LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bauknecht vaatwasser GSXP 7127

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
frankpalmer
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 feb 2010 13:52

Bauknecht vaatwasser GSXP 7127

Ongelezen bericht door frankpalmer »

Deze vaatwasser gekocht op 22-05-2007 en nu is het verwarmingselement al kapot. De vaatwasser wordt 1 keer per dag gebruikt. Bauknecht cq Whirlpool wil de vaatwasser repareren voor maximaal 175 euro. De voorrijkosten en arbeidsloon zijn al 106 euro, dus rararara wat zal de reparatie gaan kosten.
Precies......175 euro. Belachelijk dat je binnen 3 jaar tijd al voor zulke hoge kosten komt te staan. Top service Bauknecht......maar niet heus!

Keukenprinsesje
Berichten: 68
Lid geworden op: 17 nov 2005 12:53

Re: Bauknecht vaatwasser GSXP 7127

Ongelezen bericht door Keukenprinsesje »

Informeer nog even goed hoe het zit, over het algemeen betaal je een All Inn Coulance tarief. Dus denk niet dat je 106 euro en 175 euro moet betalen. Verwacht dat 175 euro het totale maximale tarief is inclusief voorrijkosten.

Toolboy

Re: Bauknecht vaatwasser GSXP 7127

Ongelezen bericht door Toolboy »

Mogelijk heeft u hier wat aan.

http://www.bauknecht.nl/app.cnt/bk/nl_N ... pgbkwty001

Groet T

frankpalmer
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 feb 2010 13:52

Re: Bauknecht vaatwasser GSXP 7127

Ongelezen bericht door frankpalmer »

Keukenprinsesje schreef:Informeer nog even goed hoe het zit, over het algemeen betaal je een All Inn Coulance tarief. Dus denk niet dat je 106 euro en 175 euro moet betalen. Verwacht dat 175 euro het totale maximale tarief is inclusief voorrijkosten.
Dat zei ik dus al dat het totaalwel 175 euro zal gaan kosten en dat is belachelijk voor een machine van 33 maanden oud. Uitgaande van een door Bauknecht opgegeven levensduur van 8 jaar, ben ik bereid 33/96 deel te betalen en dat komt ongeveer neer op zo'n 60 euro.

frankpalmer
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 feb 2010 13:52

Re: Bauknecht vaatwasser GSXP 7127

Ongelezen bericht door frankpalmer »

Toolboy schreef:Mogelijk heeft u hier wat aan.

http://www.bauknecht.nl/app.cnt/bk/nl_N ... pgbkwty001

Groet T
Wettelijk zijn er andere regels dan hetgeen fabrikanten in hun garantievoorwaarden zetten!

Keukenprinsesje
Berichten: 68
Lid geworden op: 17 nov 2005 12:53

Re: Bauknecht vaatwasser GSXP 7127

Ongelezen bericht door Keukenprinsesje »

Twee jaar fabrieksgarantie is hier van toepassing in Nederland. Buiten de garantie wordt er geld in rekening gebracht. Lijkt me vrij logisch.

Uw auto gaat ook langer mee dan 2 jaar toch. Zonder morren wordt over het algemeen de grote beurt en de kleine beurt betaald. Terwijl een vaatwasser net als een auto een gebruiks artikel is en dus aan slijtage onderhevig is. oke de een meer en sneller dan de ander. Alles heeft te maken met onderhoud, hoe intensief wordt deze vw gebruikt wordt etc.

Misschien kan de verkopende partij iets voor u bemiddelen hierin.

frankpalmer
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 feb 2010 13:52

Re: Bauknecht vaatwasser GSXP 7127

Ongelezen bericht door frankpalmer »

Keukenprinsesje schreef:Twee jaar fabrieksgarantie is hier van toepassing in Nederland. Buiten de garantie wordt er geld in rekening gebracht. Lijkt me vrij logisch.

Uw auto gaat ook langer mee dan 2 jaar toch. Zonder morren wordt over het algemeen de grote beurt en de kleine beurt betaald. Terwijl een vaatwasser net als een auto een gebruiks artikel is en dus aan slijtage onderhevig is. oke de een meer en sneller dan de ander. Alles heeft te maken met onderhoud, hoe intensief wordt deze vw gebruikt wordt etc.

Misschien kan de verkopende partij iets voor u bemiddelen hierin.
De vaatwasser wordt hooguit 1 keer per dag gebruikt. Op mijn auto zit 5 jaar fabrieksgarantie! De dealer waar ik de vaatwasser heb gekocht (de Witgoedhal in Alkmaar) doet inderdaad nu ook een duit in het zakje en dat is een pluim waard!

Gesloten