Ik wil graag een goede keukenmachine kopen, maar zie door de bomen het bos niet meer.

Een keukenmachine die eigenlijk alles kan, mixen, snijden, hakken, sap maken etc.

Er is nogal wat prijsverschil tussen die apparaten onderling.

Is er een apparaat dat alles goed kan, gebruiksvriendelijk is ? Of kan je toch beter verschillende apparaten kopen voor de verschillende dingen die je wil doen ?

Heeft er iemand tips voor me - zodat ik me door dit oerwoud van keuzes heen kan slaan ?

stofzuigertje

Re: keukenmachine

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Gezien Uw vraag zou ik liever op Marktplaats kijken....

Goedkoper en vele staan ongebruikt in keuken kastjes, prima apparaten maar tekort ruimte op werkblad of lastig schoonmaken.

Daarom worden er vele aangeboden en ik gebruik alleen de staafmixer, doet erg veel, kost weinig geld en ruimte en makkelijker schoon te maken.

Alleen je vingers lopen gevaar!

Cr@m
Berichten: 124
Lid geworden op: 12 aug 2007 18:58

Re: keukenmachine

Ongelezen bericht door Cr@m »

Al eens bij het merk SOLIS gekeken ?

Emi
Berichten: 56
Lid geworden op: 05 mei 2009 14:44

Re: keukenmachine

Ongelezen bericht door Emi »

Bedankt voor de marktplaats tip.
Ik heb eens gekeken. Er stond er een te koop in de buurt die er wel goed uit zag. Echter als je dan merk en type dan eens Googled kom je er achter dat mensen ontevreden zijn over het product. Dus die staat niet voor niets te koop.

Waarom Solis ? Goed merk, heb je daar ervaring mee ?

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: keukenmachine

Ongelezen bericht door kweenie »

Ik zou juist denken, apparaten die veel worden aangeboden op Marktplaats zullen blijkbaar niet voldoen. Apparaten die wel voldoen, doe je niet zo snel weg en zie je dus ook niet veel op Marktplaats. In mijn optiek is het dus juist een slecht teken als er veel apparaten van een bepaald merk worden aangeboden.

Ik zou dan eerder kijken op een site zoals kieskeurig. Of op een echt keukengebruikersforum (in Duitsland zijn die wel). Het hangt ook af van je budget, apparaten van Magimix of Kitchenaid hebben volgens mij vaak veel tevreden gebruikers, maar zijn ook wel duur.

Cr@m
Berichten: 124
Lid geworden op: 12 aug 2007 18:58

Re: keukenmachine

Ongelezen bericht door Cr@m »

Ben reuze tevreden over Solis .. weinig lawaai,makkelijk in onderhoud,schitterend uiterlijk. t is wel prijzig maar je hebt er zekers veel plezier van.

Emi
Berichten: 56
Lid geworden op: 05 mei 2009 14:44

Re: keukenmachine

Ongelezen bericht door Emi »

Wat kan de solis dan allemaal ?
Je ziet machines die veel kunnen (hakken, mixen, kloppen, pureren, deeg, sapcentrifuge, blender, snijden raspen en noem maar op)
Sommige apparaten kunnen niet alles tegelijk.

spoon1
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 sep 2009 13:11

Re: keukenmachine

Ongelezen bericht door spoon1 »

Magimix....

Duur maar goed en degelijk apparaat.
Zelf eentje op marktplaats gekocht.....vroegen nog best veel maar alle accesoires zaten erbij.

Cr@m
Berichten: 124
Lid geworden op: 12 aug 2007 18:58

Re: keukenmachine

Ongelezen bericht door Cr@m »

Magimix en Solis ontlopen mekaar niet zoveel. T zijn allebei topprodukten. Ga ze maar eens vergelijken in een echte kookshop en je staat versteld van wat ze kunnen.

Emi
Berichten: 56
Lid geworden op: 05 mei 2009 14:44

Re: keukenmachine

Ongelezen bericht door Emi »

Ik was inderdaad de magimix al tegen gekomen - die staat me wel aan.
De solis zal ik ook nog eens goed naar kijken. We hebben hier in de stad inderdaad een goede kookwinkel - ik zal daar een langs voor advies !
Bedankt allemaal voor alle tips en truuks

Cr@m
Berichten: 124
Lid geworden op: 12 aug 2007 18:58

Re: keukenmachine

Ongelezen bericht door Cr@m »

Succes ermee.

Gesloten